گسترش پوشش اخبار بر اساس بازخورد شما

ما تا حد زیادی ارزش این دیدگاه از خوانندگان ما. پس از دریافت بازخورد از خوانندگان وفادار ما که ملی ما و جهان,

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

ما تا حد زیادی ارزش این دیدگاه از خوانندگان ما. پس از دریافت بازخورد از خوانندگان وفادار ما که ملی ما و جهان, اخبار پوشش مورد نیاز بیشتر تنوع گسترش داده ایم انتخاب ما را از خدمات سیم به ارائه خوانندگان با هدف, دیدگاه درباره رویدادهای جاری.

از شما خواسته. ما تحویل داده است.

به پوشش بیشتر و تعادل خود را به پوشش خبری ما در حال حاضر ارائه کرد اعتماد اخبار خدمات ارائه پوشش برنده جایزه از مهم ترین موضوعات و آخرین اخبار. و ما به تازگی اضافه شده تریبون سرویس خبری محتوا به محصولات ما در علاوه بر این به نیویورک تایمز و واشنگتن پست به ارائه حتی عمق بیشتری به ما وارد زمین ملی و جهانی پوشش خبری.

گسترش پوشش اخبار

ما در حال حاضر ارائه یک قوی ترکیبی از ملی و جهانی خبری از رادیو فردا برای ارائه تعادل از روزنامه نگاران با استعداد از سراسر جهان است. خوانندگان می توانید این گسترش پوشش اخبار در چاپ ما و محصولات دیجیتال اخبار از جمله e-paper وب سایت و برنامه های تلفن همراه برای آنها محلی و منطقه ای و ملی و اخبار جهان در یک نقطه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پشتیبانی از اخبار محلی خود را

ما درک بازخورد از خوانندگان ما که اجازه می دهد تا ما را به ادامه افزایش ما اخبار محصولات ما با تشکر از کسانی که انتخاب کرده اند برای حمایت از این تلاش ها با عضویت. اگر شما عضو نیستید, ما شما را تشویق به پیوستن به ما با یک اشتراک به استفاده از این گسترش پوشش اخبار و همه از مزایای عضویت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن