فارگو زن مرگ هنوز کفن در رمز و راز 2 سال پس از ناپدید شدن

او راه می رفت دور به تنهایی. سپس او از بین رفت. دوستان و خانواده مانده بودند به تعجب و نگرانی در مورد سرنوشت ا

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399

او راه می رفت دور به تنهایی. سپس او از بین رفت.

دوستان و خانواده مانده بودند به تعجب و نگرانی در مورد سرنوشت او تا Aug. 29, 2019, زمانی که پلیس اعلام کرد که اسکلتی باقی مانده است تا به حال یافت شده است هفته گذشته در نزدیکی رودخانه سرخ در فارگو. یک معاینه پزشکی مرتبط باقی می ماند به Kartes از طریق دندانپزشکی سوابق.

پلیس می گویند شواهدی یافت می شود که در آن باقی مانده بودند کشف آنها منجر به این باور Kartes' مرگ مشکوک است اما معاینات پزشکی قادر به تعیین شیوه او از مرگ است. فارگو پلیس درمان همه مرگ مشکوک به قتل تا زمانی که قطعی اطلاعات در دسترس می شود.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در مورد Kartes' مرگ پلیس گفته اند که آنها را "افراد مورد علاقه" اما آنها باید علنا آنها را به نام.

سرهنگ کریس Helmick با Fargo اداره پلیس جنایی تحقیقات واحد اخیرا گفته است که Kartes' مرگ هنوز در حال بررسی است.

"ما همچنان به طور فعال کار می کنند این مورد از جمله مصاحبه از افراد با داشتن مدارک و شواهد مورد بررسی قرار توسط FBI آزمایشگاه و زیر راهنمایی. ما هنوز هم فکر می کنم این یک مرگ مشکوک اما ما نمی توانیم فراتر از آن طبقه بندی" Helmick گفت.

لورا Vraa رشد دو درب را از Kartes در مپلتون N. D. و دو باقی مانده به سال بالغ خود را.

Vraa گفت: آن را سخت خواهد بود برای او به استراحت تا زمانی که چیزی اتفاق افتاده است به او دوست شده است. "کسی می داند چیزی" Vraa گفت که او می خواهم برای دیدن یک بازداشت شده در این مورد.

"من معتقدم که آنها باید یک ایده است. من واقعا بر این باورند که" Vraa گفت: با اشاره به محققان.

در زمان مرگ او Kartes اقامت داشت و در نیمه راه خانه و زندگی پاک و هوشیار Vraa گفت.

"او تا به حال ساخته شده تصمیم گیری های بد اما او انجام بهترین خود را به گرفتن زندگی خود را هنگامی که آن را از او گرفته شده" Vraa گفت.

"او مهربان بود. او دوست داشتنی است. او تا به حال یک قلب خوب" Vraa گفت: توصیف او ،

Brenda Kartes and her friend, Laura Vraa. Special to The Forum

برندا Kartes و دوست لورا Vraa. ویژه به فروم

اسناد دادگاه: Kartes احساس او در معرض خطر بود

قبل از Kartes' ناپدید شدن او به آشنایی که او می ترسید که او می دانست که خواهد او را بکشد اگر او تا به حال متوجه Kartes گفت: تا به حال چیزی در مورد او با توجه به جستجو در حکم اسناد ثبت شده در Cass County District دادگاه در ماه سپتامبر 2019.

پلیس مصاحبه کرده اند که عمل یک فرد بالغ سرگرمی و عجیب و غریب, رقصنده کسب و کار در زمان Kartes ناپدید شد. همان مرد گفت: در یک سال 2019 با این فروم از فارگو-مورهد که او استخدام Kartes به کار برای او و برای یک زمان دو مورخ.

پلیس گفت: آنها می دانند که Kartes مشغول به کار برای کسب و کار هر چند یک کارآگاه قبلا کاهش یافته است می گویند که آیا پلیس به عنوان صاحب کسب و کار یک فرد مورد علاقه.

صاحب کسب و کار گفت: در سال 2019 که او تا به حال هیچ چیزی برای انجام با Kartes' ناپدید شدن و مرگ او پیشنهاد کرد او ممکن است overdosed یا خودش را کشته به دلیل فروپاشی است. صاحب کسب و کار شده است دستگیر یا متهم در ارتباط با Kartes' ناپدید شدن.

جستجو در حکم اسناد نقل قول یک مقام رسمی با نیمه راه خانه که در آن Kartes اقامت داشت به عنوان بیان کرد که زمانی که Kartes امضا شده خودش را از تسهیلات در جولای 12, 2018, او گفت که او قرار بود به روی فرش قرمز خودرو در نزدیکی 34th Street و 13th خیابان جنوبی در فارگو که با توجه به اسناد و مدارک یک کسب و کار مردم گاهی اوقات بازدید را به تماس های تلفنی اگر آنها نمی باید تلفن خود را.

با توجه به اسناد دادگاه Kartes در نظر گرفته شد یک بزرگسالان آسیب پذیر نیاز به دارو برای اسکیزوفرنی.

او شناخته شده به پست همه چیز در مورد زندگی شخصی او در رسانه های اجتماعی و به او نوشت آشکارا در مورد مسائل مربوط به سلامت روان و اجرا فهم با قانون است.

در یک Facebook پست 2 جولای 2018 — 10 روز قبل از ناپدید شدن او — Kartes نوشت: "من استفاده می شود به شکستن قانون از بیست بار در روز. من 2 رانندگی بی پروا dui و گران با مواد مخدر چهار بار در 3 هفته. در حال حاضر من تمیز و حرفه ای در خرده فروشی. ببخشید اما من فکر می کنم که زیبا و im افسانه است."

Kartes شد 31 ساله هنگامی که او گذشته بود 12 جولای ترک فارگو نیمه راه, خانه, مرکز, Inc. او قرار بود برای بازگشت 4:30 p. m., اما هرگز.

محققان مشخص وجود دارد فعالیت در Kartes مالی یا حساب های رسانه های اجتماعی پس از 12 جولای 2018.

Kartes' خانواده گفت که زمانی که او ناپدید شد Kartes سمت چپ در پشت وسایل از جمله خودرو شناسه و پول است.

خانواده او گفته است آنها می ترسید او ممکن است یک قربانی قاچاق انسان به دلیل آسیب پذیری و مسائل مربوط به سلامت روان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن