کشاورزان به خانواده های جعبه شروع به ساخت راه خود را به مواد غذایی محلی بانک

این جعبه پر شده توسط ملی, منطقه ای و محلی تولید شده اند که آمار به خصوص با COVID-19 بیماری همه گیر. کشاورزان ب

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399

این جعبه پر شده توسط ملی, منطقه ای و محلی تولید شده اند که آمار به خصوص با COVID-19 بیماری همه گیر. کشاورزان به خانواده های جعبه برنامه اجرا شد نه تنها کمک به تولید کنندگان که در حال مبارزه با یک محصول مازاد اما همچنین کسانی که نیاز به کمک های غذایی در طول همه گیر و مالی حاصل مبارزات از آن است.

این نگرش کلی نسبت به این برنامه شده است چیزی جز مثبت توضیح داد مایک Davidson, عملیات مدیر شمال کشور, بانک مواد غذایی در کروکستون, Minn.

"مردم شده اند و واقعا سپاسگزار از این برنامه و از آن شده است واقعا مثبت تا کنون" Davidson گفت.

جعبه دریافت شده توسط بانک ها به طور مستقیم از توزیع کنندگان و فروشندگان و تولید کنندگان که با همکاری برنامه است. هر یک از جعبه کامل تولید پروتئین یا محصولات لبنی. شمال کشور, بانک مواد غذایی دریافت کرده است بیش از 3300 جعبه پر از پروتئین و 600 جعبه پر از محصولات لبنی است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این حدود هشت تا نه نیمه کامیون از تولید و توزیع خواهد شد هر هفته در ماه ژوئن به مواد غذایی مختلف بانک ها در مجموع در بیش از 1 میلیون پوند از تولید است.

در فارگو 1,600 جعبه توزیع شد در یک روز توسط دشت بزرگ مواد غذایی بانک توضیح داد: Jared Slinde غذا بانک مدیر ارتباطات. یکی دیگر از توزیع های تاریخ برگزار خواهد شد در فارگو در ژوئن 18.

این برنامه شده است بسیار محبوب در برخی از بانک ها مایل می تواند آنها را دریافت کرده اند بیشتر جعبه. بخشی از این برنامه محبوبیت است که با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. با افزایش شدید بیکاری شده است وجود دارد یک بزرگتر نیاز به کمک های غذایی در نهایت, ساخت, جعبه, در پی پس از آیتم استفاده کنید.

"وجود دارد مقدار زیادی از مواد غذایی با کیفیت بالا موارد در این جعبه" گفت: Slinde اضافه کردن به خود را در افزایش محبوبیت.

مواد غذایی بانک ها انتظار افزایش در نیاز به کمک های غذایی در آینده ماه های تابستان در درون جوامع خود و امیدواریم که این جعبه کمک خواهد کرد که با تقاضا است.

مواد غذایی بانک ها اجرا شده اند تعیین شده انتخاب کنید تا مناطق که در آن یک فرد خودرو خواهد بود لود شده با جعبه آنها نیاز دارید. انتخاب کنید تا در مناطق و زمان های متفاوت از بانک به بانک. بیشتر بانک ها اجازه می دهد تا ماشین شروع به پوشش تا یک ساعت قبل از تنظیم زمان توزیع. تمام کسانی که در نیاز هستند را تشویق به شرکت در این برنامه به عنوان وجود دارد بدون درآمد مورد نیاز برای دریافت کمک.

"ما خوشحال به انجام آن است. آن را به انجام بسیاری از خوب برای بسیاری از مردم" Slinde گفت.

Great Plains بانک های مواد غذایی توزیع خواهد شد در بیسمارک چنگال بزرگ و فارگو, N. D. مورهد, Minn., و بسیاری از مکان های دیگر. برای یک لیست مفصل از مکان و زمان توزیع مراجعه کنید: کشاورزان برای خانواده ها برنامه جعبه.

برای کسانی که علاقه مند هستند در یک جعبه لطفا تماس خود را محلی مواد غذایی قفسه و یا مواد غذایی بانک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب