بازار کشاورزان ارائه می دهد آشنا محصولات تکه از آرامش سنت برای مشتریان اشتیاق "چیزی عادی'

Hotchkiss بود در یک ماموریت به او لطفا پدر برادلی پیت از ویللیستن N. D., او گفت:. "ما به خرید به اندازه کافی ب

توسط NEWSATROPAT در 1 تیر 1399

Hotchkiss بود در یک ماموریت به او لطفا پدر برادلی پیت از ویللیستن N. D., او گفت:. "ما به خرید به اندازه کافی به گذشته او و او به من گفت برای خرید بیشتر است."

در-و-خاموش, نم نم باران به نظر نمی رسد تعدیل مشتریان شور و شوق برای تولید و موارد دیگر در بازار کشاورزان برگزار شد برای دومین تابستان در شمال چهارم خیابان. این رویداد برگزار شد در میدان شهر در DeMers خیابان در نزدیکی رودخانه سرخ.

"برخی می گویند که آنها می آیند به بازار فقط برای ما" گفت: مالکوم Oatman که صاحب زادگاه پای در Devils Lake. "ما یک زیر است. آنها می گویند که آنها نمی تواند صبر کنید برای ما تا به اینجا برسم."

"من فروخته شده از زغال اخته" گفت: Oatman که شده است یک فروشنده در اینجا برای هفت سال "اما ما هفت نوع است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مانند دیگر فروشندگان عینک و ماسک و گفت که او "هیچ نگرانی" در مورد کوروناویروس. قبل از این رویداد او فکر در مورد امکان حضور معترضان, او گفت:.

"ما درست در مقابل سالن شهرستان, گفت:" Oatman اضافه کرد که اگر آنها نشان داد که صلح آمیز و "اگر آنها می خواستند برای خرید پای در حالی که اعتراض من OK با آن است."

وس پک از چنگال بزرگ بود مشتاق به خرید را در طعم و مزه.

"دودی ماهی قزل آلا کرپ شماره 1 قرعه کشی" گفت: پک معمولی بازار کشاورزان مشتری که به دنبال نان تخصص از نیمی برادران آبجوسازی و شیرینی از دو خواهر نانوایی "آخرین نیست بیش از حد طولانی در خانه ما."

او نگران نیست در مورد ابتلا به کروناویروس; او خوشحال بود به انجام "چیزی عادی," او گفت:. "من فقط می خواستم به پایین می آیند و ببینید که چگونه آن را به کار گرفته شد این سال است."

شارلوت Landsem از شارلوت در خانه Lefse, Edmore N. D. گفت: "من نمی توانم باور کنم که چگونه بسیاری از مردم هستند. من خیلی خوب با وجود این آب و هوا."

او شده است در خانه ماندن بسیار کمی به دلیل همه گیر, او گفت:.

"بنابراین من فقط هیجان زده می شود از امروز و به دیدن مردم," او گفت:.

علامت و تینا Egeroff صاحبان دو خواهر شیرینی جناح Minn., قرار داده شده خالی پارچه پوشش داده شده در صفحه نمایش خود را برای ایجاد فاصله بیشتر از مشتریان در همراهی با نیازهای بازار.

آنها شده اند کشاورزان فروشندگان بازار برای 14 سال است. در این سال به دلیل coronavirus آنها نمی تواند ارائه نمونه یک ژست است که جذب مشتریان به خصوص مشتریان جدید تینا Egeroff گفت: "پس از فروش در حال رفتن به" iffy.'"

به طور منظم هر چند مانند پاتریک و پگی Jo, کماندار, Grand Forks پایگاه نیروی هوایی شد و قرار نیست با همه گیر محدودیت و یا کمی باران گفتند. آنها نشسته اند با 8 ماهه نوزاد دختر میلا تحت تاج پوشش و خریداری مربا از Egeroffs.

"ما عاشق این محل گفت:" پگی جو کماندار.

او و شوهرش نیست نگران COVID-19 گفتند.

"ما در خارج وجود دارد مقدار زیادی از هوای تازه" پاتریک آرچر گفت.

"و ما می دانیم (فروشندگان) در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی برای حفظ همه امن" همسر او گفت:.

تیم Szymanski از Szymanski مزارع Thief River Falls همچنین گفت که او تا به حال هیچ نگرانی های بهداشتی در بازار که در آن او به فروش می رساند گوشت گاو علف خوار و گوشت بره و pastured گوشت خوک.

پس از همه گیر ظاهر او متوجه افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید عمده است که او نسبت به "ناامنی غذایی" او گفت:. "ما به فروش می رسد چهارم و نیمه چربی از گوشت گاو و خوک از طریق اوت."

چاد لیندگرن از مگی غذا و شیرینی کارلستاد, Minn., گفت: به دلیل محدودیت های او را کمتر قفسه محصولات نسبت به گذشته و "مردم قرار نیست به آنها را لمس كرد و نشانه درخواست مشتریان برای درخواست کمک.

به دلیل همه گیر "این همه هنوز," او گفت: اما مشتریان خوشحال هستند برای دیدن آرامش مورد علاقه های قدیمی از جمله محبوب غوطه ور زنجبیل کوکی, کیک های شکلاتی, کیک و هویج میله های زندان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن