خنثی ربایی میله تبلیغات-خجالتی میلیاردر به کانون توجه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:42:26 am علامت برای یک گوانگدونگ Midea الکتریک لو

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 17 ژوئن 2020 10:42:26 am
Foiled kidnapping thrusts publicity-shy billionaire into spotlight علامت برای یک گوانگدونگ Midea الکتریک لوازم خانگی شرکت. آویزان در بالای یک شرکت و فروشگاه در گوانگژو چین روز جمعه 15 ژوئن 2007. (عکاس: مایکل Lassman/بلومبرگ)

گاهی اوقات حتی میلیاردرهای دریافت ربوده است.

برای او Xiangjian بنیانگذار مصرف کننده-لوازم خانگی ساز Midea گروه شرکت ، آن را همه آغاز شد بعد از ظهر یکشنبه در زمانی که پنج مرد شکست را به ویلای خود را در فوشان استان گوانگدونگ تهدید به صدمه زدن به ساکنان آن است. مصیبت به پایان رسید اوایل روز دوشنبه با انتشار چین هفتم-ثروتمندترین فرد پس از پسرش فرار کرده و شنا در سراسر رودخانه برای هشدار به مقامات. پنج مظنون دستگیر شدند, پلیس گفت:.

"این نوع از آدم ربایی بسیار نادر گفت:" بروس لیو مدرس ارشد در هنگ کنگ باپتیست دانشگاه اشاره کرد که پلیس در سرزمین اصلی چین باید اقدامات امنیتی در محل برای نظارت بر فعالیت های گانگستر محلی و یا سندیکاهای جرم و جنایت. "به طور معمول, آنها آن را انجام نمی هنگامی که یک فکر فقط با بالا میآید در ذهن خود اما صرف زمان در موقعیت جغرافیایی و هدف را در برنامه روزانه."

لیو گفت که او ملاقات کرد او در سال 2000 و به نام او "بسیار پایین به زمین فرد است."

او 77, اولین بار نیست مگا فرد ثروتمند به هدف قرار دادند.

در هنگ کنگ مردم هنوز هم به یاد بیاورید زمانی که جرم و جنایت سازمان یافته شکل بزرگ "Spender" چونگ Tze-keung دستگیر Li Ka-shing پسر ویکتور در راه خانه خود را از دفتر در سال 1996. او منتشر شد با $129 میلیون دلار باج و سال بعد چونگ ربوده اواخر اموال سرمایه دار خیلی مهم والتر Kwok. چونگ دستگیر شد محکوم و اعدام در چین در سال 1998 است. در سال 2015 Queenie رزیتا قانون اری برنده زن از لباس های محلی مارک Bossini شد ربوده شده از هنگ کنگ صفحه اصلی و اسیر در یک غار به مدت چهار روز تا پدر او پرداخت باج به گفته رسانه های محلی.

بازرسی محافظ

مسکونی گلف رفت و آمد مکرر که در آن او زندگی می کند در حدود 1 کیلومتر (0.6 مایل) از Midea را فوشان ستاد دارای 24 ساعته امنیت غرفه بازرسی و سرمایه دار خیلی مهم گزارش خود را محافظ.

"این است که هنوز هم ممکن است برای پیدا کردن یک راه گریز" لیو گفت. "به خصوص امروزه جوان دوم یا نسل سوم از خانواده های ثروتمند خواهم برای رفتن به کلوپ های شبانه و یا سرگرمی های دیگر مکان های که در آن آن را شلوغ و پیچیده است."

او 23 میلیارد دلار ثروت با توجه به میلیاردرهای بلومبرگ شاخص شده است و حفظ مشخصات پایین پس از بازنشستگی به عنوان رئیس در سال 2012. رسانه های چینی گزارش او لذت می برد گلف. خانواده اش او موزه هنر — طراحی شده توسط معمار ژاپنی Tadao Ando و شامل آثار پابلو پیکاسو, Zao خواه-کی و الکساندر کالدر به طور نامحدود به تعویق افتاد و خود را در ماه مارس باز به دلیل Covid-19 بیماری همه گیر.

این پسر میلیاردر او Jianfeng نیست موفق پدرش در Midea. او اجرا می شود Infore برگزاری گروه شرکت ، یک شرکت سرمایه گذاری نیز در فوشان.

در روز سه شنبه Midea مورد مناقشه آنلاین شایعاتی که آدم ربایان جان گذشته بودند فروشندگان که نمی دریافت پرداخت از این شرکت و یا نمی تواند دریافت وام از Infore با توجه به بیانیه ای در Weibo در چین-نسخه توییتر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب