فلوید خانواده شکایت مینیاپولیس افسران متهم در مرگ او

توسط: AP | مینیاپولیس | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:53:30 am مردم نشان می دهد در یک "Black Lives Mat

توسط NEWSATROPAT در 26 تیر 1399
توسط: AP | مینیاپولیس | منتشرشده: ژوئیه 16 سال 2020 7:53:30 am
Minneapolis officers charged in his death مردم نشان می دهد در یک "Black Lives Matter" رالی به مناسبت مرگ جورج فلوید در زوریخ, سویس, یکشنبه, 1 ژوئن 2020. (بازنمودی تصویر حسن نیت ارائه میدهد: Alexandra Wey/Keystone از طریق AP)

جورج فلوید خانواده واصل طرح دعوی در دادگاه در روز چهارشنبه در برابر شهر مینیاپولیس و چهار افسر پلیس متهم در مرگ او ادعا افسران نقض فلوید حقوق زمانی که آنها مهار او است و در شهرستان مجاز یک فرهنگ از نیروی بیش از حد و آزار و مصونیت از مجازات برای شکوفا در آن نیروی پلیس.

طرح دعوی در دادگاه آمد و همان روز است که اعضای یک شهرستان منشور کمیسیون نظرات عمومی در یک پیشنهاد برای از بین بردن مینیاپولیس اداره پلیس. بسیاری از ساکنان به شدت مورد علاقه قرار دادن این پیشنهاد به یک نصب شد در ماه نوامبر.

حقوق مدنی طرح دعوی در دادگاه در دادگاه منطقه ای ایالات متحده در مینه سوتا اعلام شد وکیل بن Crump و دیگر وکلای مدافع فلوید اعضای خانواده. آن را به دنبال جبران و خسارت های ویژه در یک مقدار مشخص می شود توسط یک هیئت منصفه. آن را نیز می پرسد برای یک گیرنده منصوب خواهد به اطمینان حاصل شود که این شهر به درستی قطار و نظارت ماموران در آینده است.

"این شکایت نشان می دهد آنچه که ما گفته اند در تمام طول که آقای فلوید درگذشت به دلیل وزن کل مینیاپولیس اداره پلیس شد در گردن او" Crump در بیانیه ای گفت. "شهر مینیاپولیس دارای سابقه سیاست های, روش ها و بی تفاوتی عمدی است که نقض حقوق دستگیرشدگان به خصوص مردان سیاه و سفید و برجسته نیاز برای آموزش افسران و نظم و انضباط."

Crump گفت: طرح دعوی در دادگاه به دنبال مجموعه ای از پیشینه "است که باعث می شود آن را به لحاظ مالی سنگین برای پلیس به ناحق کشتن حاشیه رانده مردم به خصوص مردم سیاه و سفید — در آینده".

شهردار یعقوب فری دفتر گفت که او نمی تواند در انتظار دادخواهی نظر. موقت شهرستان وکیل اریک نیلسون گفت: این شهرستان در حال بررسی این طرح دعوی در دادگاه و به آن پاسخ خواهد داد.

فلوید یک مرد سیاه و سفید بود که دست به دستبند, درگذشت مارس 25 بعد از درک چوین سفید افسر پلیس فشرده زانو خود را در برابر فلوید گردن برای نزدیک به هشت دقیقه به عنوان فلوید گفت که او نمی تواند نفس بکشد. چوین است به اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. سه نفر دیگر از ماموران در صحنه — Tou Thao, توماس خط و J Kueng — متهم هستند با کمک و معاونت در جرم دو قتل درجه دوم و قتل نفس.

تمام چهار افسران اخراج شدند روز پس از فلوید مرگ که تنظیم کردن تظاهرات که در سراسر جهان گسترش یافت و تبدیل به یک ملی حساب در مسابقه در امریکا است.

فلوید مرگ نیز برانگیخته خواستار لغو مینیاپولیس اداره پلیس و جایگزین کردن آن با یک جدید امنیت عمومی بخش. اکثریت اعضای شورای شهر حمایت از این حرکت گفت: این بخش دارای یک تاریخ طولانی و فرهنگ خشونت است که در برابر تغییر است. این پیشنهاد نیاز به یک تغییر در این شهرستان منشور. اکثر تماس گیرندگان به ساعت برای اولین بار از یک جلسه عمومی در شب چهارشنبه خواست منشور کمیسیون به رای دهندگان اجازه تصمیم می گیرید.

طرح دعوی در دادگاه می آید در همان روز که یک دادگاه اجازه مشاهده عمومی انتصاب ویدئو از دوربین های بدن از خط و Kueng. یک ائتلاف از اخبار سازمان ها و وکلای مدافع برای خط و Kueng شده اند دفاع را ویدئوها عمومی گفت: آنها را به ارائه یک تصویر کامل از آنچه اتفاق افتاده است. قاضی گفته است که چرا او اجازه می دهد که تصویری به اشاعه بیشتر به طور گسترده ای.

با توجه به اسناد و مدارک در دولت انحصار وراثت دادگاه فلوید است که جان سالم به در 11 شناخته شده وارثان — کودکان پنج و شش خواهر و برادر. آنها زندگی می کنند در تگزاس و کارولینای شمالی فلوریدا و نیویورک. اما یکی از فلوید کودکان و بزرگسالان هستند. او هیچ زندگی پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ. Kaarin نلسون Schaffer به نام هفته گذشته به عنوان امانت برای Floyd خانواده است شاکی در طرح دعوی در دادگاه فدرال.

طرح دعوی در دادگاه طول می کشد تا موضوع را با پلیس در سیاست و آموزش. آن را می گوید که حتی اگر گردن محدودیت می تواند کشنده اداره پلیس اجازه آنها را برای استفاده در موقعیت های که در آن نیروی مرگبار بود موجه نیست. پس از فلوید مرگ رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت: نوع خویشتن داری چوین استفاده کرده بود و نه مجاز.

طرح دعوی در دادگاه نیز معتقد است که این شهرستان عمل کرده و با "بی تفاوتی عمدی" که آن را به پلیس اجازه می دهد به استفاده از نیروی بیش از حد. آن می گوید: این شهرستان به تصویب رساند شیوه های است که اجازه افسران برای درمان سیاه اعضای جامعه متفاوت است و آن را پرورش یک فرهنگ است که در آن افسران penalised بد اعمال.

"این واقعا در مورد تلاش برای تغییر فرهنگ و رفتار پلیس" Crump گفت: در یک کنفرانس خبری. "ما می توانیم امیدوار است که جورج فلوید نمی توانست به زندگی خود قربانی را در مورد این تغییرات است. اما در حال حاضر ما در اینجا و ما در نقطه اوج."

در سال گذشته مینیاپولیس موافقت به پرداخت USD 20 میلیون به خانواده جاستین Ruszczyk Damond یک غیر مسلح بود که به ضرب گلوله توسط یک افسر پس از او به نام 911 به گزارش شنوایی ممکن است جرم و جنایت اتفاق می افتد در پشت خانه اش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن