جت جنگنده روگذر افتخارات ضروری کارگران

ماموریت خود را: تجلیل از کسانی که خدمت در خط مقدم مبارزه در برابر COVID-19 بیماری همه گیر. مردم شلوغ به شمال

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

ماموریت خود را: تجلیل از کسانی که خدمت در خط مقدم مبارزه در برابر COVID-19 بیماری همه گیر.

مردم شلوغ به شمال برینرد در نزدیکی خیابان یوسف مرکز پزشکی به یک صندلی ردیف جلو برای روگذر. تماشاگران نیز بسته بندی شده به پارکینگ با مسدود نمایش ها در سراسر شهر به تماشای دو جت مسابقه در یک ماده از ثانیه از شمال به جنوب زیر مسیر رودخانه می سی سی پی در سراسر شهرستان.

نقاب مراقبت های بهداشتی کارگران در مطب و یا بیمارستان, لباس کارکنان و پرسنل امنیتی در گروه های کوچک توسط بخش اورژانس و منتظر flyover marveling در یک گروه سه نفره از عقاب طاس بالا در آسمان قبل از این جت می تواند شنیده شود برای اولین بار به عنوان سر و صدا در فاصله.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مراقبت های بهداشتی کارگران و ساکنان ایستاده بود 6-پا جدا در helipad بعدی به برینرد اتاق اورژانس بیمارستان ورودی تشکیل یک دایره و تشویق و کف به عنوان جت و جعل و سربار. یک وسیله نقلیه به حال یک پرچم آمریکا آویخته بر سقف آن.

"من فکر می کنم آن را بسیار سرد است که آنها در حال کمک به تشخیص ضروری کارگران و حمایت از ما این راه" گفت: پزشک پرستار آماندا کارول از قلب و عروق. "این بسیار سرگرم کننده متفاوت است."

کارول شوهر و دو پسر نیز در دست به حمایت از او و روگذر. "ما عاشق هواپیما" کارول گفت.

مینه سوتا گارد ملی جت جنگنده flyovers چهار شنبه, مه 6 اتفاق افتاده در نزدیکی محلی امکانات پزشکی در برینرد, راگون رپیدز فریدلی Little Falls, مینیاپولیس, Monticello, Hastings, رابینزدیل روچستر Saint Cloud, سنت لوئیس پارک, Saint Paul, Stillwater, خرس سفید دریاچه و وودبری.

هواپیما پرواز این ماموریت بودند ترکیبی از F-16 Fighting Falcon هواپیما از 148th جنگنده بال از دلوت و C-130 Hercules هواپیما از 133rd بال هوایی از فورت Snelling در سنت پل.

هدف از این flyover گنجانیده شده قبلا برنامه ریزی ماموریت آموزشی بود که به رسمیت شناختن مراقبت های بهداشتی کارگران پاسخ اضطراری صنایع غذایی و سایر ضروری کارگران در سراسر کشور است که باید انجام بخشی خود را برای حفظ عملکرد دولت در طول اقامت در خانه سفارش دهید.

"این پلها ما راه نشان دادن همبستگی برای کسانی که پا به جلو به خدمت در این بیماری همه گیر" گفت: مسلح ، ژنرال جان Jensen یاور کلی از مینه سوتا گارد ملی در انتشار اخبار اعلام flyovers. "این یک راه است که ما می توانیم سلام کسانی که در خط مقدم COVID-19 دیدگاه برای خدمات خود را و قربانی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن