فارگو رئیس پلیس اعلام بازنشستگی

تاد پیوست نیروی در سن 22 در سال 1987. او شده است رئیس اداره پس از 2014. در طول تصدی خود به عنوان رئیس تاد کار

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

تاد پیوست نیروی در سن 22 در سال 1987. او شده است رئیس اداره پس از 2014.

در طول تصدی خود به عنوان رئیس تاد کار کرده است به استخدام بیشتر افسران و ایجاد رقابتی دستمزد همراه با کمک به ایجاد یک جدید متمرکز به مقر پلیس. او همچنین با تاکید بر مشارکت جوامع محلی در فعالیت های اصلاح دپارتمان سیاست و کمک به پیدا فارگو آکادمی پلیس.

تاد گفت: کارکنان خود را در مورد برنامه های بازنشستگی در روز جمعه گفت: "ما به یک نقطه به عنوان یک بخش که در آن ما انجام شده و یا در حال نزدیکی به انجام این اهداف من تا به حال در مقابل ما زمانی که من رئیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این اهداف ما رسیده اند با هم به عنوان یک تیم. من تمام طول شناخته شده است که هنگامی که ما درباره این امر مهم به عنوان رئیس به درخواست خودم این سوال من باید منجر به ادامه و یا گروه می تواند بهترین خدمت اگر من بازنشسته و اجازه نسل بعدی رهبری با انرژی جدید و ایده های خود را به این اداره به سطح بعدی از عظمت?"'

او گفت که او همیشه می دانستم که آنچه در پاسخ به این سوال خواهد بود, حتی اگر او را دوست دارد کسانی که کار در اداره پلیس و او را از دست پلیس بودن.

فارگو شهردار تیم ماهانی گفت: تاد و تاثیر آن بر جامعه بوده است عمیق.

"در زمان فاجعه او بسیج جامعه ما و در زمان موفقیت او سریع به ارائه اعتبار به دیگران در تیم خود" Mahoney گفت: "رئیس تاد مظهر یک رهبر خدمتگزار و من فوق العاده به او سپاسگزار و حرفه ای از خدمات را به جامعه ما است."

سراسر کشور جستجو تاد جانشین بلافاصله آغاز خواهد شد و تاد به توافق باقی می ماند و در نقش خود را تا زمانی که جانشین او شده است, استخدام شهرستان خبر داد.

"به عنوان رهبر منطقه ای و داکوتای شمالی بزرگترین جامعه این است که یک موقعیت بحرانی برای منطقه ما مترو و دولت ما. فارگو متعهد به استخدام یک نامزد با هوش شفقت چشم انداز استراتژیک و ویژگی های رهبری این موقعیت نیاز به محافظت و خدمت به ساکنان و بازدید کنندگان" Mahoney گفت.

رئیس تاد کمک اداره پلیس حرکت تعدادی از عمده جرائم در طول دوره تصدی خود. در میان آنها بود حمله افسر Jason Moszer که کشته شد در حین انجام وظیفه در فوریه 2016 در طول یک بن بست مربوط به یک اختلال داخلی. تاد نیز هدایت این گروه از طریق بررسی قتل از ساوانا لافونتن-Greywind که کشته شد و نوزاد را از رحم او در سال 2017.

تاد به تازگی به قلم یک نامه سرگشاده به جامعه مارک چهار سال سالگرد Moszer مرگ است. در آن او منعکس شده در چه افتاده افسر از دست دادن به معنای به خانواده اش, اداره پلیس و جامعه خود را.

"با وجود غم ما, من به یاد داشته باشید چند چیز شگفت انگیز," تاد نوشت.

"جامعه پیچیده آن اسلحه در اطراف ما و پشتیبانی ما (جیسون همسر) راشل و Moszer خانواده است. گروه ما درو به هم نزدیک تر از آن تا به حال قبل از. بخش های دیگر در پا و به ما کمک کرد تا با در نظر گرفتن اجرا می شود و پوشش به خیابان ها برای ما. من به دانستن راشل که یکی از قوی ترین مراقبت از زنان من تا کنون ملاقات کرد و من به دانستن شگفت انگیز Moszer خانواده است.

"این هنوز عاطفی چیزی که برای من و که آن را باید" تاد نوشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب