خانواده آریزونا می گوید که درگذشت در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی بود که قربانی سوء استفاده های داخلی

ناتاشا Asposhian درگذشت در این حادثه که رخ داده است در 4:30 صبح در پایه واقع در 16 کیلومتری غرب ساری. شخص دیگر

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

ناتاشا Asposhian درگذشت در این حادثه که رخ داده است در 4:30 صبح در پایه واقع در 16 کیلومتری غرب ساری. شخص دیگری درگیر است هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است.

Aposhian هویت تایید شد سه شنبه صبح توسط خانواده اش در آریزونا.

"ما در حال از هم پاشیده از دست دادن دختر ما به همانگونه که از خشونت" گفت: یک بیانیه مشترک از پدر و مادر او برایان موری و مگان Aposhian ارائه شده به هرالد. "ناتاشا بود و به تازگی به عضویت نیروی هوایی بود و فقط شروع به سوار در یک حرفه ای در خدمت کشور خود. این یک تراژدی او نمی خواهد خود را به انجام برسانند امید و آرزو. ما می پرسند که شما دعا کنید برای ما و خانواده های بی شماری از قربانیان این جنایات است."

نیروی هوایی تایید نشده Aposhian هویت و نه آن را تایید کرد که او قربانی خشونت خانگی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اخبار و رسمی جزئیات این حادثه هنوز هم اندک. سرهنگ کامرون پرینگل فرمانده پایگاه خطاب به رسانه ها و پاسخ پرسش در طول مختصری کنفرانس مطبوعاتی در خارج از پایگاه اصلی دروازه اواخر صبح روز دوشنبه اما هیچ اطلاعات بیشتر از نیروی هوایی.

سهشنبه, Grand Forks پایگاه نیروی هوایی سخنگوی لی گرین گفت: این نیروی هوایی سیاست صبر کنید حداقل 24 ساعت پس از بعد از قوم و خویش های اطلاع رسانی – و نه لزوما از زمان این رویداد به اعلام هویت درگیر در حوادث کشنده. قاب زمان که اجازه می دهد تا خانواده ها زمان مناسب برای فرآیند غم و اندوه خود را, او گفت:.

نیروی هوایی در ابتدا اعلام کرد این حادثه در بیانیه ای به رسانه ها ارسال می شود در مدت کوتاهی پس از 8:30 صبح روز دوشنبه اشاره کرد که یک "حادثه تیراندازی" منجر به کشته شدن دو فعال وظیفه اعضای 319th شناسایی بال. خدمات اورژانس از پایگاه پاسخ به حادثه و در مدت کوتاهی پس از آن اعلام آن موجود است. بیانیه ای از نیروی هوایی نیز گفت: وجود دارد هیچ خطر بیشتر دیگر پرسنل.

در طول صبح روز دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی سرهنگ پرینگل گفت که او در نظر گرفته پایگاه امن و مطمئن اما او ارائه چند جزئیات بیشتر.

هرالد پرسید: اگر آن را نمونه ای است که هر کسی می توانست یک اسلحه گرم در خوابگاه در 4:30 صبح

"ما خوابگاه امن هستند. ما نباید نگرانی در مورد وضعیت خوابگاه," او گفت:. "ما سربازان خوبی برای مراقبت و ارائه شده با نظارت و من بسیار با اعتماد به نفس ما رهبری تیم در حال رفتن به مراقبت از همه ما سربازان در خوابگاه. ما قطعا می خواهید مطمئن شوید که ما به دنبال به ایمنی خود را به عنوان بخشی از این است.

"من فکر می کنم او جزئیات این حادثه به طور خاص به آن جنبه ما را ترک کنند تا زمانی که تحقیقات کامل است" او گفت:.

Aposhian از ققنوس اتمام اساسی آموزش نظامی در ماه فوریه به گفته او خانواده است. Grand Forks پایگاه نیروی هوایی شد و او اولین ماموریت.

"جامعه ما شده است از طریق بسیاری در روزهای اخیر و هفته و ماه" گفت: Pringle به احتمال زیاد تصدیق یک حادثه مرگبار هفته قبل که دیدم یک چنگال بزرگ افسر پلیس مرد و یک کلانتر و معاون ریاست عمومی امنیت ملی طی چه آغاز شده به عنوان یک روال واگذاری به خدمت اخراج مقالات در یک آپارتمان محلی. "اما ما باید یک جامعه قوی. ما از این طریق دریافت کنید."

نیروی هوایی از بررسی های خاص منجر خواهد شد و این تحقیقات به روز دوشنبه پایگاه تیراندازی گفت: چنگال بزرگ شهرستان کلانتر سروان. جوئل لوید. لوید گفت: کلانتر, همچنین در پاسخ به این تیراندازی صبح روز دوشنبه و در حال حاضر دارای دو محققان اختصاص داده شده به کمک به AFOSI در تحقیقات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن