قاضی فدرال دستور داکوتای دسترسی خط لوله به پایین; شرکت قصد دارد برای به چالش کشیدن حکم

ایالات متحده منطقه قاضی جیمز Boasberg نوشت: در دوشنبه, جولای 6 که خط لوله باید خالی از همه روغن در ظرف 30 روز

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399

ایالات متحده منطقه قاضی جیمز Boasberg نوشت: در دوشنبه, جولای 6 که خط لوله باید خالی از همه روغن در ظرف 30 روز و بسته باقی می ماند در حالی که سپاه مهندسان ارتش پس از اتمام یک بررسی های زیست محیطی که Boasberg برآورد را 13 ماه.

انتشار اخبار از اپراتور خط لوله انتقال انرژی همکاران می گوید این شرکت خواهد شد فایل یک حرکت برای ماندن تصمیم و اگر نه آن را تجدید نظر به دادگاه بالاتر است. این شرکت می گوید این است که اعتماد به نفس خط لوله باقی خواهد ماند و بر روی خط در سراسر قانونی در آمده است.

اصلی 3.8 میلیارد دلار پروژه خط لوله که عبور از زیر رودخانه میسوری در نزدیکی قبیله رزرو باعث تظاهرات از اعضای قبیله ای و آب و هوا فعالان در سال 2016 و 2017. این 1,172 مایل خط لوله شده است حمل و نقل نفت خام از Bakken سازند در غرب داکوتای شمالی به ایلینوی مرکزی از ماه مه سال 2017.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

ایستاده راک رئیس مایک ایمان نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر اما او جشن تغییر در قبیله طولانی نبرد قانونی در برابر این خط لوله در انتشار اخبار.

"امروز یک روز تاریخی برای ایستاده راک سو قبیله و بسیاری از افرادی که ما در مبارزه علیه خط لوله" ایمان گفت. "این خط لوله باید هرگز در اینجا ساخته شده است. ما به آنها گفت که از آغاز است."

این شرکت سوال که آیا Boasberg اقتدار به تعطیل کردن خط لوله و اشاره کرد که اقتصادی پیامدهای این تصمیم هستند "بیش از حد بزرگ را نادیده بگیرد."

"خاموش کردن این قطعه مهم از زیرساخت های پرتاب خواهد کشور ما را خام عرضه سیستم از تعادل خارج تاثیر منفی چند قابل توجه صنایع به خسارت بیشتر بر روی در حال حاضر مبارزه اقتصادی و بخطر انداختن امنیت ملی ما" سخنگوی لیزا کلمن گفت.

سخنران برای سپاه مهندسان ارتش بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

Boasberg حکومت در ماه مارس که پارسیان قبلی بررسی های زیست محیطی را به اندازه کافی ارزیابی تاثیر این خط لوله در قبیله و دیگران در راه خود را و اشاره کرد که بیش از حد بسیاری از سوالات باقی مانده در مورد تشخیص نشت ایمنی اپراتور رکورد و امکان بدترین نشت. Boasberg در آن زمان گفت: او را در نظر دادخواستها از هر دو طرف و بعد از آن تصمیم بگیرد که آیا این خط لوله می تواند همچنان عامل در حالی که بررسی جریان بود.

"اگر چه متوجه این اختلال از جمله خاموش شدن باعث خواهد شد که دادگاه در حال حاضر به این نتیجه میرسد که پاسخ این است که بله" Boasberg نوشت: در تصمیم خود دوشنبه.

ایستاده سنگ و شایانی رودخانه سو قبیله در اصل شکایت کرد ارتش سپاه در سال 2016 رقیب است که این خط لوله را از زیر دریاچه Oahe یک dammed بخشی از رودخانه میسوری را به خطر اندازد قبایل' منابع آب. بسیاری از اعضای قبیله ای گفته اند که آنها نیز احساس معنوی و فرهنگی اتصال به آب است.

قبایل' مبارزه علیه خط لوله جلب حمایت از اطراف جهان در سال 2016 به عنوان تظاهرات معترضان برای ماه نزدیکی محل پیشنهادی خط لوله عبور توسط ایستاده راک رزرو در تلاش برای جلوگیری از این پروژه از رفتن به جلو. تظاهرات پناهندگان در طول زمستان سخت و پاک کردن باقی مانده معترضان در ماه فوریه 2017.

رئیس جمهور, باراک اوباما مسدود نهایی مجوز مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در اواخر سال 2016 اما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند از طریق تصویب این پروژه پس از به دست گرفتن زیر ژانویه.

قیمت نفت پایین ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس و یک جنگ تجاری بین روسیه و عربستان سعودی را لرزاند غربی داکوتای شمالی پچ نفت در ماه مارس است. دولت دومین صنعت تلاش کرده است برای بهبود یافتن از اخراج گسترده و کاهش تولید.

این خط لوله می تواند به 570,000 بشکه نفت خام در روز و انتقال انرژی شرکای امن تایید دولت برای گسترش ظرفیت 1.1 میلیون بشکه در روز است. افسرده صنعت و آخرین حکم دادگاه می تواند قرار داده و گسترش پروژه در شک و تردید.

داکوتای شمالی و نفت و رئیس شورای ران نس به نام جمعه از تصمیم "بسیار نگران کننده" مقایسه تاثیر بالقوه از بستن خط لوله به بستن BNSF راه آهن برای کشاورزان است. نس که سازمان نشان دهنده بیش از 650 نفت و گاز-شرکت های مرتبط گفت که او انتظار دارد انتقال انرژی به درخواست تجدید نظر تصمیم گیری, اما او اشاره کرد که اگر آن را نگه می دارد تولید نفت را مجبور به بازگشت به حمل و نقل محصول خود را از طریق بیشتر ناامن و کمتر سودآور روش ها مانند راه آهن و کامیون.

کالیفرنیا ، داگ بورگوم که پشتیبانی از این خط لوله گفت: این تصمیم می تواند اثرات مخربی بر اقتصاد کشور. او اضافه کرد که اگر یک قاضی می تواند خاموش کردن یک "state-of-the-art پروژه خط لوله" این امر یک اثر سرما در کشور توانایی ساخت و بهبود زیرساخت های حیاتی.

دولت همه جمهوری خواه کنگره هیئت نیز محکوم تصمیم گیری. سناتور. کوین کرامر گفت: این خط لوله بستن را "عواقب ویرانگر به داکوتای شمالی و آمریکا امنیت انرژی."

سناتور. جان Hoeven تبلیغ این خط لوله را در فن آوری های پیشرفته و پاک کردن رکورد در سه سال از عمل. او افزود که حاکم در "یک زمان بسیار دشوار" برای صنعت اما او گفت که او انتظار می رود در آینده درخواست تجدید نظر از این شرکت است. تشکر. کلی آرمسترانگ به نام تصمیم "غیر مسئولانه و نادرست-رهبری" اشاره کرد که آن را نادیده تمام سابقه و فراهم می کند یک پیروزی برای محیط زیست رادیکال.

آب و هوا فعالان و گروه های بومی آمریکا استقبال روز دوشنبه تصمیم به عنوان یک گام در مسیر درست است. سابق دموکراتیک ال گور معاون رئيس جمهور گفت: در یک صدای جیر جیر حکم یک "پیروزی بزرگ برای آب و هوا." باشگاه سیرا آمریکا سازمان محیط زیست اعلام کرد این تصمیم را یک پیروزی بزرگ برای ایستاده سنگ و شایانی رودخانه و واکنش های.

شاین رودخانه سو قبیله ای رئیس هارولد فریزر در آغوش حاکم گفت که دادگاه در نهایت تایید غیر قانونی از این خط لوله عملیات. قبیله رزرو نهفته در امتداد رودخانه میسوری در شمال-مرکزی داکوتای جنوبی.

"وقت آن است که به (قرار داده) مردم قبل از سود و به طور جدی در نظر گرفتن تاثیر نه تنها این پروژه اما آسیبی که این پروژه به ارمغان می آورد به سرزمین ما و سیاره" Frazier گفت: در انتشار اخبار. "این است که با قدردانی شدید که من اطلاع دارم این کار فداکاری و پشتکار از هر آب محافظ درگیر در این مبارزه است."

خبرنگاران میشل گریفیث و سارا Mearhoff کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن