برای کارگران مهاجر در منا مسطح منحنی نابرابری ضروری است

عربستان سعودی و امارات متحده عربی میزبان به ترتیب سوم و پنجم بزرگترین جمعیت مهاجر در جهان است. این عمدتا کم مه

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

عربستان سعودی و امارات متحده عربی میزبان به ترتیب سوم و پنجم بزرگترین جمعیت مهاجر در جهان است. این عمدتا کم مهاجران ماهر شاغل در ساخت و ساز و یا مهمان نوازی بخش و یا کار به عنوان کارگران خانگی.

COVID-19 ایجاد نمی کند اما از آن پرده برداری کرده است که تحت آن شرایط کارگران مهاجر در کشورهای عربی زندگی می کنند. همه گیر پرده برداری کرده است دو طرف از درد و رنج خود را: نژاد پرستی و اجتماعی و نابرابری اقتصادی.

وحشت و ترس از COVID-19 ویروس افزایش یافته است در حال حاضر موجود نگرش نژادپرستانه علیه کارگران مهاجر. این مورد برای مثال یکی از معروف کویت بازیگر که خواسته دولت او به "ارسال [مهاجران] در خارج... قرار داده و آنها را در صحرا" را به اتاق در بیمارستان ها برای شهروندان که ممکن است با این ویروس آلوده.

از نظر اقتصادی همه گیر بر ناعادلانه شرایط کار کارگران مهاجر در این منطقه است. شورای همکاری خلیج فارس کشورهای لبنان و اردن کار نسخه های مختلف از kafala حمایت سیستم کار-حمایت برنامه ای است که به طور کلی حمل مجموعه ای از سیاست های تبعیض آمیز که روابط کارگران حق قانونی را در کشور به خود قرارداد. سازمان بین المللی کار (ILO) مسئول کمیته برای بررسی وضعیت استفاده از استانداردهای بین المللی کار کرده است اشاره کرد که "kafala سیستم ممکن است منجر به اخاذی از کار اجباری و درخواست کرده است که دولت نگران محافظت از کارگران مهاجر از اقدامات توهین آمیز". این شیوه شامل دستمزد پرداخت نشده, مجبور, کار, کار خطرناک با شرایط غیربهداشتی و امکانات خوابگاه.

اگر وجود دارد یک پیام مثبت از COVID-19 بحران این است که این نابرابری قرار داده اند همه در معرض خطر نه تنها کارگران مهاجر. عدم بهداشت و درمان, خدمات, شرایط کاری خطرناک و غیر بهداشتی امکانات خوابگاه تهدیدی برای کل جامعه است.

همه گیر شده و فرصتی برای تجدید نظر نابرابر شرایط کار کارگران مهاجر. برخی از دولتهای عربی تلاش کرده اند به معرفی برخی از اقدامات برای مقابله با این خطرات. دولت لبنان متعهد به ارائه رایگان تست برای COVID-19 به ساکنان و شهروندان است. این پادشاه عربستان دستور داده است تا درمان رایگان ارائه می شود به همه coronavirus بیماران در تمام دولتی و خصوصی امکانات بهداشتی از جمله شهروندان و ساکنان - حتی کسانی که در نقض قوانین اقامت. برخی از دولت ها اعلام کرده اند اقدامات لازم برای کاهش ریسک های مالی برای برخی از کارگران به عنوان مورد با دولت قطر است که دارای خواسته کارفرمایان به پرداخت تمام کارگران که جدا شده و یا تهدید و اساسی خود حقوق و دستمزد و کمک هزینه بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها از حق مرخصی استعلاجی یا نه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن