منحصر به فرد: رابرت Jenrick در جدید 'برای پول, سوغات' ردیف

در ضمن اخیر # teamnigel تحقیقات نشان داده است که غولهای املاک و ساخت و ساز moguls اهدا بیش از £11million به مح

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

در ضمن اخیر # teamnigel تحقیقات نشان داده است که غولهای املاک و ساخت و ساز moguls اهدا بیش از £11million به محافظه کاران پس از بوریس جانسون شد نخست وزیر – افزایش قابل توجهی در سهم خود را در طول ترزا می در لیگ برتر است.

"ساخت یک مورد فوتی و فوری'

علامت کوین است Canterbury مبتنی بر توسعه دهنده ملک که داده سخاوتمندانه به حزب محافظه کار هر دو در نام خود و از طریق شرکت هایی که او کنترل.

کوین املاک و شرکت مالک علامت کوین را اهدا اطراف £140,000 به محافظهکاران مرکزی حزب و حزب محافظه نمایندگان مجلس در سراسر جنوب شرق انگلستان در سال های اخیر از جمله تقریبا 10000 پوند به Epping Forest MP النور Laing و £5,5000 به Folkestone MP Damian کالینز.

کوین شرکت تعدادی از پروژه ها در این حوزه از جمله عمده توسعه ارائه شده در Epping Forest و ترکیبی طرح مسکن در فلکستن که داده شد اجازه برنامه ریزی سال گذشته است.

در ماه مارس سال 2017 کوین شهرکهای نیز تا به حال یک جلسه با وزیر حمل و نقل کریس Grayling ثبت شده به عنوان "جاده طرح بحث". کوین نیز قبلا ارائه شده برای ساخت یک بیمارستان در Canterbury اگر او اجازه برنامه ریزی برای یکی دیگر از طرح مسکن.

خواسته در مورد رویکرد خود را به برنامه ریزی در 2018, کوین گفت: "براون پاکت نامه ؟ برنامه ریزی داده شده است توسط یک منتخب کمیته. تمام حساب های خود را بررسی می شوند. ما مجاز به انجام هر چیزی را به خطر اندازد است."

"شما فقط باید برای ساخت یک مورد فوتی و فوری و این چیزی است که ما انجام داده ایم."

"ما نمی تواند کنار آمدن'

کوین شهرکهای اعمال می شود و برای اجازه برنامه ریزی برای ساخت در سیتینگبورن در زمین های کشاورزی در محله بوردن در سال 2017 با دیگر محلی توسعه اموال.

علیرغم محلی اپوزیسیون و سپس محافظه کار-کنترل سرزمین گود و مرطوب شورای حمایت از توسعه ارائه شده است. در ژانویه 2019 در شورای برنامه ریزی کمیته حکم داد که توسعه دهندگان نیاز به ارائه یک بخش 106 توافق' جزئیات چقدر پول آنها خواهد بود مایل به ارائه زیرساخت در این منطقه است.

در ماه مه شورای محلی جایگزین شد با یک غیر حزب محافظه کار ائتلاف. زیر ماه دولت جدید را رد کرد و کوین شهرکهای' بخش 106 قرارداد.

در اواخر ماه اوت سرزمین گود و مرطوب شورای برنامه ریزی کمیته حکم داد که آن را رد کوین املاک نرم افزار – اما پس از آن این موضوع بود که با وزیر امور خارجه.

درخواست های بسیاری شنیده می شود از محلی بازرسان. اما تحت برنامه ریزی, قانون, تحولات که با معیارهای خاصی – مانند پیشنهاد سیتینگبورن طرح -- می تواند گرفته شده توسط وزیر امور خارجه.

برنامه ریزی تجدید نظر است که تصمیم دارد وزیر امور خارجه گفت: "بهبود". Jenrick ساخته شده است که حدود 20 چنین تصمیم گیری پس از تبدیل شدن به وزیر مسکن در ماه ژوئیه گذشته.

در نامه زیر در ماه Jenrick گفت که او در نظر گرفتن مسئولیت برای تصمیم نهایی در سیتینگبورن به عنوان کوین شهرکهای' طرح پیشنهادی "را به طور قابل توجهی تاثیر بر دولت هدف برای تضمین تعادل بهتر بین مسکن عرضه و تقاضا و ایجاد کیفیت بالا و پایدار مخلوط و فراگیر جوامع است.

"دلیلی برای این جهت است که درخواست تجدید نظر شامل پیشنهاداتی برای توسعه مسکونی بیش از 150 واحد و یا در سایت های بیش از 5 هکتار است که به طور قابل توجهی تاثیر بر دولت هدف برای تضمین تعادل بهتر بین مسکن عرضه و تقاضا و ایجاد کیفیت بالا و پایدار مخلوط و فراگیر جوامع است."

نیکولا Butlin از Borden ساکنان در برابر توسعه (براد) گفت که بسیاری از مردم نگران هستند که Jenrick خواهد شد تصمیم گیری در مورد توسعه است.

"من فکر می کردم کل نقطه ای از بازرسان دولت این بود که آنها می تواند مقابله با این نوع از چیزی که خود را؟," او گفت:.

"این احساس در روستای ما فقط نمی تواند مقابله با آنچه پیشنهاد شده است. ما واقعا بد ترافیک مشکل به عنوان آن می ایستد در حال حاضر اجازه دهید به تنهایی معرفی یک بار کامل از خانه های جدید است."

در حال حاضر آینده سیتینگبورن توسعه همچنان نامشخص است. یک برنامه ریزی محلی بازرس در کنت ارسال گزارش به وزیر مسکن برای در نظر گرفتن بیش از شش ماه پیش. یک تصمیم بود دلیل ممکن است اما دولت هنوز به حکم را.

سرزمین گود و مرطوب مستقل عضو شورا مایک بلدکک هشدار داد که محافظه کاران در معرض خطر از دست دادن آرا کلیدی در حوزه.

"راه های محافظه کاران در حال حمایت از این توسعه دهندگان است که صدمه زدن به خود و سرزمین. این استفاده می شود به یک جامد حزب محافظه صندلی. در سال 2019 من بیش از 1600 رای. محافظه کاران تنها 700."

کوین شهرکهای هنوز برای پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن