خانواده اولویت برای وحشی دروازه بان Devan Dubnyk به عنوان NHL سرگیری برنامه ها مورد بحث

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران از شهرهای دوقلو در پنج شنبه, مه 7 Dubnyk بستری وجود دارد نگرانی در مورد یکی ص

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران از شهرهای دوقلو در پنج شنبه, مه 7 Dubnyk بستری وجود دارد نگرانی در مورد یکی صحبت در مورد برنامه ریزی برای از سرگیری این فصل بود که به تعویق افتاد و در روز 12 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس که بازیکنان منزوی در اتاق های هتل ها در حالی که بازی در حال بازی در خنثی سایت بدون طرفداران در حضور.

"اگر ما به پایان رسید تا رفتن به سایت های خاص — بدیهی است که ما فقط رفتن به بازی در تمام 31 عرصه وجود دارد را به نوعی خنثی سایت و یا یک سایت که در آن دسته از تیم ها چه هستند که ما به دنبال تا آنجا که ما به دیدن خانواده های ما؟" Dubnyk پرسید. "چگونه است که رفتن به محل کار ؟ چه مدت ما رفتن به دور ؟ دوباره سوال است که نمی توان پاسخ داد در حال حاضر, اما قطعا نگرانی برای بچه ها. هیچ کس با بچه ها در حال رفتن به می خواهم به دور از چهار ماه در یک زمان. من فکر می کنم که خیلی به درخواست بچه ها."

در حال حاضر مانند بسیاری از idled NHL بازیکنان در آمریکای شمالی Dubnyk است که کار کردن در خانه و انتظار. اگر و هنگامی که وحشی بازگشت به یخ و چه نقش او خواهد شد و سپس دیگر سوالات پاسخ داده نشده. این فصل قطعا خود بیشترین تلاش در پنج سال Dubnyk شده در مینه سوتا است. پس از سختی شروع فصل برای او و تیم Dubnyk در زمان تمدید مرخصی در ماه نوامبر برای کمک به جن از طریق برخی نامعلومی مسائل پزشکی و به طور کلی فقط به طور متوسط در یخ پس از بازگشت. زمانی که فصل را به حالت تعلیق Dubnyk حال 12-15-2 رکورد خود را موجب صرفه جویی در صد تا به حال غوطه ور در زیر .900 برای یکی از نادر بار در زندگی حرفه ای او و او تبدیل به وحشی را عملا پشتیبان گیری دروازه بان به الکس Stalock. این نقش به نظر می رسد او به شرایط در حال حاضر.

"بزرگترین چیزی که من گفتم درست قبل از این همه اتفاق افتاده دلیلی است که ما اینجا هستیم و به همین دلیل ما بازی را به نفع خود" Dubnyk گفت. "البته من به عنوان رقابتی به عنوان کسی و من انتظار می رود در این شبکه هر شب اما دلیل ما اینجا هستیم تا برنده است. اگر شما یک مرد است که به بازی به عنوان به خوبی به عنوان Al شد و ما برنده بازی هاکی پس از آن من قصد دارم برای نشستن وجود دارد و از آن لذت ببرید."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در اصل پیش نویس 14th کلی توسط ادمونتون در سال 2004 Dubnyk — که تبدیل 34 در دوشنبه, مه 4 — گرفتن بود شروع به پشتیبان گیری از مجروح مایک اسمیت برای آریزونا در اوایل فصل 2014-15 فصل در مورد زمان که دارسی Kuemper تلاش شد در گل های وحشی. در ژانویه 14, 2015, سپس وحشی مدیر کل چاک فلچر داد تا در دور سوم پیش نویس انتخاب کنید برای دریافت Dubnyk از شغالها که تا به حال با استفاده از کمی برای این دروازه بان پس از اسمیت کردم سالم است.

همه Dubnyk را با فرصت خود را در مینه سوتا بود یک shutout در اولین بازی خود شروع به یک حق رای دادن رکورد 38 مستقیم بازی ها, ارسال 27-9-2 ثبت و شروع به 10 بازی حذفی. وحشی پاداش او را با شش سال 26 میلیون دلار قرارداد در تابستان 2015 و او شده است این تیم را عامل اصلی در چین پس از آن.

با همه خانواده و مسائل مربوط به سلامت از سال گذشته او اعتراف کرد که زمان بیشتری با همسر و فرزندان خود را در طول چند ماه گذشته یک برکت و رحمت است. و به عنوان آنها صبر کنید برای برخی از نوع بازگشت به پیست او می تواند شوخی با جن در مورد همه چالش های پرتاب راه خود را در 2019-20.

"آیا می توانید تصور کنید قبل از اینکه فصل شروع شود اگر من به شما گفت که من رفتن به شروع فصل 0-5 دست پنج هفته با توجه به نگرانی های بهداشتی و دوباره و از دست دادن من شروع کار تنها به فصل لغو جهانی همه گیر چه چیزی شما فکر می کنم شما می خواهم به من بگویید ؟ Dubnyk گفت. "که تقریبا خلاصه چه مسخره و دیوانه در این فصل شده است و این تمام چیزی است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن