فنلاند نشان داده است که چرا در پاسخ به همه گیری باید شامل درآمد اولیه

در مورد جهانی درآمد اولیه است به طور فزاینده ای روشن است. در سال های اخیر آن را به نقل از یک حاشیه ایده به یک

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

در مورد جهانی درآمد اولیه است به طور فزاینده ای روشن است. در سال های اخیر آن را به نقل از یک حاشیه ایده به یک جریان اصلی یک: بحث توسط رهبران سیاسی در انگلستان و خارج از کشور. از ابتدای مستند و اقتصادی ناشی از سقوط آن به نظر می رسد نزدیک تر از همیشه به تبدیل شدن به یک واقعیت سیاسی.

این وزیر اول اسکاتلند, Nicola Sturgeon تبدیل شده و حمایت کند. شهردار لندن صادق خان ابراز علاقه کرده است. Google analytics نشان می دهد چندین خوشه بهره در 'پایه درآمد': هیچ کدام بیشتر از چند هفته گذشته است. بیش از 100 نفر از نمایندگان مجلس و همسالان از کار SNP لیبرال دموکرات شطرنجی Cymru و سبزی امضا نامه ای پشتیبان گیری بازیابی 'درآمد اولیه' در هفته های اخیر.

منطقی مورد برای پایه درآمد در حال حاضر بیشتر حمایت تجربی. در فنلاند این نتایج برای اولین بار در سراسر کشور, تصادفی درآمد اولیه دادگاه در جهان شد و به تازگی منتشر شده. این طرح را ندارند و اثرات منفی بر اشتغال هوا توسط منتقدان; اگر هر چیزی آن مثبت بود. مهمتر کسانی که موفق به دریافت یک پایه درآمد قابل توجهی تجربه چشم انداز مثبت در سلامت روان, گزارش بیشتر احساس استقلال بیش از زندگی خود را اعتماد در جامعه در کنار کاهش افسردگی و تنهایی. تندرستی حیاتی اندازه گیری ناامنی اقتصادی: این نتایج نشان می دهد که اهمیت این و در شرایط فعلی گرفتن پول نقد به مردم حیاتی است.

این نتایج آینه یافته از گذشته آزمایش در آلاسکا و کانادا و در ایالت کارولینای شمالی کنیا و هند است. و به این ترتیب با شواهدی از تاثیر مثبت انباشته در حال حاضر زمان برای در نظر گرفتن یک درآمد اولیه به عنوان بخشی از Covid-19 پاسخ ؟ کاملا احتمالا.

پایه درآمد خواهد ارائه یک پاسخ به مشکلات. اولا این امر کمک به کاهش استرس های مالی – به عنوان ما در حال تجربه در حال حاضر و تجربه شده است پس از سقوط مالی. تحقیقات توسط RSA نشان داده است که حتی متوسط درآمد اولیه £60 در هفته برای بزرگسالان و 30 پوند برای کودکان – تقریبا 10000 پوند در سال برای یک خانواده چهار – آیا نصف فقر کاهش فقر تقریبا 10 درصد و کاهش نابرابری است. چنین اساسی درآمد هزینه حدود 1 درصد از تولید ناخالص داخلی در سال: متوسط مجموع برای دستاوردهای ما را دیده اند در فنلاند و در جاهای دیگر. ما مجبور به انتخاب بین تاثیر و قیمت با درآمد اولیه به عنوان برخی از منتقدان ادعا می کنند.

آن را مقابله با خطرات به سلامت عمومی است. در حال حاضر منطق برای این واضح است اما در دراز مدت درآمد اولیه می تواند زندگی را آسان تر برای کسانی که مبتلا به بیماریهای مزمن جسمی و مشکلات روحی و روانی. در نهایت این امر به ما کمک کند تغییرات آب و هوا در اقتصاد در بزرگ مانند جنبش از حد بخش تولید به شرق آسیا و اتوماسیون باعث کاهش تقاضا برای برخی وظایف و مشاغل.

بیشتر از همه حتی از قبل Covid ما وضعیت اقتصادی بود که با ناامنی اقتصادی برای بیش از حد بسیاری از هر دو در داخل و خارج از کار از غیب خطرات و آسیب پذیری فشارهای مالی و ترس از تغییر در بازار کار. این است که تأکید بسیار روشنی در زمینه یک بیماری همه گیر. افزایش استفاده از foodbanks است همیشه حاضر نشان از ناامنی.

موجود ما وسیله آزمایش سیستم های پیچیده با طراحی و دولت نمی تواند مقاومت در برابر جزئی با فرآیندها و معیارهای. این پیچیدگی ایجاد موانع و خطاها و بنابراین کاهش اعتماد به نفس در سیستم. بسیاری از دور در دسترس نباشد که مایل به رفتن را از طریق فرایند. این از دست دادن اعتماد تعبیه شده غیر ضروری ناامنی اقتصادی.

برای به دست آوردن دسترسی به جهانی اعتبار برای مثال شما باید از طریق یک نرم افزار پیچیده ای روند پنج هفته تاخیر قوانین پیچیده و مشروط است که منجر به میلیون ها نفر از تحریم ها برای افراد ایجاد تحقیر و سختی. این است که چرا "هدفمند مزایای' miss: فقط به خاطر شما هدف برای زیر بیست در dartboard این معنا نیست که شما ضربه. و دولت بسیار خوب در دارت.

این مشکلات ساخته شده اند همه-بیشتر روشن شدن این هفته با هشدار در دوران رکود سطح بیکاری که Rishi Sunak را طرح کردند که زخم. درآمد اولیه به تنهایی کافی نیست: ما نیاز به یک کار خوب ایجاد طرح در مقیاس بزرگ سرمایه گذاری در بهداشت و مراقبت و حمایت از کسب و کار است که کار سخت را نه آلوده و انتخاب نمی به پایگاه خود را در پناهگاه های مالیاتی. پایه درآمد خانواده کمک می کند تا دریافت دوران سخت و امنیت فراهم می کند و حتی فرصت های جدید که رفتن خوب است.

پایه درآمد نخواهد بود نوش دارو – آن را به شکل یک عنصر از یک پل به یک قرارداد اجتماعی بین شهروندان و دولت پس از Covid-19. در عصر عدم قطعیت آن می تواند ارائه به شدت مورد نیاز امنیت مالی برای همه ما است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن