Fauci نمی کند وزن کل منافع ملی' ویروس task force عضو میگه

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:50:24 pm یکی از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:50:24 pm
Fauci doesn’t weigh ‘Whole National Interest,’ virus task force member says یکی از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار اعضای یکشنبه گفت که متخصص بیماری های عفونی Anthony Fauci لزوما "باید تمام منافع ملی در ذهن" نشان می دهد در پاسخ به این بیماری همه گیر. (بلومبرگ)

یکی از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن coronavirus نیروی کار اعضای یکشنبه گفت که متخصص بیماری های عفونی Anthony Fauci لزوما "باید تمام منافع ملی در ذهن" نشان می دهد در پاسخ به این بیماری همه گیر.
Fauci که هم در نیروی کار "به نظر می رسد در آن از بسیار باریک بهداشت عمومی از نقطه نظر" دریاسالار برت Giroir معاون وزیر در بهداشت و خدمات انسانی بخش گفت: در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است." "او اذعان می کند که."

نظرات منعکس تنش در دولت بین هدف چرخی پایین انتقال Covid-19 تا آنجا که ممکن است و مغلوب ساختن پیشی جستن تمایل به تقویت اقتصاد در حال حاضر در رکود اقتصادی قبل از انتخابات ماه نوامبر.

Giroir صحبت کرد که ایالات متحده همچنان به ارسال ثبت روزانه موارد به خصوص در خورشید کمربند متحده است. فلوریدا روز یکشنبه گزارش داد بیش از 15 ، 000 مورد جدید, بالاترین برای هر دولت از جمله نیویورک هنگامی که آن را کانون همه گیر در بهار.

واشنگتن پست در گزارش روز شنبه که Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی از سال 1984 بوده است به طور فزاینده ای در کنار دولت.

عصر روز پنج شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت Fauci بود "اما او ساخته شده بسیاری از اشتباهات." در ماه ژوئن رئیس جمهور در مترو Fauci در توییتر برای اظهار نظر در آینده NFL فصل و چه در لیگ را به مقابله با کروناویروس ایمنی: "تونی Fauci هیچ ربطی به با NFL Football."

نظر سنجی ها نشان داده اند که مردم آمریکا اعتماد Fauci مشاوره که همواره خم در کنار احتیاط بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را وقتی که می آید به این بیماری همه گیر.

Giroir گفت: هیچ خاموش کردن Fauci یا سایر اعضای کاخ سفید نیروی کار است که به رهبری معاون رئیس جمهور مایک پنس.

"به طور کامل وجود دارد و باز و صادقانه بحث در نیروی کار" او گفت:, و اضافه کرد که این پنل در دیدار سه یا چهار بار در هفته. "معاون رئیس جمهور با من تماس به طور منظم. دکتر [دبورا] Birx یکی نیست به نگه دارید زبان خود."

به طور جداگانه در ABC "این هفته" Giroir گفت: ایالات متحده آمریکا است که در یک "مکان بسیار بهتر است" از زمانی که Covid-19 گسترده شد از طریق شمال در ماه آوریل است.

ایالات متحده "افزایش تیم های" رفتن به ویروس نقاط داغ و بهتر تامین تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به عنوان به خوبی به عنوان جدید و در حال تحول درمان برای ویروس Giroir گفت. "همه ما بسیار نگران افزایش موارد بدون شک در مورد آن است."

در هر دو مصاحبه Giroir گفت: "چیزهای کوچک و ساده" از جمله کاهش ظرفیت رستوران اجتناب از میله و پوشیدن ماسک صورت می تواند یک outsized تاثیر در کاهش انتقال ویروس است.

"ما باید به مردم با پوشیدن ماسک در — آن را کاملا ضروری است" گفت: Giroir, که, رئیس, رئیس جمهور, نادر ظاهر در یک ماسک روز شنبه در سفر خود به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن