Fischbach برنده ایران برای حمایت سوتا 7 منطقه

در طول شش ساعته مجازی کنوانسیون صبح روز شنبه, مه 2 Fischbach, که در خدمت به عنوان معاون فرماندار از سال 2018 2

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

در طول شش ساعته مجازی کنوانسیون صبح روز شنبه, مه 2 Fischbach, که در خدمت به عنوان معاون فرماندار از سال 2018 2019 را شکست مسلح ، دیو هیوز که از دست رفته به پترسون در سال 2016 و 2018 انتخابات منطقه پنج و چهار درصد بود.

پیروزی نمی آمد و بدون موانع به عنوان نگرانی مطرح شد در موارد متعدد در مورد تعداد آرای هر رای گیری در این کنوانسیون. بعد از ششم رای گیری یک حرکت آورده بود جلو اعلام کرد هیچ حمایت زیرا Fischbach موفق به رسیدن به 60% آستانه.

حرکت بود تعطیل 81-19 با انتخابات در ادامه به تعیین و تایید.

بعد از هر رای گیری هر دو Fischbach و هیوز اختصاص داده شد هر دو دقیقه به صحبت می کنند قانع کردن نمایندگان به علت خود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر می کنم من آماده خدمت به شما را به خوبی در کنگره" هیوز گفت: "و من خیلی مطمئن نیستم میشل است."

Fischach تا به حال هیچ پاسخ مستقیم اما در ادامه برای به اشتراک گذاشتن باورها و دلیل او بر این باور او بود نامزد دریافت به پشت.

"از آن آسان است برای فراموش کردن آنچه در آن همه مورد" Fischbach گفت: با توجه به طولانی تایید روند. "چه است این همه در مورد ضرب و شتم کالین پترسون و خلاص شدن از سوسیالیستی نانسی پلوسی."

در هشتمین انتخابات Fischbach مشخص شد برنده دریافت 65 درصد از آرا در مقایسه با هیوز' 35 درصد درآمد این حزب حمایت بیش از سراسیمگی از رقبا.

دیگر نامزدها برای حمایت شامل Noel Collis, Jayesun شرمن و جوئل نواک تمام رقابت را به پایین پترسون 28 سال وقت که شروع تصدی خود با شکست هفت-زمان وقت Arlan Stangeland در سال 1990.

مسابقه به نمایندگی از منطقه 7 به دست آورده شهرت به دلیل پیروزی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به حال بیش از نامزد دموکرات هیلاری کلینتون در سال 2016. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده این منطقه توسط 30.8 امتیاز ساخت منطقه 7 منطقه با قوی ترین پشتیبانی برای مغلوب ساختن پیشی جستن در مقایسه با مناطق دیگر با یک خانه دموکرات.

جمهوری خواهان این احساس می تواند از سال این منطقه است که در نهایت بدبختانه با سیاسی پیش بینی مانند طبخ, سیاسی, گزارش و لری Sabato کریستال توپ تغییر امتیاز خود در مسابقه از "خم چپ" به "tossup."

Fischbach بود که برای اولین بار انتخاب به مینه سوتا در مجلس سنا در سال 1996 شد دولت اولین زن رئیس جمهور مجلس سنا. او اعلام کرد که پیشنهاد او برای صندلی در سپتامبر. 2 و افزایش زمانی که او تایید و تهمت از طریق توییت در مارس 2.

که تایید شده به نظر می رسید به کار با Fischbach لبه به خارج هیوز و پایان دادن 21 سال نیروی هوایی جانبازان اجرا در بالای جمهوری خواه بلیط.

"من فقط می خواهم بگویم با تشکر از شما. من صمیمانه قدردانی از همه حمایت" Fischbach در بیانیه ای گفت: پس از پیروزی.

مسابقه مطمئنا حرارت تا از اینجا به عنوان پترسون یک فارگو بومی و یک عضو از مینه سوتا امور خارجه سنا از 1987-1997 اعلام کرد خود را از انتخاب مجدد پیشنهاد 6 مارس.

دو بار خانه کشاورزی رئیس پترسون یکی از چند روستایی دموکرات چپ با هر یک از انتخابات خود را برنده شدن پس از 2014. مینه سوتا جمهوری خواهان امید منطقه کمک خواهد کرد تا دولت خود را به نوبه خود قرمز در سال 2020 چیزی است که اتفاق افتاده است از سال 1972.

"شما باید برای برنده شدن به منظور تحت تاثیر قرار تغییر" Fischbach گفت. "ما باید همه را با هم در جهت رسیدن به هدف ما شکست کالین پترسون."

Fischbach که در حال حاضر ساکن در Paynesville, Minn., منطقه با شوهرش موفق به دریافت لیسانس از خیابان دولت و مدرک دکتر, درجه ای از ویلیام میچل کالج قانون است.

"ما در حال رفتن به دریافت این انجام می شود" Fischbach گفت. "این سال ما سال به تجدید انتخاب رئیس جمهور تهمت شکست کالین پترسون و به نوبه خود سوتا 7 ناحیه قرمز است."

آن را در حال حاضر کامل-بخار آینده به جمهوری خواه اولیه تعیین شده برای Aug. 11 قبل از انتخابات نوامبر. 3.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن