فارگو شهردار می خواهد coronavirus قوانین کاسته اجازه دهید به, میله, رستوران ها بیشتر در خدمت کاربران

با وجود افزایش قابل توجهی در تست ظرفیت دولت coronavirus عفونت رای شده است روند کاهش و از 6% به 8% تست مثبت 2 د

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

با وجود افزایش قابل توجهی در تست ظرفیت دولت coronavirus عفونت رای شده است روند کاهش و از 6% به 8% تست مثبت 2 درصد به 4 درصد.

"شما می توانید در نگاه ملی اطلاعات" Mahoney گفت. "شما نمی بینید که در هر کشور دیگر."

همچنین او گفت: دولت نرخ مرگ و میر زیر انتظار می رود سطح — همه عوامل که توجیه گسترش بازگشایی اقتصاد در فارگو او گفت: در اظهارات جمعه, مارس 27 در طول یک جلسه توسط Red River Valley COVID-19 نیروی کار.

"من فکر می کنم وقت آن است برای باز کردن که" او گفت: با اشاره به گسترش بازگشایی کسب و کار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Katelin Teegarden, left, and Heather Talma enjoy a snack Wednesday, May 27, in the outdoor seating of T & Crepe in downtown Fargo. Mayor Tim Mahoney would like to allow bars and restaurants to increase seating capacity above 50%. Michael Vosburg / Forum Photo Editor

Katelin Teegarden چپ و هدر Talma لذت بردن از میان وعده چهار شنبه, مه 27, در بیرون, صندلی T & کرپ در مرکز شهر فارگو. شهردار Tim Mahoney می خواهم اجازه می دهد تا کافه ها و رستوران ها برای افزایش گنجایش بالای 50%. مایکل Vosburg / Forum Photo Editor

یکی دیگر از نشانه مثبت است که بستری شدن در بیمارستان برای COVID-19 بیماری ناشی از coronavirus را plateaued باقی می ماند و به خوبی در ظرفیت شهردار گفت.

"ما باید به یاد بگیرند برای زندگی با این ویروس" Mahoney گفت: بعد از آن در یک مصاحبه. "آن را دور."

اگر رستوران ها و کافه ها مجاز به کار در 75 درصد ظرفیت آنها هنوز هم اتاق را برای حفظ فیزیکی برخی از فاصله از مراجعان خود, او گفت:.

چند پیش بینی مدل های همه گیر در داکوتای شمالی نشان می دهد عفونت ها کاهش و ادامه خواهد داد به کاهش یک مدل پیش بینی اوج خواهد رسید در حدود 15 ژوئن Mahoney گفت.

"من فکر می کنم 10 روز آینده خواهد گفت که" او گفت:. "من فکر می کنم ما با تکیه بر شیب رو به پایین. ما در حال پیشرفت هستیم."

ماهانی گفت: او بوده است تلنگر از رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم با گسترش بازگشایی درخواست و انتظار برای شنیدن.

یک سخنگوی بورگوم گفت: یک اطلاعیه در مورد داکوتای شمالی را مرحله به مرحله کسب و کار راه اندازی مجدد برنامه ریزی می تواند به زودی می آیند.

"شرایط در حال ارزیابی روزانه" سخنگوی مایک Nowatzki گفت. "رژیم صهیونیستی. بورگوم قصد دارد به ارائه به روز رسانی در ND هوشمند راه اندازی مجدد در طول روز جمعه در نشست خبری, و هر گونه اطلاعیه ها خواهد بود ساخته شده است."

هنوز Mahoney و دیگران در نیروی کار مطبوعاتی تاکید کرد ادامه داد: نیاز مردم به اقدامات احتیاطی از جمله پوشیدن یک ماسک و حفظ فاصله ایمن از دیگران است.

Cass County در حال حاضر حساب برای بیش از نیمی از 2,500 یا تست های بیشتر دولت در حال انجام است و روزانه Mahoney گفت و نیروی کار است که با هدف آزمایش تلاش در معرض خطر جمعیت از جمله ساکنان خانه های سالمندان زندگی کمک و مراکز دیگر جمع زندگی تنظیمات.

بسیاری از مردم تمرکز بر افزایش موارد مثبت در Cass County, که در ادامه به افزایش است و حدود 65 درصد از دولت در مجموع اما افزایش موارد مثبت است که به دلیل افزایش تست افزایش عفونت و گفت: انجمن فلمینگ مدیر فارگو Cass بهداشت عمومی.

"با هدف تست اعداد بالا خواهد رفت قبل از آنها می توانید بروید پایین," او گفت:.

تست بسیار مهم برای شناسایی کسانی که ویروس — 35% از آنها نشان می دهد هیچ نشانه ای در زمان تست — به طوری که آنها می تواند قرنطینه و نزدیک خود مخاطبین را می توان شناسایی و جدا شده برای جلوگیری از گسترش این ویروس, او گفت:.

به طور متوسط هر کسی که تست مثبت پنج تماس نزدیک. تماس با ردیاب در Cass County در حال پیگیری 595 فعال موارد و 1200 تماس فلمینگ گفت.

با مثبت تست نرخ در حال حاضر در محدوده بین 2 درصد و 4 درصد "که بدان معنی است که ما در حال جداسازی این ویروس" Mahoney گفت.

شهردار گفت که زمانی که او به یک فروشگاه مواد غذایی به تازگی او تخمین زده می شود که 80 درصد از مردم با پوشیدن ماسک — حفاظت است که نشان داده شده است برای کمک به کاهش گسترش قطرات کوچک حاوی ویروس است.

داکوتای شمالی در رتبه سوم کشور در سرانه تست برای عفونت کروناویروس گفت: دکتر پل کارسون یک پزشک است که می آموزد بهداشت عمومی در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی و خدمت در نیروی کار.

همچنین داکوتای شمالی در صدر ملت در سرانه تماس با ردیاب. "داکوتای شمالی است و کارکنان و به خوبی آماده برای پیگیری مثبت ما شناسایی," او گفت:.

اگر چه تعداد موارد مثبت همچنان به افزایش در داکوتای شمالی — رسیدن به 2,439 موارد گزارش شده از شنبه — تعداد موارد جدید شده است نسبتا با ثبات نشان می دهد که دولت موفق شده در "مسطح منحنی" به سرعت گسترش کارسون گفت.

بیش از هفت نفر از 10 — 72 درصد از داکوتای شمالی را مثبت موارد بهبود یافته اند.

اقدامات احتیاطی مانند پوشیدن یک ماسک اجتناب از گروه ها و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران را "به طور قابل توجهی" کاهش گسترش ویروس, او گفت:.

کتی مک کی مدیر از Clay County بهداشت گفت: بیش از 855 آزمايشات انجام شده به تازگی در مورهد در یکی از شش توده تست حوادث در سراسر مینه سوتا است. کسانی که تست مثبت بزودی به اطلاع خواهد رسید, او گفت:.

به عنوان چهارشنبه Cass County بود 1,596 موارد مثبت و 45 مورد مرگ و میر و خشت شهرستان تا به حال 406 موارد مثبت و 25 مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن