فنلاند به 130 پناهندگان عمدتا کودکان از یونان

توسط: AP | آتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 6:15:45 pm مهاجران و پناهندگان که می گویند که آنها به

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399
توسط: AP | آتن | به روز شده: مارس 30 سال 2020 6:15:45 pm
Greece, Greece migrants, Greece migrant crisis, Greece refugees, refugee crisis, Greece europe border, Balkan Greece border, Greece migrant crisis, Indian Express, latest news مهاجران و پناهندگان که می گویند که آنها به دنبال سفر بعد به شمال اروپا خواب در خارج از اردوگاه در شهر Diavata یونان 5 آوریل 2019. (ایسنا/Alexandros Avramidis)

یونان مهاجرت وزارت می گوید فنلاند موافقت کرده است را در 100 بدون همراه کودکان پناهنده و 30 بزرگسالان گسترش تعدادی از کشورهای اروپایی است که شروع مصرف در جوان پناهجویان از یونان است.

یونان مهاجرت و پناهندگی وزارت و گفت: این توافق در یک تماس بین معاون وزیر Giorgos Koumoutsakos و ارشد فنلاندی وزارت کشور رسمی OlliPoika Parviainen مشاور وزیر کشور ماریا Ohisalo.

بخوانید| Coronavirus جهانی به روز رسانی: اقتصاد اروپا دچار افت ثبت; 35 ایالت آمریکا انتشار رسمی باز طرح

در فوریه فنلاندی وزارت کشور گفت: آن را تا 175 پناهجویان از اردوگاه در قبرس, یونان, ایتالیا و مالت برای کاهش بشردوستانه وضعیت پناهندگان در مدیترانه اعضای اتحادیه اروپا است.

کودکان و بزرگسالان خواهد بود که پیوست با اعضای خانواده در حال حاضر در فنلاند خواهد بود مهاجرت در هفته های آینده تا پایان ماه مه. یونان وزارت گفت: اضافه کردن این تصمیم عملی همبستگی توسط Nordic کشور است.

جزئیات| عدم وجود ویروس تست استوکس ترس در اردوگاه های پناهندگان در جهان

دهها هزار نفر از پناهندگان و مهاجران از جمله هزاران نفر از کودکان بی سرپرست زندگی می کنند در کثیف شرایط در اردوگاه به سر می برند در چندین جزایر یونانی پس از ورود از در نزدیکی سواحل ترکیه. بسیاری از در حال مستقر در اردوگاه های آپارتمان ها و پناهگاه های دیگر در سراسر سرزمین اصلی

دولت رسیده است به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا برای کمک به اشتراک گذاری بار و در هفته های اخیر 12 نفر بودند که با پرواز به لوکزامبورگ و 47 به آلمان است.

یونان به دنبال داشته 1600 کودکان بی سرپرست مهاجرت به دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن