کشتی برخورد در بنگلادش رودخانه حداقل 28 مرده

توسط: AP | داکا | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 3:31:23 pm یک مرد ایستاده بر روی یک قایق واکنش نشان می

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: AP | داکا | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 3:31:23 pm
یک مرد ایستاده بر روی یک قایق واکنش نشان می دهد در حالی که صحبت کردن در بیش از تلفن پس از یک کشتی واژگون در رودخانه Buriganga در داکا, بنگلادش, ژوئن 29 سال 2020 است. (رویترز)

یک کشتی حامل حدود 100 مسافر واژگون پس از ضربه دوشنبه توسط یک بزرگتر کشتی در بنگلادش, رودخانه, کشتار حداقل 28 نفر از مقامات گفت.

این روشن نیست که چگونه بسیاری از مردم قادر به شنا کردن به ایمنی و یا هنوز هم گم شده است.

امدادگران از جمله آتش نشانی و گارد ساحلی و نیروی دریایی پرسنل بودند در ادامه به جست و رودخانه گفت: Debashish Bardhan معاون مدیر خدمات آتش نشانی و مدنی دفاع.

مردم در یک قایق دیده بان نقطه ای که در آن یک کشتی واژگون در رودخانه Buriganga در داکا, بنگلادش, ژوئن 29 سال 2020 است. (رویترز)

Rozina اسلام یک آتش نشانی گفت: 28 بدن بازیابی شده توسط دوشنبه بعد از ظهر. سه کودک در میان قربانیان این حادثه بودند, او گفت:.

او گفت: صبح پرنده کشتی بود که رفت و آمد در Buriganga رودخانه به سرمایه داکا از همسایه Munshiganj منطقه زمانی که آن را توسط بزرگتر کشتی در نزدیکی Shyambazar و واژگون. دومین کشتی به ترک صحنه بعد از تصادف, او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن