Fauci هشدار می دهد: بیشتر مرگ و آسیب های اقتصادی اگر ما بازگشایی بیش از حد سریع'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 2:38:52 pm دکتر Anthony Fauci. دکتر An

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: آوریل 13, 2020 2:38:52 pm
Dr. Anthony Fauci, Anthony Fauci, Anthony Fauci hearing, Anthony Fauci coronavirus hearing, World news, Indian Express دکتر Anthony Fauci.

دکتر Anthony Fauci دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را بالا بیماری های عفونی, متخصص, شنبه هشدار داد که شهرها و ایالات متحده می تواند "را به عقب برگردانید" و دیدن بیشتر coronavirus مرگ و میر و آسیب های اقتصادی به طور یکسان اگر آنها را بلند Covid-19 stay-at-home سفارشات بیش از حد سریع است. پاسخ او می ایستد در تضاد به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته برای توقف روند نزولی فزاینده اقتصاد است.

هشدار یک کمیته مجلس سنا و ملت Fauci گفت: "وجود یک خطر واقعی است که شما ماشه شیوع است که شما ممکن است قادر به کنترل است." بیش از دو دوجین متحده آغاز روند بازگشایی در تلاش برای راه اندازی مجدد تضعیف اقتصاد است.

Fauci مشاوره در تضاد با رئیس جمهور که اصرار داشت که ما در حال ساخت 'گام های فوق العاده ای' هر روز. مغلوب ساختن پیشی جستن که انتخاب مجدد بستگی دارد به درجه قابل توجهی در اقتصاد ایران تا خود را به اداره ثبت با ویروس روزانه.

بزرگترین معضل برای ما با دیگر کشورها به طور یکسان قابل توجه است تعادل بین کاهش مستند برای جلوگیری از اقتصادی خرید اینترنتی و صرفه جویی در زندگی. این اثبات می تواند چالش برانگیز ترین وظیفه داده شده است که این بیماری همه گیر است که هنوز به طور کامل درک دانشمندان است.

ایتالیا به عنوان مثال بخشی از لغو این مستند در هفته گذشته اما, که منجر به یک جهش بزرگ از موارد مثبت. به طور مشابه, لبنان انجام همان. آن را آرام این مستند تنها به بازگرداندن آن را به عقب دوباره زیر یک سنبله در موارد.

در بیانیه خود به سنا بهداشت, آموزش و پرورش, کار و بازنشستگی کمیته Dr Fauci گفت: بیشتر عفونت و مرگ اجتناب ناپذیر است که مردم دوباره شروع به جمع آوری اما چگونه آمادگی جوامع برای مهر کردن آن جرقه تعیین خواهد کرد که چگونه بد ارتجاعی است. "هیچ شکی نیست حتی تحت بهترین شرایط زمانی که شما به عقب بر کاهش, شما می توانید برخی موارد به نظر می رسد" Fauci به نقل از به نقل از AP.

"حرکت بیش از حد به سرعت و عواقب می تواند واقعا جدی است," او اضافه شده است.

یک AP تجزیه و تحلیل نشان داده است که "خارج از 33 متحده است که تا به حال 14 روز رو به پایین, مسیر 25 تا حدی باز شده و یا در حال حرکت به بازگشایی در روز". کشورهای دیگر که باید دیده نمی شود 14 روز کاهش بسته باقی می ماند با وجود ملاقات با برخی از معیار های تحلیل اضافه شده است.

در سطح جهانی coronavirus آلوده نزدیک به 4.2 میلیون نفر کشته و بیش از 287,000. ما شاهد بیش از 80 ، 000 مرگ و میر به تنهایی جهان را با بالاترین تلفات

(با ورودی از AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب