فلوید تظاهرات جوش بارها; Walz خواستار صلح

پلیس مستقر شیمیایی محرک گاز به عنوان برخی از معترضان پرتاب سنگ در نزدیکی 3rd حوزه مقر پلیس. به امید جلوگیری از

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

پلیس مستقر شیمیایی محرک گاز به عنوان برخی از معترضان پرتاب سنگ در نزدیکی 3rd حوزه مقر پلیس.

به امید جلوگیری از تکرار سه شنبه شب هرج و مرج و خشونت رژیم صهیونیستی است. تیم Walz وزن در توییتر, درخواست از مردم برای اعتراض مسالمت آمیز است.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری همین گفتن سی ان ان مصاحبه فقط قبل از 9 p. m. "من التماس شهر ما من التماس جامعه ما است. این است که در همه ما — ما افسران پلیس, جامعه ما, همه ما در حال حاضر — برای حفظ صلح است."

اما خشونت های آب پز را دوباره و دوباره پنج شنبه شب.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در صحنه MPR خبرنگار مت Sepic گفت: غارتگران به حال تمیز کردن و به شدت آسیب دیده در نزدیکی هدف و پس از آن تبدیل به نزدیکی یک مغازه مشروب فروشی و نزدیک به فروشگاه قطعات خودرو.

پلیس تیراندازی مارک دور در برخی از تظاهرکنندگان در تلاش برای شناسایی برخی از افرادی که خرابکاری در ساختمان و یا پرتاب اشیاء در پلیس Sepic اضافه شده است.

هرج و مرج فوران دوباره یک روز پس از پس از چهار مینیاپولیس افسران پلیس اخراج شدند و در پی یک ویدیو نشان دادن سفید, مینیاپولیس, افسر پلیس با زانو خود را در Floyd گردن شنبه شب. دستبند به دست و صورت پایین فلوید افسر گفت: او نمی تواند نفس بکشد. او بعد از آن درگذشت.

این ویدئو را برانگیخته موج از خشم و انزجار را در اینجا و در سراسر شهرستان. پیش از آن در روز فری به نام به حال برای افسر را مطرح کرده اند که او و رئیس پلیس Medaria Arradondo خواست تظاهرات صلح آمیز است.

9:30 بعد از ظهر Arradondo گفت: Fox 9 اخبار که در حالی که اکثریت قریب به اتفاق معترضان مسالمت آمیز وجود دارد غارت می افتد و همچنین به عنوان "اموال قابل توجهی آسیب" و "ایجاد کوکتل مولوتف."

تظاهرات گفت: "نمی توان در هزینه دیگران ایمنی شخصی. ما نمی توانیم آن را داشته باشند."

مینیاپولیس عضو شورای شهر ارمیا الیسون شنبه شب گفت که او را نا امید پاسخ پلیس به تظاهرات. در مصاحبه خود با MPR خبر گفت: این شهر از استراتژی های حاوی خشونت و حفاظت از جامعه شکست خورده است.

"ما همیشه این کار ما ایجاد یک مانع قرار داده و پلیس وجود دارد قرار داده و آنها را در یک خط قرار دادن ماسک صورت depersonalize آنها آنها را به عنوان ترسناک به عنوان امکان پذیر است و ما همیشه به این نتیجه و پس از آن ما می خواهیم به نقطه انگشت در اعضای جامعه" الیسون گفت.

تایرون Terrill رئیس جمهور آفریقایی آمریکایی شورای رهبری نیز خواسته تظاهرکنندگان در روز قبل از آن به خودداری از خشونت "به دلیل از بین بردن اموال و یا گرفتن مردم بی گناه صدمه دیده است نیست آنچه ما می خواهیم و آن طول می کشد به دور از آقای فلوید."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب