اف بی آی عامل افشای جزئیات جدید در مرگ روح دریاچه پرورش کودک

تامپسون مرده پیدا شد در Longies' اقامت در مارس 6 با شواهد اخیر و دراز مدت نیروی بلانت تروما به سر و گردن و سین

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399

تامپسون مرده پیدا شد در Longies' اقامت در مارس 6 با شواهد اخیر و دراز مدت نیروی بلانت تروما به سر و گردن و سینه و معده و اندام Birchler گفت. به عنوان بخشی متعاقب آن بررسی سه فرزند دیگر کشف شد به آسیب های پزشکی حرفه ای به نام سازگار با سوء استفاده و در مجموع هفت کودکان سنین 11 سال به 12 سال برداشته شد از خانه است. این Longies دستگیر شدند توسط FBI در ارتباط با تامپسون مرگ در یک عضو خانواده در توکیو اقامت در مارس 15, Birchler گفت.

این Longies هر صورت دو فقره حمله منجر به آسیب جدی بدن و دو فقره ساده حمله. در جلسه مقدماتی و بازداشت شنیدن پنجشنبه مربوطه وکلای مدافع استدلال در حمایت از خانه های الکترونیکی نظارت به عنوان آنها در انتظار محاکمه خود بیان کرد که هر یک از آنها تا به حال بسیار کم سابقه جنایی, روابط قوی به منطقه و بیان کرده بود هیچ قصد به فرار. با توجه به جدی بودن این جنایات که آنها را متهم کرد و این واقعیت که آنها دریافت کرده اند و تعدادی از تهدید به مرگ در رسانه های اجتماعی ایالات متحده دادرس قاضی آلیس senechal می دستور داد هر دو Longies زندانی باقی می ماند.

کریستوفر Lancaster, مدافع عمومی نمایندگی تامی Longie خواست senechal می به تجدید نظر در تصمیم خود را به حساب تهدید در برابر Longies گفت که Longies نباید جریمه برای اعمال دیگران. Senechal می اجازه دهید او سفارش ایستاده است.

Birchler به عنوان شاهد در جلسه مقدماتی برای ایجاد علت احتمالی که متهمان تا به حال مرتکب جرائم گفت که دو فقره حمله منجر به آسیب جدی بدن برای آسیب های پایدار توسط کلاغ و برادرش زین 7 که او نیز یافت مجروح در یک وسیله نقلیه متعلق به Longies توسط روح دریاچه خدمات اجتماعی محقق شده است. زین گرفته شد به چی سنت Alexius سلامت در Devils Lake گرفته شده و سپس توسط آمبولانس هوایی به مرکز پزشکی سانفورد در فارگو جایی که او صرف نزدیک به یک هفته در بخش مراقبت ويژه. Birchler گفت زین باقی مانده در بستری مراقبت در سنفورد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دو دیگر کودکان سنین 6 و 8 که Birchler به عنوان بیولوژیکی مربوط به Longie جونیور همچنین فاش سوء استفاده در پزشکی قانونی مصاحبه های پس از این حادثه. یک سوم کودکان سن 12 سالگی گفت که او تا به حال نه شاهد هر گونه سوء استفاده در خانه, اما این کلاغ بیمار بود و چند روز قبل از مرگ او قادر به راه رفتن و یا نشستن و بدون مراقبت های پزشکی بود به دنبال Birchler به دادگاه گفت. این Longies نیز مورد مصاحبه قرار گرفتند در خانه خود در مارس 10, که Birchler به عنوان هم ریخته اما تمیز. Birchler گفت که هنگامی که در مصاحبه های اجرای قانون ممکن است 10 Longies نمی شد mirandized نداشت وکلای حاضر شدند و نه به زندان برده شد.

مدتی پس از آن مصاحبه انجام شد که Longies چپ اقامتگاه خود را به ماندن با خانواده چند مایل دور با توجه به Birchler که گفت که پس از دریافت تهدید به مرگ آنها احساس "ترس" در خانه خود را که همچنین منجر Tammy Longie به تلاش برای به دست آوردن اسلحه گرم. Birchler گفت که در حالی که Longies خود را گزارش نمی تهدید به اجرای قانون و تعدادی دیگر از اعضای خانواده و اشخاص ثالث انجام داد.

هنگامی که FBI بیا و فورت Totten پلیس وارد Longies' اقامت با حکم بازداشت در تاریخ 15 مه در بر داشت و هیچ کس به خانه آنها رفت و به اعضای خانواده محل اقامت که در آن Longies' وسایل نقلیه و سه فرزندان به تازگی دیده شده است. هیچ کس جواب خود را می زند که در آن محل اقامت یا اگر صدای مرد و زن می تواند شنیده داخل Birchler به یاد می آورد. او گفت: حدود 25 دقیقه بعد سه خودرو با سایر اعضای خانواده وارد محل اقامت. Birchler گفت که آنها به اطلاع صاحب خانه است که اگر Longies داخل بودند او می تواند به اتهام پناه دادن به یک فراری. پس از اعضای خانواده رفت داخل Longies آمد بیرون یک زمان کوتاه بعد و دستگیر Birchler گفت.

پس از حذف از Longies بيولوژيک و پرورش کودکان از خانه و روح دریاچه خدمات اجتماعی صادر شده بدون تماس با بخشنامه محدود کردن Longies از داشتن تماس با هر یک از کودکان است. Birchler گفت که او معتقد است Tammy آگاهانه نقض آن بخشنامه با ارائه یکی از فرزندان با تلفن همراه. متن و Facebook messages بین تامی و کودک را نشان می دهد تصاویری از تهدیدات در رسانه های اجتماعی و همچنین پیام از Tammy تصدیق او قرار است به صحبت کردن با کودک و تشویق کودک برای گفتن حقیقت در پزشکی قانونی ، Birchler گفت که او باور نمی اریش Longie جونیور تا به حال اقدام به نقض بدون تماس با بخشنامه.

ایالات متحده وکیل لری Conroy به نام جزئیات پرونده "وحشتناک."

"آنها اقدام به عنوان پدر و مادر پرورش" Conroy گفت. "آنها داوطلب شدند و سپرده با مراقبت از نه فقط کودکان بلکه از کودکان آسیب پذیر."

این Longies هر صورت حداکثر یک جمله از عمر خود را در زندان ترجمه برای حمله منجر به آسیب جدی بدن را جدی تر از چهار اتهامات عنوان شده علیه. پس از آن تاریخ دادگاه هنوز در مورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب