فارگو منطقه سهم از داکوتای شمالی COVID-19 موارد کاهش به عنوان دولت همچنان تست فشار

بیست و دو تا از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,006 فتح موا

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399

بیست و دو تا از موارد جدید جمعه آمد از Cass County, که شامل فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 2,006 فتح موارد شناخته شده اما بخش گزارش می دهد که بیش از چهار پنج نفر از ساکنان که تا به حال یک بار این بیماری در این شهرستان بهبود یافته اند. حدود 63 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است. شهرستان سهم فعال موارد در دولت به طور پیوسته کاهش یافته و از حدود 70 درصد در طول هفته گذشته.

شش مورد جدید آمد از Burleigh شهرستان که شامل بیسمارک. منطقه یک کانون بیماری که شیوع مارس آغاز شد اما در حال حاضر تنها 30 فعال موارد است.

هشت دیگر موارد جدید جمعه آمد از Grand Forks, LaMoure, McLean, مورتون ریچلند و شهرستان Sioux.

این گروه می گوید: 74 اهالی داکوتای شمالی درگذشت, از, بیماری, همه اما 12 از آنها ساکنان Cass County است. پنجاه و پنج از مرگ آمده اند در خانه های سالمندان و دیگر تسهیلات مراقبت دراز مدت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

متخصصان پزشکی ذکر شده COVID-19 به علت رسمی مرگ برای 64 از دولت قربانیان. هشت مشخص شد فوت کرده اند در درجه اول به دلیل بیماری دیگری در حالی که شما با COVID-19 و دو مرگ, پرونده در حال بررسی است. این گروه همچنین اشاره می کند که سه نفر شامل نمی شود در مقام تعداد مرگ شد  اند و از COVID-19 اما تست مثبت در حالی که آنها زنده بودند.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه اعلام کرد 3,410 نتایج آزمون جمعه. دولت آمار رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم هدف از پردازش حداقل 4000 آزمون در هر روز تنها یک بار در هفته گذشته اما مقامات می گویند کمبود تقاضا برای تست در زیر جدید ترین معیار به جای آزمایشگاه ظرفیت مقصر است.

در ماه گذشته تست شده است و به ترتیب اولویت برای افراد در معرض خطر کسانی که کار در اطراف آنها و ساکنان نشان دادن علائم این بیماری است. بورگوم چهارشنبه اعلام کرد که دولت انجام خواهد شد دو توده تست حوادث به فارگو در روز پنج شنبه و جمعه به افزایش تقاضا برای تست. بورگوم نیز شناور است این ایده از تست و دانشجویان تیم های ورزشی شرکت کنندگان از خدمات مذهبی و مراجعان از کافه ها و رستوران ها.

فرماندار حفظ کرده است از زمان شروع این بیماری همه گیر است که تست می تواند کلیدی برای بازگشت به حس ظاهر ،

در مجموع 3,016 داکوتای شمالی ساکنان آزمایش مثبت اما 2,573 بهبود یافته اند. وجود 35 ساکنان بستری با بیماری تا سه از پنج شنبه.

در مجموع 126,489 آزمایشات انجام شده اما برخی از ساکنان تست شده اند بیش از یک بار. بورگوم گفت: دولت در حال انجام منظم تست از کسانی که زندگی و کار در خانه های سالمندان.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب