جعلی خلبان رسوایی دهید ایالات متحده برای جلوگیری از پاکستان پرچم حامل

توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 3:12:22 pm پیاده تماشای یک مسافر هواپیما توسط خطوط هوایی ب

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 3:12:22 pm
Fake Pilot Scandal Prompts U.S. to Block Pakistan’s Flag Carrier پیاده تماشای یک مسافر هواپیما توسط خطوط هوایی بین المللی پاکستان Corp. می آید به زمین در فرودگاه هیترو لندن در لندن, انگلستان در دوشنبه 8 ژوئن 2020. انگلستان است که با فشار دادن به جلو با یک دو هفته ای قرنطینه بین المللی ورود یک حرکت بریتیش ایرویز و دیگر حامل می گویند را نابود گردشگری و خراب هر فرصتی تابستان فصل تعطیلات می تواند جرقه یک بازیابی از یک ویروس ناشی از رکود است.

ملی پاکستان هواپیمایی اتحاد منع شده است از پرواز به ایالات متحده به عنوان یک نتیجه از یک رسوایی است که در آن تقریبا یک سوم از این کشور خلبانان مشخص شد که جعلی گواهینامه.

ایالات متحده حمل و نقل بخش اطلاع خطوط هوایی بین المللی پاکستان شرکت وکلا در واشنگتن در تاریخ 1 ژوئیه که آن مجوز را به کار گیرند به مقصد ایالات متحده بود که بلافاصله به حالت تعلیق درآمد. بخش منتشر شد یک نسخه از این نامه را در روز پنج شنبه.

PIA شده است موجب ویرانی سال از ضرر و زیان مالی و در 22 مه دچار سقوط مرگبار که در آن 98 نفر پس از خلبانان ایرباس SE جت بدون توضیح کردهاند فرود دنده فقط قبل از زمین آسیب رساندن به خود موتور است. خدمه پرواز سعی به بلند کردن دوباره اما موتورهای شکست خورده یک زمان کوتاه بعد.

پاکستان گفت: در ماه گذشته که 262 نفر از بیش از 850 خلبانان شرکت هواپیمایی تا به حال گواهینامه های جعلی و نمی نشستن در صلاحیت امتحانات خود را که در حال انجام توسط تنظیم کننده. جنوب کشور آسیایی اخراج 28 خلبانان این هفته در حالی که آن را در ادامه به بررسی بقیه.

اداره هواپیمایی فدرال اعلام کردند گروه در تاریخ 30 ژوئن که همه PIA عملیات به آمریکا باید خاتمه داده شود به عنوان یک نتیجه از خلبان-گواهینامه رسوایی. PIA پرواز ویژه پرواز از مقصد از جمله نیوجرسی و شیکاگو در ماه ژوئن به پرواز رشته مسافران به ملت تحمیل محدودیت های مسافرتی برای جلوگیری از ویروسی در حال گسترش است.

ایالات متحده حرکت می کند به پیروی از اتحادیه اروپا در ایمنی حمل و نقل هوایی آژانس تصمیم ماه گذشته به بان کی مون, خطوط هوایی پاکستان پرواز به کشورهای عضو آن.

"این یک شکست برای PIA با توجه به غالب رسوایی" خطوط هوایی بین المللی پاکستان سخنگوی عبدالله حافظ خان گفت: از طریق تلفن. "PIA حال کار بسیار سخت به پروازهای مستقیم اجازه."

حامل تا به حال موفق به دریافت اجازه کار 12 پرواز به آمریکا پس از سه سال وقفه با توجه به خان. آن استفاده می شود اجازه پرواز هفت ویژه پرواز به رشته حمل و نقل مسافران است.

PIA نشده سود در 15 سال و بدهی به مبلغ 3.8 میلیارد دلار در پایان سال گذشته است. آن را تا به برخی از 14,000 کارکنان ناوگان تنها حدود 30 هواپیما.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن