منحصر به فرد: کشورها به صورت یک " موج " از شرکت های حقوقی به چالش کشیدن اضطراری COVID-19 اقدامات

در میان شرکت های حقوقی به نام در این گزارش ما بر اساس Shearman & استرلینگ. در سال 2014 آن را امن بزرگترین

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

در میان شرکت های حقوقی به نام در این گزارش ما بر اساس Shearman & استرلینگ. در سال 2014 آن را امن بزرگترین جایزه در تاریخ سرمایه گذار دولتی به داوری پس از تحت پیگرد دولت روسیه برای 50 میلیارد دلار به نمایندگی از سهامداران نفت و گاز شرکت یوکوس.

در اخیر جلسه در COVID-19 شرکت می گوید که در آن "آمادگی خود را برای توصیه متحده و سرمایه گذاران به طور یکسان در رابطه با اقدامات دولت که بوده است و یا خواهد شد به تصویب رسید در زمینه COVID-19 بیماری همه گیر."

اقدامات برجسته شامل اجاره و بخشش و تعلیق انرژی لایحه پرداخت. "در حالی که کمک به بدهکاران این اقدامات را آشکارا تاثیر طلبکاران و باعث از دست رفتن درآمد" Shearman & استرلینگ هشدار می دهد.

آن را ادامه می دهد: "اقدامات ظاهرا گرفته شده برای مقابله با یک مشکل جدی است اما در غیر این صورت disproportionally مؤثر بر کسب و کار خاص... ممکن است مغایر با قوانین بین المللی است."

اورژانس اقدامات انجام شده برای حفاظت از بهداشت عمومی نیز می تواند در خط آتش است. در اسپانیا و ایرلند, بیمارستان های خصوصی گرفته شده توسط سیستم بهداشت و درمان عمومی در حالی که دولت آمریکا دستور داده است تا شرکت های تولید هواکش و دیگر تجهیزات پزشکی.

وکلا از کوین Emanuel بزرگترین شرکت حقوقی اختصاص داده شده به کسب و کار دادخواهی و داوری که مشتریان شامل اکسون موبیل و Koch Industries دولت است که سرمایه گذاران در صنعت بهداشت و درمان می تواند "که غیر مستقیم خلع ید ادعا می کند اگر عطف بر کنترل غیر ارادی بود". آنها همچنین می گویند که شرکت ها شده اند که مجبور به تولید تجهیزات پزشکی می تواند شکایت برای "غیر قانونی و غیر مستقیم خلع ید" اگر آنها بر این باورند غرامت کافی ارائه نشده است.

دیگر برنامه به طور بالقوه "شنیع" سناریوهای ذکر شده در این گزارش شامل موارد علیه متحده برای اقدام به ارائه آب تمیز برای شستن دست و صورت عدم جلوگیری از ناآرامی های اجتماعی است.

قربانی کردن شهروندان برای کسب و کار'

مارتین Schirdewan MEP, co-صندلی اروپا ایالات چپ سبز نوردیک چپ پارلمانی گروه # teamnigel گفت:

"استفاده از سرمایه گذار-دولت دعاوی حمله به دموکراسی در هر شرایط. اما واقعیت این است که شرکت ها با توجه به تحت پیگرد دولت ها بیش از اقدامات انجام شده برای حفاظت از سلامت انسان در میان یک بیماری همه گیر است که واقعا وحشتناک است.

"اما آنها آن را به لباس تا مانند یک مکانیزم هنوز هم فراهم می کند شرکت های بزرگ با قدرت به شکایت دولت است که اجرای سیاست هایی که ممکن است تاثیر خود را در آینده انتظار سود و خسارت تعلق می گیرد."

Manon Aubry MEP برای La France Insoumise گفت: "معاهدات حمایت از سرمایه گذاری به شرکت های چند ملیتی یقین است که هر آنچه اتفاق می افتد متحده را تضمین سود خود را بالاتر از همه چیز, از جمله منافع عمومی."

"ما به فوریت نیاز به خارج شدن از این معاهدات که ما فدا کردن شهروندان برای حفاظت از نابکار مدل کسب و کار از داروسازی بزرگ به سوخت های فسیلی در صنایع و حتی در زمان بحران است."

یک سخنگوی Shearman & استرلینگ گفت که در این جلسه مورد اشاره در این پژوهش روشن می سازد که ایالات متحده "یک وظیفه (و راست) برای محافظت از بهداشت عمومی و اقتصاد" و همچنین "گسترده طول و عرض جغرافیایی برای مقابله با بحران" تحت قوانین بین المللی. آنها همچنین گفت که Shearman & استرلینگ اعمال از طرف متحده و همچنین سرمایه گذاران در سرمایه گذاری پیمان اختلافات و موفق به کسب تعداد زیادی از برجسته پیروزی از طرف متحده است. این شرکت نیز درگیر گسترده طرفدار بونو کار مربوط به COVID-19 مسائل.

کوین Emanuel نیست پاسخ به درخواست ما برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب