سیل را افزایش می دهد ترس از آلودگی در میشیگان زباله های سمی سایت

توسط: AP | تراوس سیتی | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:27:43 am رایان Stadelmaier, 16 می دهد

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: AP | تراوس سیتی | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 11:27:43 am
Flood raises fears of pollution at Michigan toxic waste site رایان Stadelmaier, 16 می دهد کول سوار به خواهر راشل Stadelmaier, 27, به عنوان آنها عبور والدن جنگل درایو در حالی که کمک به ساکنان تمایل خود را به آب گرفتگی منازل چهار شنبه, مه 20, 2020, در میدلند Mich. (کتی Kildee/میدلند روزانه اخبار از طریق AP)

در آن زمان هفت سال به حل و فصل در یک برنامه برای پاک کردن دو رودخانه ها و دشتهای سیلابی آلوده به دیوکسین از یک Dow Chemical Co. گیاه در مرکزی میشیگان. کار خود را به طول انجامید تقریبا دو برابر با مقدار زیادی هنوز هم به انجام.

در حال حاضر دانشمندان و فعالان ترس برخی از پیشرفت های ممکن را شسته با سیلاب ها که غرق دو سد در این هفته تعقیب 11000 نفر از خانه و در نزدیکی میدلند شرکت ستاد شهرستان.

این Tittabawassee جریان رودخانه گذشته داو گیاه و در نهایت در دیدار سگینا رودخانه که همچنان به دریاچه هیوران سگینا بای. که 50-کشش مایل است آلوده با دی اکسین —ترکیبات بسیار سمی است که محققان می گویند می تواند آسیب به باروری و سیستم ایمنی بدن و سرطان می شود.

Flood raises fears of pollution at Michigan toxic waste site شکارچی Klich, 14 مانورهای کایاک پایین وسط والدن جنگل درایو جمعه, مارس 20 سال 2020 در میدلند Mich., به عنوان ساکنان مقابله با سیل. (کتی Kildee/میدلند روزانه اخبار از طریق AP)

منطقه فدرال Superfund لیست سایت های خطرناک. تنظیم کننده و شرکت مقامات روز پنجشنبه گفت که خیلی زود به بگویید که آیا تورم رودخانه آسیب دیده بود و لکه های که تا به حال تعمیر شده است و یا جاروب آلاینده های دورتر پایین دست.

داو گفت: این امر بازرسی هر یک از پاکسازی محل به عنوان سیلاب فروکش و نمونه جدید آلودگی. پروژه ها "برگزار قابل ملاحظه ای خوب" در طول یک سال 2017 سیل —و ما با اعتماد به نفس است که ما را به دیدن یک نتیجه مشابه را این بار" سخنگوی Kyle Bandlow گفت.

Flood raises fears of pollution at Michigan toxic waste site جان کرافت یک مهندس برای ثانیه هتل wades از طریق floodwater در هتل پارکینگ زیرزمینی, چهار شنبه, مه 20, 2020, در میدلند Mich. (کتی Kildee/میدلند روزانه اخبار از طریق AP)

ایالات متحده آمریکا سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تیم میشیگان دیپارتمنت محیط زیست, دریاچه های بزرگ و انرژی به منظور بررسی هر گونه مواد شیمیایی منتشر شده از این گیاه اگر چه داو گزارش شده بود ،

آسیب را از سیل سه سال پیش بود که "حداقل" و نیاز تنها به تعمیرات جزئی سازمان حفاظت محیط زیست دفتر منطقه ای در شیکاگو گفت. اما یک نتیجه مشابه بعید است که پس از این هفته بطور قابل توجهی بزرگتر سیل گفت: آلن برتون یک استاد محیط زیست و توسعه پایدار در دانشگاه میشیگان.

"وجود دارد هیچ دلیلی برای انتظار داریم که همه چیز باقی خواهد ماند در همان محل پس از یک سیل عظیم مثل این" برتون گفت.

"هیچ دانشمند وجود دارد که پیش بینی است که اتفاق خواهد افتاد."

اریک اولسون, مواد شیمیایی سمی متخصص با شورای دفاع منابع طبیعی گفت: سیل تولید شده توسط طوفان را تحت پوشش زباله های خطرناک سایت و انجام آلوده به زباله مسافت های طولانی است.

"شما می توانید فکر می کنم شما حاوی مواد شیمیایی سمی به یک منطقه محدود اما سیل می صیقلی است که به بالا و حرکت آن را" اولسون گفت.

"ما تو را دیدم که با کاترینا. آنچه اتفاق افتاده وجود دارد این است که دقیقا آنچه که ما در حال نگرانی در مورد اتفاق می افتد در میدلند."

در گزارش سال گذشته دولت دفتر پاسخگویی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: باید گام های بیشتری برای حفاظت از Superfund سایت از اثرات تغییر آب و هوا از جمله جاری شدن سیل که ممکن است در نتیجه سنگین تر از بارندگی است.

آن گفت: 60 درصد از Superfund سایت نه در اموال فدرال بودند در معرض سیل و طوفان خروش آتش سوزی و افزایش سطح دریا همراه با گرمایش جهانی. دیوکسین محصولات جانبی برخی از صدها نفر از مواد شیمیایی تولید شده در طول سال در داو گیاه که آغاز به کار کرد و در سال 1897.

آن را در حال حاضر تولید سیلیکون مورد استفاده در انواع خانگی و محصولات مراقبت شخصی و الکترونیک. این گیاه همچنین دارای یک راکتور هسته ای استفاده می شود برای تحقیقات Bandlow گفت.

Flood raises fears of pollution at Michigan toxic waste site کایلی Yancer, 11, منازعه, ژاکت از همسایه ایوان به او کمک می کند تا مادر ملیسا مک کین و پسر بچه, تاکر, همه, Sanford, به عنوان آنها جستجو از طریق سیل به محل ترکه خانواده و دیگر وسایل روز شنبه, مارس 21 سال 2020 در Sanford, Mich. جاری شدن سیل غرق دو سد مستغرق خانه و شسته جاده ها در مرکزی میشیگان. داستان دوم خانه توسط McCann, عمه ، خاله و دایی در حالی که در یک خط از درختان در حدود 100 متری دور از خانه اصلی بنیاد است. (جیک مارس/MLive.com/fa / سنگ چخماق مجله از طریق AP)

داو مطلع هسته ای آمریکا نظارتی کمیسیون در روز سه شنبه است که آن را به حال تعطیل در اوایل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. مایع پسماندهای حاوی دی اکسین از کارخانه ریخته شد به رودخانه در اوایل قرن 20th.

این ترکیبات بعد از آن سوزانده شد, تولید آلودگی هوا است که حل و فصل به رسوبات سواحل و دشتهای سیلابی بیش از چند دهه.

کشف خود را در طول Tittabawassee رودخانه در سال 2000 موجب طولانی درگیری میان داو رگولاتور و گروه های زیست محیطی بیش از جدی بودن این مشکل و نحوه رفع آن. داو شروع پاکسازی در سال 2007 تحت نظارت سازمان حفاظت محیط زیست.

این Tittabawassee و خود را از بانک به صورت تصادفی به هفت بخش. پنج اغلب تکمیل است. کار باقی مانده دو سال گذشته آغاز شد. هزاران متر مکعب از رسوبات آلوده حذف شده اند و بانک ها شده اند تثبیت شده است.

در مناطق که در آن حفر دیوکسین در نظر گرفته شد بیش از حد دشوار و یا غیر عملی خاکهای آلوده بودند با پوشش محافظ تشک عمیق و ریشه گیاهان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب