فارگو منطقه سهم از داکوتای شمالی فعال COVID-19 موارد به کمتر از 50 درصد

سیزده از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,104 مو

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

سیزده از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,104 موارد شناخته شده اما بخش گزارش که نزدیک به 90 درصد از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند.

برای اولین بار از اوایل روز همه گیر Cass County سهم دولت را فعال موارد کمتر از 50 درصد در روز جمعه. در آغاز ماه نزدیک به سه چهارم از دولت ساکنان آلوده زندگی می کردند در Cass County است.

هشت نفر از موارد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. شهرستان در حال حاضر دارای 50 فعال مورد دوم بیشتر در دولت است.

دیگر 12 مورد جدید جمعه آمد از دان Grand Forks, McHenry, مکنزی پیرس, Sioux استارک و بخش شهرستانهای استان است. سه مورد جدید در Stark County, که شامل دیکنسون دو برابر تعداد فعال موارد به شش.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این گروه روز جمعه اعلام کرد مرگ یک Cass County زن در 90s از این بیماری است.

مانند تقریبا هر قربانی دیگر بیماری های وزارت مرد گفت: تا به حال شرایط بهداشتی اساسی. مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری می گوید: افراد مسن و افراد مبتلا به HIV و دیابت و آسم و بیماری کبدی و یا شرایط دیگر که سازش یک سیستم ایمنی در معرض خطر بیشتری از بیماری های جدی و یا مرگ از COVID-19.

این گروه می گوید: 76 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و شش نفر از مرگ و میر آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به علت رسمی مرگ برای 64 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول به دلیل بیماری دیگری در حالی که شما با COVID-19 و چهار پرونده مرگ هنوز در انتظار است. این گروه همچنین اشاره می کند که شش نفر را شامل نمی شود در مقام تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه اعلام کرد 3,819 نتایج آزمون جمعه. به تازگی دولت تست ظرفیت بزرگتر شدن آن تقاضا برای آزمایش تحت نسبتا دقیق معیارهای بنابراین مقامات تصمیم به باز کردن تست به عموم است.

رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم این هفته گفت: دولت می تواند در حال حاضر روند 5,000 آزمون در هر روز و از او خواست اعضای عمومی به دنبال تست در تست توده در این ایالت در مناطق مترو. او همچنین گفت: دولت خواهد کار با کسب و کارهای بزرگ به آزمون کارکنان و کالج ها برای تست بازگشت دانش آموزان است.

فرماندار حفظ کرده است از زمان شروع این بیماری همه گیر است که تست می تواند کلیدی برای بازگشت به حس ظاهر ،

در مجموع 3,226 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 2,840 بهبود یافته اند. وجود دارد 26 ساکنان بستری با بیماری است.

دولت اعلام کرده است که نتایج حاصل از 148,099 اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن