شعله افکن استیو Dalkowski مدل برای Nuke LaLoosh در "بول دورهام' به عنوان کاملا یک شخصیت

اگر درست است پس سردخانه در زادگاه خود از New Britain, Conn., تنظیمات کامل برای Dalkowski است خداحافظ. هر چند ا

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

اگر درست است پس سردخانه در زادگاه خود از New Britain, Conn., تنظیمات کامل برای Dalkowski است خداحافظ.

هر چند او هرگز انداخت زمین در لیگ های بزرگ از دست داده و تقریبا دو برابر به عنوان بسیاری از بازی ها او به عنوان برنده در نه جزئی لیگ فصل چند در تاریخ بیس بال ایجاد شده بیشتر خاطرات از Baltimore Orioles' چپ دست فرشهای چشم انداز از اواخر دهه 1950 و اوایل 60s.

"داستان" گفت: هنک پادشاه سابق فیلیز طلایه دار که با بازی در یک کلاس یک فصل با او 55 سال پیش, "داستان های بسیاری وجود دارد."

Ron Shelton این فیلمنامه نویس/کارگردان بازی در Orioles سیستم پس از Dalkowski و داستان. او با استفاده از Dalkowski به عنوان پایه ای برای Nuke LaLoosh پوسته پوسته وحشی پارچ با بازی تیم رابینز در سال 1988 در فیلم "بول دورهام."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط coronavirus شیوع بسیاری از کسانی که داستان نمی تواند به اشتراک گذاشته شود در مراسم تشییع جنازه خدمات محدود به اعضای خانواده. اما متوقف نمی شاه و فیلیز' مشاور ارشد پت Gillick از به خاطر سپردن یک زمانی هم تیمی بود که در یکی از این بازی تمام شخصیت های زمان.

متولد فوقالعاده بازوی Dalkowski می تواند پرتاب یک توپ را از طریق یک دیوار به معنای واقعی کلمه. اما همانطور که با تمام غم انگیز قهرمانان خدایان که استعداد او نیز او را نفرین با یک نقص کشنده. او یاد گرفته که هرگز به کنترل خود زمین یا خودش نوشید به عنوان سخت به عنوان او انداخت و هر دو کار خود را و خود را.

"توانایی عاقلانه او دمدمی مزاجی" به یاد می آورد Gillick, یک همکار پارچ با آرام' المیرا, n. y., وابسته, در سال 1962 (کلاس A) و 1963 (دو). "شما لازم نیست به اجرا بسیاری از بچه ها با این نوع از بازو و استعداد. ... اما استیو به راحتی راه را اشتباه رفت. او تا به حال یک قلب بزرگ است اما او رفت دنباله."

فقط 5 فوت و 11 و 175, Dalkowski حال fastball که کال Ripken Sr. که هر دو گرفتار و موفق او حدود 110 مایل در ساعت. دیوی Johnson, بیس بال lifer که بازی با او را در آرام سیستم و که دیدم هر شعله افکن از سندی Koufax به Aroldis چپمن گفت: هیچ کس تا کنون انداخت سخت تر است.

"استیو بود دو مجلس در مچ دست خود را, گفت:" Gillick. "او بسیار backspin بر روی توپ است که شما تقریبا می تواند به او بگویید که" آیا پرتاب توپ در شکارچی میت پرتاب آن 2 فوت در مقابل صفحه.' و در زمانی که توپ رو به جالب توجه آن بود که بیش از hitter وظیفه ، او فوق العاده بازوی سرعت و او به زحمت انداخت. توپ بیرون آمد بسیار به طور طبیعی در سرعت بالا."

که سحر و جادو بازو باعث تعجب و وحشت و به سرعت به یک اسطوره در اطراف آن به وجود آمد. او شاهکارهای واقعی یا فرضی خود تعبیه شده به بیس سنت شفاهی. گذشت از بازیکن به, بازیکن نسل به نسل آنها را تحمل کرده اند.

این bespectacled پارچ آمار ذهن دمیدن. در 956 نوبت از سال 1957 تا 1965 او را زده 1,324 hitters — و رفت 1,236. او به طور متوسط 17.6 strikeouts هر نه نوبت در فصل اول خود را — و 18.7 پیاده روی. یک شب در تنسی او در 24 strikeouts و 18 راه می رود.

Steve Dalkowski, here in May 2000 in his hometown of New Britain, Conn., was considered by some to be the fastest pitcher in baseball history. He died from complications related to COVID-19 on April 19, 2020. The Washington Times / Zuma Press / TNS

استیو Dalkowski در اینجا در مارس 2000 در زادگاه خود از New Britain, Conn., در نظر گرفته شد توسط برخی به سریعترین پارچ در تاریخ بیس بال. او از عوارض مربوط به COVID-19 در 19 آوریل سال 2020 است. واشنگتن تایمز / زوما پرس / TNS

همه در بیس بال به نظر می رسید تا به حال Dalkowski داستان.

در ورزش مصور پارچ/نویسنده پت اردن توصیف بهار آموزش لحظه ای که کنجکاو تد ویلیامز رو به جعبه در برابر او. او در زمان یک زمین که او ادعا کرد هرگز او را دیدم و راه می رفت دور.

"(او گفت) استیو Dalkowski شد سریعترین پارچ او تا کنون مواجه شده که او را سر در گم می شود اگر او هرگز چهره او را دوباره اگر او می تواند از آن کمک کند" اردن نوشت.

Gillick به یاد یک جلسه تمرین در المیرا زمانی که چیزی ناراحت خود را به طور معمول خون سرد هم تیمی. Dalkowski برداشت یک توپ در صفحه اصلی و با عصبانیت پرت آن را بیش از centerfield حصار.

پادشاه که در حال حاضر به اجرا در Limerick, بیس بال, آکادمی دیدم او را پرتاب از عمیق ترین مرکز میدان که پاک مطبوعات جعبه پشت صفحه.

"هنگامی که ما با هم در Tri-Cities در واشنگتن او شده است می خواهم حدود هشت یا نه سال در حال حاضر و او صدمه دیده اند" گفت: پادشاه. "من نمی توانم تصور کنید که چگونه سخت او باید قبل از پرتاب چرا که او هنوز هم باور نکردنی است."

Unharnessed شده و زمینه

با توجه به افسانه Dalkowski پرتاب یک توپ را از طریق پیچ های چوبی خود حصار. خود را در میدان خرد یک داور ماسک های شکسته و دیگری جمجمه و پاره باز کردن یک سیم مش backstop 50 فوت در پشت صفحه اصلی و 25 پا در هوا.

خوشبختانه برای hitters Gillick گفت: تمایل او به دست بالا و پایین در داخل و خارج. برای همه درندهخویی ضربه او تنها 37 مورد. یکی بود داجرز جزئی اتحادیه باب Beavers در. که اتفاق افتاده در یک سال 1957 آپالاچی لیگ بازی زمانی که برای اولین و آخرین بار او مواجه شده و سپس از 18 سال Kingsport fireballer.

"زمین برای اولین بار بود که بیش از backstop," Beavers به تازگی گفت: هارتفورد کورانت. "دومین زمین نامیده می شد یک اعتصاب. سوم زمین به من رسید و من زدم بیرون ... و من هرگز بازی بیس بال دوباره."

بالتیمور گیر با او به دلایل آشکار است. و در سال 1962 زمانی که المیرا مدیر ارل ویور متقاعد Dalkowski به دریچه برگشت — "شاید 2 یا 3 مایل در ساعت" Gillick گفت: — کنترل خود را به طور خلاصه بهبود یافته است. او strikeout-پیاده روی متوسط در هر نه نوبت 13.1-17.1 سال گذشته کاهش یافت و به 10.8-6.4.

"من فکر کردم که او بیش از قوز کردن" گفت: Gillick.

او رفت و به اردوگاه در سال 1963 با آرام که امیدوار است او می تواند بخشی از آن سال را به چرخش. در اولین نمایشگاه خود را ظاهر در برابر جهان-قهرمان یانکی ها او را زده راجر ماریس در سه زمین. در برابر آینده hitter وظیفه فیل لینز او احساس چیزی pop. "امروز آنها می تواند ثابت کرده اند که به راحتی" پادشاه گفت. "اما این بود که در اوایل 1960s."

او از دست داده کمی سرعت و درندهخویی بازگشت. نوشیدن را متوقف نکرده است.

"او مانند یک پسر خوب زمانی که او هوشیار بود" گفت: پادشاه. "اما زمانی که او نوشید — wow."

چرا Dalkowski هرگز مهار مسائل خود را و یا خود را باقی می ماند یک سوال باز است. برخی بر این باورند سابق دبیرستان کارفرمایی تا به حال یک ناتوانی در یادگیری یا اختلالات رفتاری. پل ریچاردز و سپس آرام اجرایی به خبرنگاران گفت که Dalkowski به ثمر رساند بسیار کم در یک تیم-اداره آزمون هوش.

"استیو نبود به خصوص هوشمند" گفت: Gillick. "او همچنین کمی ساده لوحانه."

هیچ کس شک و تردید است که او یک الکلی است. او نوشید و هر شب بیشتر از روز است. او یک بار صف 24 عکس قطع کرد و آنها را در جانشینی سریع. آن را به رهبری نوار brawls, کثیف حوادث 4 صبح تماس از پلیس lockups.

هیچ روز تنها می تواند در محفظهای قرار دادن یک افسانه بود اما در اواخر سال 1965 فصل زمانی که او سه شهر (شستشو.) اتم سفر به Lewiston, آیداهو برای یک کلاس Northwest بازی لیگ با یک اوکلند در این سهامداران ممکن است نزدیک می آیند.

با توجه به پادشاه اتم سفر در پنج ایستگاه واگن. مدیر Ripken قرمز 1958 بیوک. پادشاه و Dalkowski سوار در یک پونتیاک. در صبح روز آنها برنامه ریزی شده به درایو به Lewiston Dalkowski از دست رفته بود.

"ما تصمیم گرفتیم ما می خواهم توقف در آپارتمان خود" شاه به یاد می آورد. "ما وجود دارد و او را مست, کردن در زیر سینک دستشویی در لباس زیر خود را."

آنها او را بیدار کرد بسته بندی شده در یک چمدان و کمک به او را به ماشین. چند مایل به سفر آنها شنیده "PFFFFT! PFFFFFT" از صندلی عقب. Dalkowski باز کرده بود دو آبجو.

"ما به او گفت" نه شما رو به هوشیار. شما در حال تبادل امشب,'" پادشاه گفت. "او گفت که او نیاز به هوا است. ما باز واگن را درب عقب اتومبیل و او نشسته وجود دارد. ما قصد کردم و به عنوان ما در حال عبور از این شهر کوچک راننده می گوید: "آیا شما می شنوید که،' استیو سقوط کردن درب عقب اتومبیل. او خراشیده زانو تا خیلی بد پاره پاره شلوار خود را."

زمانی که اتم خود رسیده لوستن متل Dalkowski هنوز هم نیست و هوشیار است. گرفتن یک آتش نشانی به او زدم در تیمی اتاق. اگر آنها را باز کرد او با اسپری آنها را. اگر آنها نمی, او سعی کرد به لگد کردن درهای خود را.

"ما گیر دیو Mazzarelli در نهایت حل و فصل او را و او برای چند ساعت" پادشاه یاد شده است. "در ballpark او هنوز به طور کامل هوشیار و ما در حال بازی این خوب واقعی یک تیم با ماه آبی Odom چاک Dobson مایک اندروز ریک دوشنبه."

هوشیار Dalkowski یک hitter وظیفه کابوس. مست او چیزی بدتر از چشمانتان در از پشت کک بطری, سکس صورت خود را قرمز و خلق و خوی خود را ترش. و دوشنبه یک و یک جایزه کودک که تا به حال امضا برای آن حیرت انگیز $104,000 در ماه ژوئن به خصوص تحریک پارچ که بدست می خواهم فقط 4000 دلار از بالتیمور در سال 1957.

"استیو به نظر می رسد در روز دوشنبه و می گوید:" این آمار شما son of a bitch.' رونق حملات ، می آید تا دوباره. حملات او را دوباره. زده او را مستقیم سه بار" شاه به یاد می آورد.

بعد از آن در بازی یک یک خمیر آمار comebacker. Dalkowski آن را زدم اما به جای توپ او را برداشت کلوفون کیسه انداخت و آن را برای اولین بار.

"در آن لحظه" پادشاه گفت: "Rip می گوید:" من فکر می کنم من به اندازه کافی طول می کشد و او را."

پس از آن حتی اگر آن را خارج از محدوده به اتم Dalkowski رهبری برای شیرجه محلی و نوار طلایی خار.

"من یک تماس واقعی اواخر" پادشاه گفت:. "استیو تا به حال شده است وجود دارد و او می خواهم پانچ کردن پنجره. ما نیاز به مجموعه ای او را به خارج از زندان است. که در آن بود. او منتشر شد."

Dalkowski ظاهر به طور خلاصه بعد از آن که در فصل تنها یک سان خوزه. پس از فقط 38 نوبت حرفه ای او بود. او برنده 46 بازی از دست رفته و 80 و دوران 5.28.

او 26.

"خیلی زود او زندگی در یک پارک وجود دارد" گفت: پادشاه. "پسر من می دانم که قرار استیو در نوتوانی و آن را کار کرده است. اما پس از مدتی او را ترک کرد و بود. هیچ کس می تواند از طریق به او."

به نحوی او جان سالم به 80.

Steve Dalkowski, here throwing out the ceremonial first pitch at Dodger Stadium in Los Angeles in 2009, was considered by some to be the fastest pitcher in baseball history. He died from complications related to COVID-19 on April 19, 2020. Keith Birmingham / San Gabriel Valley Tribune / Zuma Press / TNS

استیو Dalkowski اینجا پرتاب کردن تشریفاتی زمین برای اولین بار در ورزشگاه طفره زن در لس آنجلس در سال 2009 در نظر گرفته شده بود توسط برخی از به سریعترین پارچ در تاریخ بیس بال. او از عوارض مربوط به COVID-19 در 19 آوریل سال 2020 است. کیت بیرمنگام / San Gabriel Valley Tribune / زوما پرس / TNS

"هدیه ای از خدایان'

پس از خروج از بازی بیس بال Dalkowski صرف تقریبا 30 سال دست خوش پیشامد میشه در داخل و خارج از مشاغل توانبخشی مراکز ازدواج و سلول های زندان. او در حال حاضر مبتلا به الکل ناشی از زوال عقل در سال 1994 زمانی که خواهر خود را ردیابی و او را در کالیفرنیا است. Patty قابیل به ارمغان آورد او را به کانکتیکات جایی که او بستری جدید بریتانیا در گرندویو توانبخشی و مرکز بهداشت و درمان.

در سال 1998 Gillick, سپس آرام' GM او را به حال پرتاب کردن زمین برای اولین بار در کمدن متری. و در سال 2009 Dalkowski — چاق, ژولیده, دندان های از دست رفته و بی حرکت بود چرخ به ورزشگاه طفره زن را موند برای دیگری. این بود آخرین حضور عمومی.

گاهی اوقات در اواخر ماه مارس او قرارداد COVID-19. منتقل شد به بیمارستان مرکزی کانکتیکات مرگ او وجود دارد و سه هفته بعد. مزار او در یک خانواده طرح جدید در بریتانیا قلب مقدس گورستان.

زمانی که Dalkowski را اگهی ظاهر شاکر سایت تنها سه بازدید کننده در سمت چپ نوشته شده تسلیت. هیچ خریداری $39.99 یادبود درخت به افتخار او تا زمانی که یکی خریداری شد جمعه.

آن را تنها در صفحات ورزشی در سراسر آمریکا و در ذهن مردان پیری که او را دیدم که در آن Dalkowski یاد شد.

"این هدیه ای از خدایان" شلتون نوشت: در سال 2009. "بازو و قدرت — که این مرد کوچک پرتاب آن می تواند از طریق یک دیوار به معنای واقعی کلمه و یا پشت تد ویلیامز وجود دارد. این چیزی است که ما ثابت. او آن را تمام و آن را نمی دانند. به همین دلیل استیو Dalkowski باقی می ماند در ذهن ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن