فارگو ماراتن آماده به رول می تواند یکی از چند کشور برای استراحت از سال 2020

علاوه بر این 26.2 مایل ماراتن ممکن است یکی از چند مسابقه که از راه دور در کشور است و می تواند در جذب بیشتر دون

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

علاوه بر این 26.2 مایل ماراتن ممکن است یکی از چند مسابقه که از راه دور در کشور است و می تواند در جذب بیشتر دوندگان از حد معمول. آن را به احتمال زیاد خواهد بود که برای اولین بار به از سرگیری پس از موکول به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما در حال گرفتن ایمیل از مردم در سراسر کشور گفت: من می بینم شما هنوز هم در" سعید نژاد مدیر علامت Knutson.

او گفت ناهموار مسابقات صاحب فارگو ماراتن به آن برکت و رحمت است. مایک Almquist که همراه با Knutson شده است در هیئت مدیره پس از این رویداد آغاز به کار در سال 2005 و مدیریت عملیات تحت ناهموار شده است نخبگان برنامه تقریبا روزانه Knutson گفت.

رکورد تعداد ثبت نام دوندگان به صورت کامل است 2,631 در سال 2011 با برگزاری مسابقه ثابت سالانه در بین 1500 تا 2000.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در این سال مسابقات را ببینید برخی از تغییرات مهم اجتماعی فاصله گرفته است. آنها شروع خواهد شد و در پایان در سمت شرق Fargodome به جای داخل مرکز. دوندگان شروع خواهد شد در گروه 500 خواهد شد که مونتاژ در چند corrals در گنبد پارکینگ.

"وجود خواهد داشت هیچ شروع به جرم در خارج از 500 نفر" Knutson گفت.

ماراتن مسیر ممکن است به تغییر با توجه به دسترسی به شهرستان مورهد, Concordia College و مینه سوتا ایالتی مورهد. آن ممکن است از طریق مرکز شهر فارگو در ابتدای مسابقه به جای, به سوی پایان, اما این است که بیشتر به دلیل ساخت و ساز جاده Knutson گفت.

"به هیچ وجه ما می خواهیم به ترک مورهد از," او گفت:. "البته هنوز هم کمی در برزخ است. اگر ما نمی توانیم به مورهد ما باید به شکل اضافی املاک و مستغلات در فارگو."

حدود 10000 در حال حاضر ثبت تمام وقایع. Knutson می بیند واقعی کلاه از حدود 15,000 ثبت نام. هشدارها را می توان در کمک های اولیه ایستگاه بسته وانت و با داوطلبان است.

ماراتن نیز دریافت راهنمایی از فارگو Cass بهداشت عمومی.

"ما بسیار خوب COVID متمرکز بر طرح یک طرح واقعا خوب است," او گفت:.

این طرح می تواند کاهش بیشتر از محدودیت بسته به سطح خطر این است که تعیین داکوتای شمالی در بخش بهداشت و درمان. آن را در حال حاضر در یک سبز یا سطح پایین. آن را یک سطح بالاتر از آبی است که امن ترین.

در سبز سطح finishers داده خواهد شد و یک مدال های از پیش بسته بندی کیسه های مواد غذایی و پس از آن تشویق به ترک محل.

"اگر ما به یک آبی در یک دولت گسترده ای در سطح من مطمئن هستم که ما باید موسیقی در خط پایان و یک حزب در پارکینگ" Knutson گفت. "اما در حال حاضر ما در حال رفتن به اقدام به عنوان اگر ما در حال رفتن به ماندن با سبز سطح."

رکورد برای همه حوادث است 25,700 مجموعه در سال 2012. گسترش ماراتن در سال های اخیر ساخته شده برای یک بازار رقابتی به ویژه برای خارج از شهر دونده به دنبال یک مقصد ماراتن.

مادر بزرگ ماراتن در Duluth, Minn. به طور معمول برگزار شد در این ماه لغو شد. Knutson گفت که او شنیده ام از دونده بودند که ثبت نام برای مسابقه دو ماراتون بوستون که آن هم لغو شد.

"ما امیدواریم که برای دریافت ملی قرعه کشی," او گفت:.

شهرهای دوقلو مسابقه دو ماراتون در Oct. 4 و ماراتن شیکاگو در Oct. 11 هنوز هم در.

این Fargo ماراتن و چهار فرد رله 13.1 مایل نیمه ماراتن و 10K برای پنج شنبه 29. این cyclothon یا 15 مایل یا 26.2 مایل حلقه آغاز می شود این هفته روز دوشنبه Aug. 24 دنبال Furgo سگ اجرا در روز سه شنبه. سالانه جوانان اجرا تنظیم شده است برای پنج شنبه و 5K برای شب جمعه.

حوادث در اصل برنامه ریزی شده برای اواسط ماه مه. شرکت کنندگانی که ثبت نام کرده بودند برای کسانی که مسابقه را به طور خودکار وارد شود در تاریخ جدید.

بدون بازپرداخت داده خواهد شد. ثبت نام دوندگان که نمی تواند تاریخ جدید می توانید یک "مجازی اجرا" و مدال خود ماهیگیری تعداد و نژاد کوله پشتی به آنها حمل می شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن