تجربی COVID-19 تست تشخیص coronavirus در 10 دقیقه: مطالعه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:23:39 pm محققان بر این باورند که RNA-بر ا

توسط NEWSATROPAT در 10 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 6:23:39 pm
coronavirus, coronavirus news, covid 19 tracker, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise, محققان بر این باورند که RNA-بر اساس تست بسیار امیدوار کننده از نظر شناسایی ویروس. (بازنمودی تصویر)

دانشمندان توسعه تجربی تست تشخیصی برای COVID-19 که دید می تواند تشخیص حضور این رمان coronavirus در 10 دقیقه یک پیشرفت است که ممکن است منجر به گسترش آزمایش این ویروس در سراسر جهان است.

با توجه به مطالعه منتشر شده در مجله ACS Nano آزمون با استفاده از یک روش ساده حاوی نانوذرات طلا برای تشخیص تغییر رنگ زمانی که این ویروس در حال حاضر.

محققان از دانشگاه مریلند دانشکده پزشکی (UMSOM) گفت: این آزمون نیازی به استفاده از هر گونه پیشرفته تکنیک های آزمایشگاهی مانند کسانی که مورد استفاده برای ایجاد نسخه های متعدد از ویروسی شدن مواد ژنتیکی برای تجزیه و تحلیل.

"بر اساس نتایج اولیه, ما اعتقاد داریم که این امیدوار کننده جدید تست ممکن است تشخیص RNA مواد از این ویروس به عنوان اوایل به عنوان اولین روز از عفونت" گفت: مطالعه منجر نویسنده Dipanjan پان از UMSOM. اما پان گفت: مطالعات اضافی مورد نیاز به اعتبار اینکه در این آزمون می تواند رسیدن به این هدف قابل اعتماد.

در این آزمون آزمایشی, یک بار بینی گرد و خاک و یا بزاق نمونه به دست آمده از یک بیمار RNA استخراج شده از نمونه از طریق یک فرآیند ساده است که طول می کشد حدود 10 دقیقه مطالعه اشاره کرد.

به گفته دانشمندان این آزمایش با استفاده از یک بسیار خاص مولکول متصل به نانوذرات طلا برای تشخیص یک پروتئین خاص است که بخشی از توالی ژنتیکی منحصر به فرد به رمان coronavirus. زمانی که این ذخیرهسازی متصل به ژن توالی این مطالعه گفت: نانوذرات طلا پاسخ با تبدیل مایع معرف از بنفش به آبی.

"دقت هر COVID-19 آزمون بر اساس قادر به قابل اعتماد شناسایی هر گونه ویروس. این به این معنی آن را منفی کاذب در نتیجه اگر این ویروس در واقع در حال حاضر است و نه مثبت کاذب و در نتیجه اگر این ویروس وجود ندارد" پان توضیح داد.

او گفت: بسیاری از تست های تشخیصی در حال حاضر در بازار نمی تواند تشخیص ویروس تا چند روز پس از عفونت است. "به این دلیل آنها را به یک معنی داری از نتايج منفی کاذب," او اضافه شده است.

محققان بر این باورند که RNA-بر اساس تست بسیار امیدوار کننده از نظر شناسایی ویروس.

اگرچه بیشتر مطالعات بالینی مورد نیاز برای تعیین اثربخشی آزمون آنها گفت: از آن می تواند به مراتب کمتر از گران قیمت برای تولید و فرایند از یک استاندارد COVID-19 آزمایشگاه تست. این کار نیاز به تجهیزات آزمایشگاهی و یا پرسنل آموزش دیده برای اجرای آزمون و تجزیه و تحلیل نتایج دانشمندان گفت.

آنها اضافه شده است که آن را به طور بالقوه می تواند مورد استفاده در مراکز مهد کودک و خانه های سالمندان دانشگاه و محل کار به عنوان یک روش نظارت را به نظارت بر هر گونه تجدید حیات از عفونت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب