سیل فلش کشتن حداقل 16 جابجایی صدها نفر در اندونزی

توسط: رویترز | جاکارتا | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:18:22 pm مردم راه رفتن بیش از درختان افتاده و

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: رویترز | جاکارتا | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 2:18:22 pm
Flash floods kill at least 16, displace hundreds in Indonesia مردم راه رفتن بیش از درختان افتاده و گل پس از سیل فلش از طریق روستای Radda به چندین نفر کشته و ده ها تن باقی می ماند از دست رفته در شمال Taiping, South Sulawesi در اندونزی 15 ژوئیه سال 2020 است. (Abriawan Abhe/Antara عکس/کرج)

سیل و رانش زمین منجر به کشته شدن حداقل 16 نفر و آواره صدها نفر در یک منطقه در اندونزی جزیره سولاوسی مقامات در این کشور فاجعه کاهش آژانس روز چهارشنبه گفت:.

جستجو و نجات در مقامات شد و هنوز هم به دنبال 23 نفر غرق شده در سیل زده شمال Taiping منطقه سولاوسی جنوبی استان گفت: Raditya Jati سخنگوی فاجعه ملی کاهش agency.

در یک روستا عکس نشان داد, آسیب دیده خانه و یک کامیون نیمه مستغرق تحت ضخیم گل و در حالی که یک باند فرودگاه در یک فرودگاه محلی نیز غرق توسط گل و لای و آوار.

"من امیدوارم که ما متحد خواهد بود در بهبود تلاش های" Nurdin عبدالله فرماندار سولاوسی جنوبی گفت: در Kompas تلویزیون.

باران های سنگین تا به حال هولناک سه نزدیکی رودخانه برای چند روز باعث تخلیه 655 نفر به دلیل سیل و مسئولان محلی دره های آژانس و جستجو و نجات در آژانس به رویترز گفت.

اندونزی و اغلب دچار سیل و رانش زمین به خصوص در طول فصل بارانی هر چند وضعیت
اغلب بدتر ساخته شده توسط برش کردن از جنگل ها.

جاری شدن سیل همچنین به کشته شدن 66 نفر در پایتخت اندونزی جاکارتا در ماه ژانویه در میان برخی از سنگین ترین باران از پرونده آغاز شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن