منحصر به فرد: DUP تاریک پول در 'بسیار غیر معمول' سرمایه گذاری رسوایی

'نگرانی های مواد'یکی دیگر از شرکت که در فهرست سرمایه گذاری در هوستون خلیج فارس شرکت انرژی بود و ایرلند شمالی ص

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399

'نگرانی های مواد'

یکی دیگر از شرکت که در فهرست سرمایه گذاری در هوستون خلیج فارس شرکت انرژی بود و ایرلند شمالی صندوق بازنشستگی به نام Incartus. حقوق بازنشستگی تنظیم کننده در انگلستان در زمان Incartus بیش از در سال 2017 پس نگرانی در مورد مدیریت آن است. سه سال بعد بسیاری از سرمایه گذاران هنوز هم در حال انتظار برای دریافت پول خود را به عقب.

Sean Browes ارشد امانت در Dalriada بازنشستگی شرکت مدیریت Incartus از طرف پانسیون تنظیم کرد که "مواد نگرانی" در مورد حدود £7m که ایرلند شمالی صندوق بازنشستگی سرمایه گذاری کرده بود در آمریکا با هوستون خلیج فارس انرژی شرکت.

"ما قطعا باید نگرانی در مورد نفت و گاز دارد" گفت: Browes.

DUP تاریک پول

ریچارد کوک شده این خبر که جزئیات قانون اساسی شورای پژوهشی بزرگ کمک مالی به اتحادیه دموکراتیک, حزب, عمومی شد در سال 2017 پس از طولانی # teamnigel بررسی است. تقریبا همه از شکستن رکورد £435,000 صرف شده در خارج از ایرلند شمالی از جمله برجسته شال آگهی در روزنامه مترو – که در دسترس نیست در ایرلند شمالی.

هویت CRC را اهدا هرگز ساخته شده با توجه به اهدا کننده محرمانه بودن قوانین در عمل در ایرلند شمالی در آن زمان است. این راه گریز از آن زمان بسته شده است.

این DUP تحت هیچ الزامی به فاش کردن CRC به عنوان منبع و بنابراین به طور داوطلبانه. تنها جزئیات آمده در مورد CRC است که طبخ صندلی بدن.

او تایید کرده است CRC یک کمیته اجرایی اما کاهش یافته است به نام اعضای آن قرار دادن یک شکل در چه مقدار از آن را مطرح کرده است و یا بحث در مورد خاص دیگر باعث شده است که تامین می شود.

آشپز که صاحب یک خانه متوسط در East Renfrewshire نیز به طور مداوم خودداری می گویند که به CRC £435,000. او تحت هیچ تعهد حقوقی به ارائه دهنده نام باعث منتقدان به توصیف آن به عنوان یک نمونه از "تاریک پول".

صحبت یکشنبه هرالد در سال 2018 آشپز گفت از بدن او صندلی: "این CRC است تنظیم شده توسط کمیسیون انتخابات. ما تنها در انگلستان است. ما قبول کمک های مالی تنها از انگلستان واجد شرایط اهدا کنندگان. ما اهدا صرفا مجاز به انگلستان اشخاص. هر گونه پیشنهاد که ما انجام هر چیز دیگری است که اساسا توهین آمیز."

که تا به حال کمک مالی به CRC گفت: "من قصد ندارم به اهداکنندگان مثل من قصد ندارم به اعضای."

قبلی # teamnigel رسیدگی به کوک بازیافت کسب و کار در بر داشت بین المللی نوین نظارتی نگرانی اقدام قانونی و بدهی کشش از شهرستان بندر کوچین به دادگاه کالیفرنیا.

یک معاون سابق رئیس اسکاتلند محافظه کاران کوک ساخته شده است که تلاش های متعددی در انتخاب برای محافظه کاران اسکاتلند. در سال 2010 او در تلاش برای بیرون راندن حزب کارگر جیم مورفی در East Renfrewshire اما از دست رفته توسط حدود 10000 رای.

صحبت در آینده کتاب "دموکراسی برای فروش: Dark پول و سیاست کثیف' (توسط پیتر Geoghegan یکی از نویسندگان این مقاله) سابق اسکاتلند کار رهبر جیم مورفی گفت که آشپز بود "bizarrely بعید واسطه" از کمک مالی است که رفت و به DUP.

"این سخت است به این باور است که هر یک میلیونر در بریتانیا است که گسترده شبکه ها و جیب عمیق خواهد تنها از ریچارد کوک به عنوان یک مجرا خیلی تاریک پول به DUP" مورفی گفت.

"با گذشت زمان این رسوایی تنها رشد می کند, در اهمیت," او اضافه شده است. "مهم ترین رای در بریتانیا تاریخچه موضوع یک تلاش هماهنگ برای پنهان کردن بزرگ پرداخت شده به DUP به انگلستان از اتحادیه اروپا."

در مورد خواسته HGEC سرمایه وکلا اقدام برای کوک گفت که او "حفظ به گزارش HGEC در برخی از سرمایه گذاری های او دستور HGEC آرزو را".

آنها اضافه شده: "در هیچ زمان بود آقای کوک تا کنون یک دستور و یا دسترسی به هر حساب بانکی که توسط HGEC این است که آیا برای سرمایه گذار پول و یا در غیر این صورت.

"آقای کوک کرده با Begbie را Traynor و مدیران HGEC پس از انتصاب خود و همکاری کرده و به طور کامل با آنها است.

"او شده است حفظ توسط طلبکاران از HGEC به آنها توصیه می کنند با توجه به تامین امنیت بهبود بودجه. در شرایطی که تحقیقات و پتانسیل بهبود مداوم هر نظر بیشتر خواهد بود نامناسب در این زمان.

"هر گونه استنباط و یا اتهام که آقای کوک در زمان تصمیم گیری یا عمل به هیچ وجه به عنوان یک اصل از HGEC است که به طور کامل تکذیب کرد. تکرار چنین استنباط و یا اتهام توهین آمیز است و خواهد بود بر تاسیس و در نتیجه فوری دادگاه است."

Kenneth کمپبل در عین حال برای پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در زمان انتشار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب