فنلاندی نیروی هوایی فرماندهی قطره آرم صلیب شکسته به عنوان نشان

توسط: AP | هلسینکی | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:21:13 pm صلیب شکسته یک نماد باستانی و مذهبی نماد د

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: AP | هلسینکی | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 9:21:13 pm
Finnish Air Force Command drops swastika logo, nazi germany, world news, indian express صلیب شکسته یک نماد باستانی و مذهبی نماد در بسیاری از فرهنگ ها قدمت هزاران سال اما هنوز هم بسیاری آن را مرتبط با آلمان نازی بدنام پرچم صلیب شکسته اتخاذ شده توسط آدولف هیتلر و حزب نازی در اوایل 1920s. (بازنمودی)

فنلاند نیروی هوایی فرماندهی احتیاط کاهش یافته است آن آرم صلیب شکسته به عنوان واحد آرم پس از یک قرن و جایگزین آن را با یک بی طرف نشان شامل یک عقاب طلایی. تغییر برای جلوگیری از غلط و ناراحت کننده انجمن با آلمان نازی بدنام آرم صورت گرفت در ژانویه 2017 اما اعلام عمومی توسط ارتش از شمال کشور در آن زمان است.

Teivo Teivainen استاد سیاست جهانی در Unversity هلسینکی که در حال حاضر در حال انجام تحقیقات بر روی استفاده از صلیب های شکسته در فنلاند در دهه های 1920 و 1930 با اشاره به موضوع در یک پست توییتر این هفته ای که آن را به توجه عمومی است.

Brig. ژنرال Jari Mikkonen در نیروی هوایی فرماندهی فنلاند اذعان پنج شنبه به آسوشیتد پرس که تاریخی نشان صلیب شکسته تا به حال ایجاد سردرگمی در طول سال در میان همکاران بین المللی. "غیر قابل انکار ما تا به حال به توضیح از زمان به زمان تاریخ (فنلاندی نیروی هوایی) صلیب شکسته که قدمت آن به سال 1918" Mikkonen گفت.

آن را ناشی از سوء تفاهم ما با شرکای خارجی پس از ادامه استفاده از آن در نظر گرفته شده نامناسب و غیر ضروری است.

صلیب شکسته یک نماد باستانی و مذهبی نماد در بسیاری از فرهنگ ها قدمت هزاران سال اما هنوز هم بسیاری آن را مرتبط با آلمان نازی بدنام پرچم صلیب شکسته اتخاذ شده توسط آدولف هیتلر و حزب نازی در اوایل 1920s. فنلاندی فرماندهی هوایی نشان صلیب شکسته آثار ریشه های آن را تا مارس 1918 هنگامی که فنلاندی نیروی هوایی ایجاد شد و تنها چند ماه پس از فنلاند اعلام کرده بود استقلال خود را در 6 دسامبر 1917.

سوئد تعداد اریک فون روزن اهدا به سوئد مستقل جدید همسایه اولین هواپیما از آن نیروی هوایی یک Thulin نوع D شناسایی هواپیما که تا به حال آبی صلیب شکسته شخصی خود موفق باشید جذابیت رنگ بر روی بال خود را.

فنلاندی نیروی هوایی به زودی پس از تصویب این نماد آبی صلیب شکسته بر روی یک پس زمینه سفید و با استفاده از آن به عنوان ملی نشان در آن هواپیما از سال 1918 تا سال 1945. صلیب شکسته هنوز در برخی از نیروی هوایی واحد پرچم و دکوراسیون.

فون روزن بالای کلاس اکسپلورر و مردم نگار بود و برادر در قانون به نازی رهبر هرمان گورینگ بود که یک تزئین جنگ جهانی اول خلبان اما مرد سوئدی بود به تصویب رسید و با استفاده از آبی صلیب شکسته نماد بسیار زودتر از نازی ها بود.

نیروی هوایی تاکید نماد هیچ لینک به آلمان نازی هر چند فنلاند بعد وارد تمایلی به اتحاد با رایش سوم در جنگ جهانی دوم. "نیروی هوایی خود مفتخر است با شکوه سنت" Brig. ژنرال Jari Niskanen گفت: AP. "ما شرمنده از صلیب شکسته بر ما دکوراسیون و پرچم واحد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن