F-M خواهر شهرستانها در اسکاندیناوی در حال مبارزه در میان همه گیر بیش از حد

همرو جهان دور از فارگو-مورهد هنوز شهرهای خواهر شهرستانها. تاسیس در سال 1956 توسط رئیس جمهور Dwight D. Eisenhow

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399

همرو جهان دور از فارگو-مورهد هنوز شهرهای خواهر شهرستانها. تاسیس در سال 1956 توسط رئیس جمهور Dwight D. Eisenhower خواهر شهرستانها برنامه کار می کند "برای ترویج صلح از طریق احترام متقابل تفاهم و همکاری — یک فردی یک جامعه در یک زمان." با توجه به برنامه وب سایت "خواهر شهرستانها بین المللی کار کرده است برای ایجاد جهانی روابط بر اساس, فرهنگی, آموزشی, اطلاعات و مبادلات تجاری را."

در این سال ما به اشتراک بگذارید چیزی جدید. همرو است COVID-19 ویروس بیش از حد.

همرو شهردار Einar Busterud می نویسد: "من می خواهم برای ابراز همدردی و همبستگی در یک زمان دشوار برای شهروندان فارگو-مورهد. Coronavirus تغییرات زندگی ما اساسا و انجام خواهد شد تا برای یک دوره طولانی از زمان طولانی تر از همه گیر می شود."

از برخی جهات وضعیت خود است که به عنوان بد نیست به عنوان ما.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"تا کنون 80 نفر تست مثبت" Busterud می گوید. "اعداد حقیقی هستند تا حدودی بالاتر به دلیل تست ظرفیت محدود است. ما هیچ گزارش مرگ و میر. یک رویداد جدید به طور متوسط در هر روز نشان می دهد این بیماری همه گیر است که تحت کنترل با توجه به محدودیت های معرفی شده توسط مقامات. آن را بیشتر نمایشی برای کسب و کار به خصوص در خرده فروشی ها و رستوران ها. برای مردم به طور کلی سخت ترین چیز این است که عدم تماس های اجتماعی, جلسات چهره به چهره با خانواده و دوستان است. من فکر می کنم کودکان دست در تماس با دوستان بیشتر از همه. زمینه های ورزشی و زمین های بازی بسته شده, همان مدارس و مهد کودک ها. رشد یو پی اس می گم رستوران و سینما و کنسرت و رویدادهای ورزشی است."

"شهرداری مسئول تمام بهداشت و درمان به جز بیمارستان" Busterud همچنان ادامه دارد. "ما در حال همکاری نزدیک با ما همسایه شهرداری ها و ایجاد خدمات جدید به عنوان مراکز تست و اتاق اورژانس. بسیار مهم است که ما سعی می کنید برای ارسال همان پیام به مردم که همان قوانین و استانداردها به عنوان همسایگان ما است. به شما به عنوان تجربه در فارگو مرزها می تواند گیج کننده اگر قوانین و یا شیوه های متفاوت هستند."

در سایر راه های نشان دهنده وضعیت فرهنگی و دولت تفاوت.

"تا کنون ما در یک روحیه ی خوب. مردم درآمد شده است تضمین شده توسط دولت بودجه" Busterud می گوید. "در کوتاه مدت مردم نگران نیست اما مردم نگران چه وضعیت خواهد بود چند ماه پیش. ما به آرامی شروع به باز کردن مجدد جامعه است. هفته آینده ما با شروع مدارس ابتدایی و مهد کودک ها. من فکر می کنم این چالش این است که برای باز کردن به آرامی و کنترل شده است. اگر ما فشار بیش از حد سریع ما در معرض خطر موج جدیدی از ویروس. من فکر می کنم از آن خواهد شد به چالش کشیدن. آن را نمی خواهد مانند فشار دادن یک دکمه و ادامه که در آن ما در ماه مارس است. مردم شغل را تحت تاثیر قرار کسب و کار خواهد درآمد را کاهش دهد. آن را سال به بیش از این و چه اتفاقی می افتد در عرصه بین المللی در پی این ویروس را نیز به شدت تحت تاثیر قرار باز نروژی اقتصاد است."

ویممربی

نزدیک به 400 مایلی جنوب شرقی همرو یک کتاب داستان شهر پر از خانه های چوبی. چقدر اینجا را دوست دارم در فارگو-مورهد ، Stångån رودخانه جریان از طریق ویممربی سوئد. آسترید لیندگرن یک تم پارک بر اساس کار توسط نویسنده پی پی جوراب بلند, تساوی مردم از سراسر جهان است.

ویممربی شد فارگو-مورهد خواهر شهرستان قبل از اینکه همرو. این ویروس نیز وجود دارد.

"وضعیت در ویممربی هنوز کاملا آرام" کارولینای Leijonram رئیس دولت محلی وجود دارد می نویسد. "ما به طور کلی گسترش عفونت اما تا کنون به یک اندازه است. ما به دنبال ملی توصیه هایی از آژانس بهداشت عمومی است که: اقامت در خانه اگر شما احساس بیمار حتی با علائم خفیف جلوگیری از مراجعه افراد مسن و اگر شما بیش از 70 سال محدود کردن تماس با افراد دیگر به عنوان آنجا که ممکن است حتی اگر شما احساس می کنید خوب است. دستهای خود را با آب گرم و صابون و نگه داشتن فاصله خود را از سایر مردم در مکان های عمومی."

"سخت ترین چیز برای ما این است که عدم اطمینان" Leijonram می گوید. "استکهلم است که به شهر بزرگ سوئد است که بدترین آسیب دیده است. ما نمی تواند مطمئن باشد که این وضعیت بر ما سخت تر از در حال حاضر, اما ما در حال آماده سازی برای یک سناریو بدتر. مردم متعهد هستند. چند طرح راه اندازی شده است برای کمک به افراد مسن و در همان زمان حمایت از کارآفرینان محلی."

هر سال حدود یک و نیم میلیون بازدید کننده بازدید آسترید لیندگرن جهان در ویممربی اما از آنجا که از virus و اقتدار تصمیم به منع تمام جمعیت بیش از 50 نفر به پارک نمی خواهد بود قادر به باز کردن مه 15 عنوان برنامه ریزی شده.

"این تصمیم گیری تاثیر می گذارد بسیاری از صاحبان کسب و کار کوچک به وابسته بودن به تمام گردشگران که به ویممربی هر تابستان" Leijonram می گوید. "باز شده است به طور کامل وابسته به چگونه تاج وضعیت پیشرفت می کند. تمرکز اصلی ما این است که سعی کنید برای دریافت از طریق بحران در بهترین راه ممکن است."

از نروژ Busterud می نویسد: "من و ارسال سلام به شهر فارگو و مردم آن است. من خاطرات خوبی از فارگو. آن را به یک شهر پر رونق و من تحسین تلاش های شما را ساخته اند برای ساخت جذاب و رقابتی جامعه است."

اولسن یک نویسنده و استاد زبان انگلیسی در کالج کنکوردیا در مورهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب