پرچم کاهش همانطور که ما حرکت چنگدو کنسولگری در چین

توسط: AP | چنگدو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 9:50:18 am معترضان برگزاری یک بنر در سراسر خیابان را

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: AP | چنگدو | به روز شده: ژوئیه 27 سال 2020 9:50:18 am
معترضان برگزاری یک بنر در سراسر خیابان را از سرکنسولگری چین در پنج شنبه, جولای 24, 2020, در هوستون. U. S. دولت دستور داده است تا هوستون کنسولگری به روز جمعه. (برت Coomer/هوستون کرونیکل از طریق AP)

پرچم آمریکا گرفته شده است در کنسولگری آمریکا در جنوب غربی چین به گزارش رسانه های دولتی به عنوان مقامات تخلیه محل تحت دستور دولت چین.

دولت پخش دوربین مدار بسته گفت: در آن حساب رسانه های اجتماعی است که پرچم شد کاهش در 6.18 صبح روز دوشنبه در ایالات متحده ماموریت در چنگدو در استان سیچوان provine.

پلیس باید بسته کردن دو تا سه بلوک منطقه در اطراف کنسولگری قطع تقریبا هر نظر از اموال. وسایل نقلیه می تواند دیده می شود در حال حرکت در فاصله چندین پلیس خط.

چین دستور بستن کنسولگری روز جمعه در اقدامی تلافی جویانه برای ایالات متحده به منظور نزدیک چینی کنسولگری در هوستون.

این tit-for-tat بسته شدن مشخص قابل توجهی تشدید تنش بین دو کشور بیش از یک طیف وسیعی از مسائل از جمله تجارت و تکنولوژی و امنیت و حقوق بشر است.

حرکت کامیون وارد کنسولگری آمریکا بعد از ظهر یکشنبه در سمت چپ و چند ساعت بعد. در اواخر شب مسطح تریلر وارد پیچیده است. یکی بعد از ظهور حمل زیادی ظرف حمل و نقل و جرثقیل.

قبل از این منطقه بسته شد قریب الوقوع بسته شدن کنسولگری خود جلب کرد یک جریان ثابت از تماشاچیان بیش از آخر هفته به عنوان چنگدو مانند هوستون در بر داشت خود را در محل موردتوجه وتماشای عموم از سیاست های بین المللی.

مردم را به گرفتن عکس های سلفی و عکس های متراکم در یک پیاده رو شلوغ با خریداران و خانواده ها با کالسکه در یک روز آفتابی در شهر چنگدو. یک پسر کوچک مطرح شده با کوچک چینی پرچم قبل از پلیس لباس شخصی shooed او را به عنوان رسانه های خارجی دوربین های زوم در.

پلیس به حال تعطیل در خیابان و پیاده رو در مقابل کنسولگری و راه اندازی موانع فلزی در امتداد پیاده رو در طرف دیگر از درخت پوشیده جاده ها است.

لباس شخصی و ماموران لباس شخصی نگهداری می شود سازمان دیده بان در هر دو طرف از موانع پس از پراکنده حوادث پس از چنگدو اعلام روز جمعه از جمله یک مرد که تنظیم کردن ترقه و hecklers که نفرین در رسانه های خارجی ویدیو و عکس از صحنه است.

مردی که خسته به گشودن زیادی پلاکارد اواخر روز شنبه که به نام او نامه ای سرگشاده به دولت چین به سرعت دور گرفته شده است.

قبلا یک اتوبوس چپ کنسولگری زمینه و آنچه به نظر می رسد کارکنان سفارت صحبت کرد و با لباس شخصی پلیس قبل از عقب نشینی به پشت اموال جامد سیاه و سفید گیتس. آن روشن نیست چه کسی یا چه چیزی بود در اتوبوس.

سه متوسط-حجم کامیون وارد در سمت چپ و چند ساعت بعد و ماشین دیپلماتیک با صفحات رفتگان در میان است.

آمریکا ادعا شده که این هوستون کنسولگری بود, لانه, چینی, جاسوس که سعی در سرقت اطلاعات از امکانات در تگزاس از جمله تگزاس A&M سیستم پزشکی و دانشگاه تگزاس مرکز سرطان دکتر اندرسون در هوستون. چین گفت که این اتهامات "مخرب تهمت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب