'مسیحیت' بازیابی ویروس ثابت شده که بازماندگان سقوط بیمار دوباره

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 12:01:56 pm بیمارستان ها در حال حاضر تیره و تار فرا

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 12:01:56 pm
بیمارستان ها در حال حاضر تیره و تار فراتر از محدودیت های خود را می توانید ببینید بیشتر تقاضا اگر بیماران بازگشت. (عکاس: Nathan Howard/بلومبرگ)

آن را به حال شده است بیش از یک ماه پس از Mirabai نیکلسون-McKellar آلوده شده با کروناویروس و 35 ساله فیلمساز فکر او بود در راه خود را به بهبود است. سپس تنگی نفس آمد و برگشت و به دنبال آن درد قفسه سینه.

مراجعه به اورژانس و یک دوم آزمون برای Covid-19 به یکی دیگر از نتیجه مثبت است. فقط سه روز قبل از آن او می خواهم پاک شده است توسط مقامات بهداشتی در استرالیا New South Wales دولت اجازه داده شد برای پایان دادن به خانه اش قرنطینه پس از رفتن 72 ساعت بدون علائم است.

"هنگامی که این رفتن به پایان ؟ من فکر می کنم در مورد که دائما" او گفت: از تاب و چرخش در سلامت است. "من هنوز هم مسری است ؟ چگونه من می دانم اگر من مسری است؟"

تجربه او می افزاید: به تعداد فزاینده ای از گزارش ها از بیماران ظاهر می شود به یک فعالیت مجدد علائم تست مثبت دوباره و یا حتی به طور بالقوه بودن reinfected. این حوادث نمی چین با به طور کلی پذیرفته شده درک درستی از چگونه عفونت ویروس کار و گسترش یافته است.

غلط سحر

این به اصطلاح کاذب-پدیده سحر گیج کننده است کارشناسان بهداشت و درمان به عنوان آنها سعی می کنند برای آمدن به مقابله با مرموز عامل بیماری زا است که ظهور فقط پنج ماه پیش. حل پازل اطلاع رسانی خواهد شد طیف گسترده ای از چالش ها از توسعه یک واکسن موثر برای چگونه به زودی دولت ممکن است بتواند با خیال راحت به پایان مستندات و امکان زندگی عادی را از سر گرفت.

بلافاصله وضعیت مصرف شخصی, تلفن, ساخت, سفر, بازیابی پیچیده و خسته کننده مصیبت برای برخی از بیش از 1 میلیون بازماندگان این بیماری همه گیر.

تا کنون وجود نداشته است به اندازه کافی تحقیق به این نتیجه چرا علائم به نظر می رسد به ظهور مجدد در برخی از افراد و اینکه آیا آنها تجربه عفونت مجدد یا اگر این ویروس همچنان ادامه دارد و برای هفته ها. یک احتمال این است که Covid-19 باعث لخته شدن خون است که ممکن است باعث عوارض بالقوه خطرناک مگر اینکه تحت درمان با ضد انعقاد داروهای گفت: Edwin J. R. van Beek, صندلی بالینی رادیولوژی در دانشگاه ادینبورگ کوئینز از موسسه تحقیقات پزشکی.

مرده ویروس

پژوهشگران کره جنوبی همچنین ارائه برخی از سرنخ های این هفته زمانی که آنها گزارش شده است که به اصطلاح نوکلئیک اسید تست ممکن است مثبت باشد بر اساس تشخيص مرده ذرات ویروسی است که می تواند این تصور غلط است که یک بیمار عفونی هنوز هم زمانی که آنها نیست.

"هر کس در تلاش برای کشف این را گفت:" ایوان مالدونادو, یک بیماری عفونی و استاد در دانشگاه استنفورد دانشکده پزشکی. "چه اتفاقی می افتد زمانی که مردم بیمار شده است و آلوده — در حال رفتن به آنها را در نظر ایمنی بدن و در نتیجه نمی مستعد در همه ؟ و یا آنها ایمنی و خدمت به عنوان نقاط بالقوه عفونت برای افراد دیگر؟"

مقامات در کشورهایی که موفق به سرکوب موج اولیه از این بیماری همه گیر در حال هراس احتمال این که این ویروس ممکن است یک الگوی فصلی و می تواند بازگشت در پاییز و تکرار این سناریو کابوس.

تیره و تار بیمارستان

بیمارستان ها در حال حاضر تیره و تار فراتر از محدودیت های خود را می توانید ببینید بیشتر تقاضا اگر بیماران بازگشت. آن نیز به شمار دراز مدت پیامدهای اجتماعی شبکه های ایمنی و بیمه به عنوان برخی از مبارزه با اثرات طولانی از coronavirus خود را روز به روز زندگی و سلامت. موارد شدید که نیاز به هواکش و ICU باقی می ماند که نیاز ادامه داد: پیگیری مراقبت از آنها به عنوان بهبود از مصیبت بیشتر فشار سیستم مراقبت های بهداشتی.

وجود دارد نیز می تواند رشد روانی هزینه. دولت ها ممکن است سعی کنید به منزوی کردن بازماندگان دیگر در ترس است که آنها هنوز هم عفونی اضافه کردن بیشتر اضطراب برای بیماران در حال حاضر مبتلا به عدم اطمینان از زمانی که آنها تلقی خواهد شد دوباره سالم.

"بسیاری از بیماران را رنج می برند به مسائل بهداشت روان گفت:" میشل Biehl مهم-مراقبت ریوی دکتر در کلینیک کلیولند در اوهایو. "آنها اضطراب و افسردگی PTSD."

به عنوان تعدادی از بهبود بیماران گسترش بار شروع به تغییر کردن عمل پزشکی زنجیره Biehl گفت. بیشتر پزشکان مراقبت های اولیه سلامت روان متخصصان و درمانگران فیزیکی خواهد بود دیدن بازماندگان.

"شما ارسال آنها را به خانه و چه اتفاقی می افتد و سپس پرسید:" مالدونادو. "از سرپایی طرف ما فقط شروع به رسیدن به آن نقطه که در آن ما در حال دیدن مردم در دراز مدت."

گله ایمنی

وجود اجماع است که به اصطلاح گله ایمنی است که کلید برای پایان دادن به این بیماری همه گیر اما با یک واکسن بعید است که به طور گسترده ای در دسترس در این سال آن را در بستگی دارد عواملی مانند چه مدت افرادی که ام را بهبود ایمنی و چه درصدی از مردم باید ایمنی بدن برای محافظت از "گله."

وجود دارد "بسیاری از ناشناختهها و عدم قطعیت در توسعه فردی و ایمنی" گفت: Kentaro ایواتا استاد بیماری های عفونی در ژاپن کوبه دانشگاه. "توسعه آنتی بادی در داخل بدن است و نه لزوما توسعه ایمنی در برابر این بیماری است."

ناشناخته مربوط infectiousness, ایمنی و طولانی علائم ایجاد نا امید کننده مشکلات برای بیماران مانند Daniela آلوس. لندن ساکن پرداخت 200 پوند ($251) برای آزمون های خصوصی که به او گفت او مثبت بود. مانند نیکلسون-McKellar, او هرگز در بیمارستان بستری بود اما سرفه, تنگی نفس و درد که آمد و رفت برای هفته ها هرگز در یک مسیر مستقیم به سمت recuperating ترک او نامشخص دولت از سلامت خود را.

"من نمی دانم وقتی که من قصد دارم به توان منفی, بنابراین من می توانید بیرون بروید," او گفت:. "آیا من مجبور به پرداخت 200 پوند بنابراین من می دانم که من ایمن به دیگران؟"

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن