Facebook محدودیتهای سیاسی-آگهی خاموشی پیش از انتخابات آمریکا

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 2:54:54 pm Facebook پلت فرم مهم برای سیاستمداران به

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 2:54:54 pm
Facebook, Facebook ads, Facebook political ads, Facebook political ad loophole, US elections, Facebook election ban, Facebook election ad campaigns Facebook پلت فرم مهم برای سیاستمداران به ویژه در زمانی که بسیاری از مردم در خانه ها و تجمعات انتخاباتی مطرح خطرات بالقوه بهداشتی با توجه به کوروناویروس. (رویترز)

Facebook, Inc. با توجه به اعمال ممنوعیت تبلیغات سیاسی در آن شبکه های اجتماعی در روزهای منتهی به انتخابات آمریکا در ماه نوامبر به گفته افراد آشنا با شرکت های تفکر است.

پتانسیل بان است که هنوز هم تنها بحث شده و هنوز نهایی شده است گفت: افرادی که خواسته بود به نام صحبت کردن در مورد سیاست های داخلی. توقف در تبلیغات می تواند دفاع در برابر گمراه کننده انتخابات-مطالب مرتبط كردن به مردم آماده برای رای دادن. هنوز نگرانی وجود دارد که یک آگهی خاموشی ممکن است صدمه دیده "را دریافت رای" مبارزات و یا محدود کردن یک نامزد توانایی برای پاسخ به طور گسترده ای به اخبار و یا اطلاعات جدید است.

این امر می تواند یک تغییر بزرگ برای Facebook است که تا کنون گیر به سیاست نه واقعیت-چک کردن تبلیغات از سیاستمداران و یا مبارزات انتخاباتی خود را. که باعث انتقاد از قانونگذاران و طرفداران که می گویند سیاست به معنی تبلیغات بر روی پلت فرم می تواند مورد استفاده قرار گیرد به گسترش دروغ و اطلاعات غلط. حقوق مدنی گروه نیز استدلال می کنند این شرکت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای خلاص شدن از تلاش برای محدود کردن مشارکت رای دهندگان و اخیر ممیزی در بر داشت Facebook موفق به اجرای خود رای دهندگان-سرکوب سیاست وقتی که می آید به پست از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

Facebook سهام به طور خلاصه پس از غوطه ور بلومبرگ گزارش قبل از دوره نقاهت به روز شنبه در یک رکورد $245.07. صدها نفر از تبلیغات در حال حاضر تحریم Facebook بازاریابی محصولات به عنوان بخشی از یک اعتراض علیه سیاست های خود.

آگهی خاموشی قبل از انتخابات رایج در دیگر نقاط جهان از جمله انگلستان که در آن Facebook جهانی سر از سیاست نیک کلگ بود یک بار معاون نخست وزیر. یک Facebook سخنگوی کاهش یافته است به نظر.

Facebook پلت فرم مهم برای سیاستمداران به ویژه در زمانی که بسیاری از مردم در خانه ها و تجمعات انتخاباتی مطرح خطرات بالقوه بهداشتی با توجه به کوروناویروس. در سال 2016 تهمت استفاده Facebook تبلیغات و شرکت در هدف قرار دادن قابلیت های برای رسیدن به میلیون ها نفر از رای دهندگان با طراحی پیام یک استراتژی است که برخی بر این باورند کمک به پیروزی او در انتخابات.

Alex Stamos, Facebook سابق امنیت اجرایی روز جمعه گفت که هر گونه سیاسی تبلیغ بان می تواند به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن. "از بین بردن آنلاین تبلیغات سیاسی تنها به سود کسانی که با پول تصدی و یا توانایی پوشش رسانه ای" او هنوز توییتی. "که آیا این صدا مانند؟"

سیاسی دموکراتیک فعالان سریع به انتقاد از ایده موقت آگهی خاموشی. راب فلاهرتی, دیجیتال, مدیر برای دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن کمپین پیشنهاد پتانسیل آگهی بان بود نه کافی راه حل به اطلاعات غلط. "تحت این پیشنهاد رئیس جمهور می تواند با استفاده از پست های آلی به سرکوب رای گیری توسط ایمیل (به عنوان او امروز) اما دموکرات ها نمی تواند اجرای تبلیغات و تشویق مردم برای بازگشت ایمیل خود را آراء" او هنوز توییتی.

Nell توماس افسر ارشد فناوری برای کمیته ملی حزب دموکرات نیز شک و تردید است. "ما گفت: این هفت ماه پیش به @Google و ما دوباره آن را می گویند به @Facebook" او هنوز توییتی. "بلانت تبلیغات ممنوع است و نه یک راه حل واقعی به دروغ بر روی پلت فرم خود را."

سخنران برای این بایدن و تهمت مبارزات نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر و نه یک سخنگوی کمیته ملی حزب جمهوری خواه.

تبلیغات سیاسی یک بخش بسیار کوچک از Facebook کسب و کار. در گذشته 90 روز تهمت و بایدن را صرف یک ترکیب $29.2 میلیون در تبلیغات با توجه به شرکت خود گزارش داده است. در مقابل Facebook تولید شده بیش از $17 میلیارد در آخرین سه ماهه.

تبلیغات سیاسی شده است یک موضوع پیچیده برای سیستم عامل آنلاین و بسیاری از آنها را گرفته اند به روش های مختلف. Twitter, Inc. ممنوع ترین تبلیغات سیاسی, اما هنوز هم به فروش می رساند برخی از "علت بر اساس" تبلیغات که در اقتصادی, زیست محیطی و مسائل اجتماعی. گوگل یوتیوب در حال حاضر به فروش فضای آگهی در صفحه اصلی آن برای مغلوب ساختن پیشی جستن به کمپین این روزهای منتهی به ماه نوامبر انتخابات — یک معامله است که تضمین می کند تهمت خواهد بود بسیار قابل مشاهده در سرویس ویدئو هنگامی که مردم شروع به رای دادن.

در سال 2016 روسی فعالان استفاده Facebook به گسترش گمراه کننده و تفرقه تبلیغات و پست. این شرکت ساخته شده است یک سری از تغییرات پس از آن به سفت کردن سیاسی آن آگهی روند از جمله اجرای الزامات سختگیرانه تر برای خرید لکه های بازاریابی و علاوه بر این از یک جستجو آگهی بایگانی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب