مبارزه با سرطان با fishing: Duluth مبتنی بر گرفتن لحظه ای خود را بنیاد می شود بیماران مبتلا به سرطان را در آب

"من تا به حال خود من قایق. اما وجود دارد که من فقط نمی باید انرژی کافی برای رفتن در خود من. اما من تا به حال د

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399

"من تا به حال خود من قایق. اما وجود دارد که من فقط نمی باید انرژی کافی برای رفتن در خود من. اما من تا به حال دوستان که همیشه از تماس من همیشه من گفت:" لوند به عنوان او پرتاب ماهی به عقب و به دریاچه و دوباره baited خود را جست و خیز کردن با یک قطعه از شب خزنده. "کسانی که در سفر هستند چه کردم من از طریق درمان است."

Catch Your Moment Foundation founder and cancer survivor Timmon Lund of Duluth plays a fish on Island Lake north of Duluth Monday afternoon. Catch Your Moment gives cancer patients the chance to go on fishing trips. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

گرفتن لحظه ای خود را پایه و بنیانگذار و سرطان بازمانده Timmon لوند از دلوت نقش ماهی در جزیره دریاچه در شمال دلوت دوشنبه بعد از ظهر. گرفتن لحظه ای خود را می دهد بیماران مبتلا به سرطان فرصتی برای رفتن در سفر ماهیگیری. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

به خاطر سپردن چگونه کسانی که سفرهای ماهیگیری کمک به او در مقابله با سرطان بود پیدایش پشت لوند علت جدید در زندگی خود را گرفتن لحظه ای پایه و اساس است. او تاسیس آن در سال 2016 با برخی از دلوت-منطقه دوستان و به کمک برخی از جاش در شهرهای دوقلو. آن را در حال حاضر رسمی 501(c)(3) غیر انتفاعی با فصل جدید باز کردن در داکوتای شمالی و میشیگان.

"ما انجام داده ایم حدود 20 سفر هر تابستان ... تا زمانی که در این تابستان. ما فقط شروع به دنده تا در این تابستان با تمام COVID مسائل" لوند گفت: او به عنوان تنظیم خود را Garmin جانبی-تصویر عمق یاب. "من رویای واقعی خواهد بود برای دیدن این گسترش در سراسر کشور با فصل در تمام متحده است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

گرفتن لحظه ای خود را بر اساس صفحه اصلی لوند و همسرش, دکتر سارا لوند به اشتراک گذاری در جزیره دریاچه. وجود اسکله مهمان کابین برای مشتریان به ماندن در به علاوه 14-تخت bunkhouse با ساحل شن و ماسه و یک گودال آتش. لوند خود استفاده می کند 19-پا رنجر انواع مختلف اردک ماهی قایق برای بسیاری از سفرهای اما دیگر داوطلبان ارائه قایق خود را و "هدایت" خدمات نیز هست. گرگ ساحل هرمانتاوون و کریس Lemke از دو بنادر موثر بوده است در تلاش بالا و در حال اجرا از جمله crewing در سفر.

"ما می خواهیم مردم را به تمام خانواده خود را اگر آنها می خواهند. سرطان واقعا اثرات هر کس در خانواده نه تنها بیمار" لوند گفت.

ساحل موسس و عضو هیئت مدیره به عنوان به خوبی به عنوان هماهنگ کننده تبلیغات بازاریابی و آینده عملیات برای سازمان و کمک به پیش نویس رسمی اسناد الحاق.

"من یک نظامی پس زمینه به طوری که من می تواند کمک به از طریق این نوار قرمز" ساحل اشاره کرد.

Cancer patient Jake Landsteiner of Duluth holds a walleye he caught on a 2018 Catch Your Moment Foundation fishing trip. He was with Catch Your Moment crew member Greg Beach, left, and Paul Landsteiner, Jake's dad. Jake Landsteiner died a few months after this trip. (Timmon Lund photo)

بیمار سرطانی جیک Landsteiner از دلوت دارای انواع مختلف اردک ماهی او در یک سال 2018 گرفتن لحظه ای خود را بنیاد سفر ماهیگیری. او با گرفتن لحظه ای خود را عضو خدمه گرگ در ساحل سمت چپ و پل Landsteiner, جیک پدر. جیک Landsteiner درگذشت چند ماه پس از این سفر است. (Timmon لوند عکس)

هر یک خود را گرفتن لحظه سفر طراحی شده است به طور خاص برای هر بیمار است و می تواند با هدف در هر گونه و هر دریاچه از walleyes به دریاچه ماهی قزل آلا, باس, panfish یا muskies. این بنیاد تلاش در حال گسترش بیشتر کلمه از دهان و به لطف برخی از مددکاران اجتماعی در درمانگاه ها و بیمارستان ها در دولوت و شهرهای دوقلو.

"این نوع از یک خط خوب از آنجا که برخی از انکولوژیست نمی خواهید مردم ماهیگیری و ... اما ما آن را" لوند گفت. "هنگامی که من و رفقا مرا ماهیگیری دکتر به من گفت به رفتن به لمس هر ماهی یا هر طعمه زیرا سیستم ایمنی بدن من بود تا سرکوب. دوستان من baited همه من قلاب گرفت و تمام ماهی های من خاموش... رفقا من بود که برای من و در حال حاضر من این کار را برای افراد دیگر است."

و همه از آن — کل سفر ماهیگیری — رایگان تحت پوشش کمک های مالی از زمان و پول است. نه لوند و نه هر کس دیگری درگیر در گرفتن خود را در لحظه دریافت یک پنی.

"ما همه چیز را پوشش. مسکن و مواد غذایی و ... ما حتی پرداخت برای گاز گرفتن آنها را در اینجا و یا ما به آنها را اگر آنها نمی تواند سفر. ما خرید خود را به ماهیگیری مجوز" لوند گفت. "هنگامی که مردم در حال رفتن را از طریق درمان با پول می توان خیلی تنگ است."

لوند می داند که دست اول است. او مبتلا به هوچکین لنفوم در سال 2012 زمانی که او فقط 33. لوند تبدیل 41 این هفته و برای یک مرد که یک بار گفت که او در حال مرگ بود او مهم نیست هر مسخرگی در مورد سن و سال او.

"زمانی که من در 33 یا 34 تنها آرزوی من در روز تولد من بود که یک تولد... پس در واقع این پیر چیزی است sweeeet," لوند با لبخند گفت:.

لوند گفت که او اساسا به خانه فرستاد به مرگ درست قبل از کریسمس 2014. اما به عنوان آخرین چاره, همسر آینده اش (در حال حاضر یک بیماری عفونی پزشک در سنت لوک در دولوت) و انکولوژیست برای اعمال یکی از آخرین تجربی دارو درمانی. درخواست تجدید نظر خود را پذیرفته بود. پس از تنها یک دوز از این دارو لوند می گوید که او شروع به بهبود می یابند. او رفت و از درد دردناک و قادر به حتی خارج شدن از رختخواب به درد و نشستن در میز شام.

"این یک معجزه و یا یک معجزه از علم هر آنچه که شما باور" او اشاره کرد.

لوند شده است سرطان-رایگان برای مدت پنج سال اگر چه او هنوز هم تا به برخی از مسائل بهداشتی ناشی از درمان.

چیز نمی تواند به نوبه خود به طوری خوبی برای یکی از لوند را با بهترین دوستان کالج خود را دوستان در دانشگاه داکوتای شمالی, Daniel وظیفه. این دو باقی مانده ماهیگیری یاران و دوستان نزدیک بعد از مدرسه. اما فقط به عنوان لوند بود بهتر وظیفه بود مبتلا به سرطان کولورکتال.

"در زمانی که او در بر داشت آن را مرحله چهارم و او رفت و در سراشیبی واقعا سریع ... من یک شانس برای رفتن به دیدار او (در آیداهو) با خانواده اش و رفتن به ماهیگیری آخرین بار و خداحافظی. او در عرض چند هفته از آن" لوند گفت.

لوند تصمیم گرفت به دنبال گرفتن لحظه ای خود را در دانیل وظیفه افتخار به عنوان به خوبی به عنوان قربانیان سرطان یعقوب Landsteiner و Kraig Kalan. سه "کمک به کسانی که در اطراف آنها تعداد بیشماری از لحظات به یاد ماندنی در طول عمر خود. ممکن است روح خود را از ماجراجویی و عشق برای خارج از منزل در حمل" لوند نوشت: در بنیاد صفحه وب است.

Cancer patient Kraig Kalan of Superior, right, and his son Cam Kalan pose with a 42-inch lake trout Kraig caught on a Catch Your Moment fishing trip last year. Kraig died shortly after this trip. (Timmon Lund photo)

بیمار سرطانی Kraig Kalan از برتر حق و پسرش مخفی Kalan مطرح 42 اینچ دریاچه ماهی قزل آلا, Kraig گرفتار در گرفتن لحظه ای خود را در سفر ماهیگیری سال گذشته است. Kraig در مدت کوتاهی پس از این سفر است. (Timmon لوند عکس)

لوند باقی مانده است نزدیک به چند تا از گرفتن لحظه ای خود را به مشتریان که او صید با. برخی بهتر شده اند. دیگران مانند Kalan و Landsteiner از دست رفته خود را در جنگ با سرطان است.

"این دشوار است. من صرف راه بیش از حد زمان در Solvay (خانقاه) خانه" لوند گفت. "ما از دست داده ایم برخی از مردم... اما می آید که با خاک. نه هر کس ما خارج ماهیگیری در حال رفتن به آن را."

لوند رشد در نزدیکی الک ریور, مینه سوتا به ارث برده و شور و شوق خود را برای ماهیگیری از پدرش.

"او شب آن پس در طول روز او را برای من و برادرم ماهیگیری و ... هر روز تمام تابستان طولانی, ما می خواهم به رفتن به ماهیگیری و سپس رفتن به ملکه های لبنی و سپس به دیدار مادر بزرگ و پدر بزرگ به آنها نشان می دهد آنچه که ما گرفتار شده است."

لوند در حال حاضر آمار و ارقام او ماهی حدود 300 روز در هر سال یا برای تفریح و یا "قبل از ماهیگیری" برای گرفتن لحظه ای خود را, مشتریان, مطمئن شوید که او می داند که در آن ماهی ها زمانی که مهمانان می رسند.

"من سعی می کنم آن را به بهترین سفر ماهیگیری زندگی خود را" لوند گفت. "و من فکر می کنم ما موفق برای بسیاری از سفرهای."

که شامل یک سفر با لیام Schmid در, از Nowthen مینه سوتا است. لوند در زمان لیام و سپس شش سال و دوستش و هر دو از پدران خود به پیک دریاچه در نزدیکی دلوت در پاییز سال 2018 که در آن کودکان و نوجوانان گرفتار بیش از 20 walleyes چند تا از آنها را بیش از 20 اینچ طولانی است.

"آنها رفت و به سختی از ابتلا به انواع مختلف اردک ماهی قبل از شرط بندی هر یک از دیگر که خواهد گرفتن 30-incher.... آن را یکی از بهترین روزهای من تا کنون تجربه کرده اید در یک قایق" لوند گفت: لبخند فقط فکر کردن درباره آن.

لیام در حال حاضر 8 بوده است سرطان-رایگان برای مدت دو سال اما تنها پس از یک عمل جراحی برای برداشتن یک تومور در جمجمه او و سپس دو سال از شیمی درمانی به جنگ سرطان نادر به نام LCH, جزاير cell histiocytosis که در حل و فصل لیام استخوان.

Catch Your Moment Foundation founder Timmon Lund of Duluth, left, and cancer survivor Liam Schmid of Nowthen, Minnesota, pose with a big walleye Liam caught on a 2018 Catch Your Moment trip. Liam has been cancer-free for nearly two years. (Timmon Lund photo)

گرفتن لحظه ای خود را پایه و بنیانگذار Timmon لوند از دلوت در سمت چپ و سرطان بازمانده لیام Schmid در, از Nowthen مینه سوتا مطرح با انواع مختلف اردک ماهی لیام در یک سال 2018 گرفتن لحظه ای خود را از سفر. لیام شده است سرطان-رایگان برای نزدیک به دو سال است. (Timmon لوند عکس)

"او فقط به حال یک انفجار مطلق در آن سفر با دوست خود Caden. آنها صید ماهی مانند دیوانه ابتلا به دو برابر ... و برخی واقعا خوب ماهی گفت:" مت Schmid در, Liam پدر. "او یک بچه دشوار است. او یک جنگنده است. ما خدا را شکر برای هر روز از آن باقی می ماند."

Schmid در, به نام بگیر لحظه ای خود را "کاملا فوق العاده سازمان است. آنچه که آنها انجام می دهند برای مردم فوق العاده است."

لوند می گوید او امیدوار است تا در حفظ و انجام آن اذعان که همسر او شده است نوع به اندازه کافی به او اجازه دنبال گرفتن لحظه ای خود را در حالی که او به ارمغان می آورد خانه بیکن.

"من مرتب کردن بر اساس مانند یک مادر اقامت در خانه پدر و, تنها ما نمی هر گونه کودکان است. بنابراین من, ماهی," او گفت:. "این است که چگونه من می خواهم به بازگشت پس از مردم به خیلی برای من است."

Catch Your Moment Foundation founder and cancer survivor Timmon Lund of Duluth drives his boat to a fishing spot on Island Lake north of Duluth Monday afternoon. Catch Your Moment gives cancer patients the chance to go on fishing trips. (Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

گرفتن لحظه ای خود را پایه و بنیانگذار و سرطان بازمانده Timmon لوند از دلوت درایو قایق خود را به یک نقطه ماهیگیری در جزیره دریاچه در شمال دلوت دوشنبه بعد از ظهر. گرفتن لحظه ای خود را می دهد بیماران مبتلا به سرطان فرصتی برای رفتن در سفر ماهیگیری. (کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

برای کسب اطلاعات بیشتر در گرفتن لحظه ای خود را در سفر ماهیگیری و یا برای کمک به این تلاش رفتن به catchyourmoment.org یا به facebook.com/catchyourmoment.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن