کارشناسان در حال توسعه سیستم هشدار دهنده برای تهدید به دریاچه های بزرگ

بنابراین گام بعدی چیست ؟ این دقیقا کاری است که یک تلاش جدید امید به پیش بینی تحت یک طرح بین المللی کمیسیون مش

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

بنابراین گام بعدی چیست ؟

این دقیقا کاری است که یک تلاش جدید امید به پیش بینی تحت یک طرح بین المللی کمیسیون مشترک ایالات متحده-کانادا اقتدار است که نظارت دریاچه های بزرگ مسائل.

کمیسیون دریاچه های بزرگ علم هیئت مشاوران در حال تلاش برای توسعه یک واحد سیستم هشدار دهنده به "دریافت جلوتر از منحنی" در چه مشکلات دریاچه ها ممکن است در سال های آینده و دهه.

"در حالی که ما می تواند واکنش نشان می دهند به مشکلات ما می دانیم در مورد آن را یک چالش به پیش بینی تهدیدات ناشناخته قبل از تبدیل شدن آنها به تاسیس مشکلات" کارول میلر یک Wayne State استاد دانشگاه و روسای علم هیئت مشاوران در بیانیه ای گفت. "علم حکومت و مدیریت جامعه به رسمیت می شناسد و نیاز به پیش بینی و آدرس تهدیدات در حال ظهور است اما ما می دانیم که چالش وجود دارد برای هماهنگی و اجرای یک سیستم هشدار دهنده برای یک اکوسیستم به عنوان بزرگ به عنوان حوضه دریاچه های بزرگ."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

هیئت مشورتی منتشر شده اولیه آن گزارش در تلاش پنج شنبه.

مقامات می گویند آنها امید هشدار دهنده زود هنگام تلاش خواهد شد شامل سازمان های دولتی در هر دو طرف مرز و کارشناسان در موضوعات متنوع از تمام ایالات و ولایات در کنار دریاچه.

"در حال حاضر COVID-19 همه گیر است استارک یادآوری چگونه تخريبي را تحت تاثیر قرار می تواند تاثیر زیادی جغرافیایی مناطق" گفت: Lucinda Johnson, یک عضو از علم هیئت مشاوران و کاردانی مدیر منابع طبیعی پژوهشکده در دانشگاه مینه سوتا دولوت. "چالش این است که برای ایجاد یک چارچوب است که می تواند در این حوضه در مقیاس گسترده بلکه مربوط به مناطق کوچکتر و یا حتی جوامع است."

چند NRRI تلاش در حال حاضر در جریان کمک خواهد کرد که در آن هشدار دهنده تلاش های به طور منظم نظارت خاص اکوسیستم و ضبط هر گونه تغییری که ممکن است بالا بردن پرچم قرمز.

هیئت مشورتی ذکر شده سمی آلودگی و آلاینده های بالاترین در لیست مسائل بالقوه به دنبال بیش از حد مواد مغذی/کشاورزی رواناب تغییر آب و هوا, گونه های مهاجم به طور کلی و کپور به طور خاص کاهش بودجه فدرال برای برنامه ها و کنترل آب توازن خود را به عنوان نگرانی های بالا.

برخی از موضوعات دیگر که شده بالا در لیست نگرانی های مانند Enbridge خط 5 خط لوله و یک پیشنهاد انتاریو نیروگاه هسته ای ذکر شده بود که کاهش نگرانی های کارشناسان.

تا به حال یک سیستم هشدار دهنده در محل قبل از گورخر و quagga صدف وارد بالاست از کشتی ها به دریاچه های بزرگ در 1980s و 1990s و اگر دولت تنظیم کننده عمل کرده بود در اطلاعات حمله ممکن است مانع شده اند گفت: Michael Twiss یک مشورتی عضو هیئت مدیره و رئیس گروه زیست شناسی در دانشگاه کلارکسون در نیویورک است.

بین المللی کمیسیون مشترک تاسیس شد مرز آب پیمان در سال 1909 به کمک کانادا و ایالات متحده جلوگیری و حل و فصل اختلافات بر استفاده از آبهای دو کشور به اشتراک بگذارید.

این کمیسیون مسئولیت عبارتند از گزارش پیشرفت های ساخته شده در زیر دریاچه های بزرگ آب با کیفیت توافق برای بازگرداندن و حفظ شیمیایی و فیزیکی و زیستی یکپارچگی دریاچه های بزرگ و اتصال آب. علم هیئت مشورتی را فراهم می کند مشاوره در مورد مسائل علمی به کمیسیون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب