'دقیقا همان چیزی است که ذخایر برای': همانطور که همه گیر می پوشد در East Grand Forks,' مالی 'شکل بزرگ' در کوتاه مدت

کارکنان شهرستان را کاهش ساعت از سه کارگران پاره وقت و برنامه را به نگه داشتن در استخدام حدود 40 دیگران برای به

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

کارکنان شهرستان را کاهش ساعت از سه کارگران پاره وقت و برنامه را به نگه داشتن در استخدام حدود 40 دیگران برای بهار و تابستان به عنوان ویروس گسترش می یابد و مستلزم موقت تعطیل در سراسر کشور است. اما به طور کلی این شهر مالی را در "شکل بزرگ" در کوتاه مدت با توجه به شهرستان مدیر دیوید مورفی که در جریان East Grand Forks اعضای شورای شهر در روز شنبه, مارس 12.

این چشم انداز خوش بینانه او و مدیر امور مالی Karla اندرسون توضیح داده شده است چرا که این شهرستان دارای یک مقدار سنگین از پول در بانک: حدود 6.5 میلیون نفر در سال 2019 است که بیش از نیمی از East Grand Forks,' هزینه های سالانه.

"این نوع از وضعیت است که دقیقا همان چیزی است که ذخایر برای" مورفی گفت. که به معنی شهر احتمالا نمی خواهد نیاز به قرض گرفتن پول برای شناور ماندن یک چشم انداز دیگر شهرهای ایالت مینه سوتا ممکن است به زودی به صورت.

بزرگترین بودجه متغیر برای شهرستان است که دولت محلی کمک, که دولت می پردازد و در ماه جولای و دسامبر هر سال است. قبل از coronavirus East Grand Forks ثابت درآمد که در حدود 2.3 میلیون دلار در این سال; اما با چند میلیارد دلار کسری بودجه دولت در افق آن ممکن است کمتر دریافت خواهید کرد.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مورفی گفت: اعضای شورا که اگر "LGA" قابل توجهی کاهش یافت, شهرستان, کارکنان بپرسید آنها را به "اولویت بندی" خدمات شهرستان در تلاش برای راهنمای تنظیم بودجه و کاهش. در سراسر-هیئت مدیره کاهش, گفت, می تواند جذاب است اما به ندرت کار به خوبی در دنیای واقعی است.

بعدی بزرگترین متغیر است و انتظار می رود کاهش در درآمد از شهرستان و دولت مالیات فروش که شهر با استفاده از پرداخت پول آن قرض گرفته شده برای نوسازی یک استخر عمومی در شرلوک پارک. که مجموع درآمد حدود 1 میلیون در سال و کارکنان شهرستان خواهد احتمالا پلاگین یک شکاف وجود دارد با ذخیره پول نقد است.

در نهایت این شهر ممکن است نیاز به رسیدگی به تاخیر در ملک تجاری مجموعه های مالیاتی. Polk County جمع آوری مالیات و سپس disburses آنها را به شهرستانها اما شده است وجود دارد یک فشار در شرق چنگال و فراتر از آن به حرکت مهلت پرداخت از 15 مه تا ژوئیه برای کمک به کسب و کار در طول بیماری همه گیر. در صورتی که موفق شهرستان که نیاز به صبر کنید تا چند ماه برای جمع آوری این پول -- در حدود $605,000 -- و خواهد صرف ذخیره پول در این فاصله مورفی توضیح داد.

اما همه امر به این شهر بودجه جاری که منقضی می شود در پایان ماه دسامبر است. در سال 2021 و فراتر از آن را کمتر روشن چه تلفات این ویروس را در بودجه شهرستان است و یا چه مالی انتخاب آن را در حال حاضر به رهبران شهر.

در شورای قبلی جلسه بیش از یک عضو نگرانی در مورد آنچه که این ویروس می تواند انجام دهد به بودجه شهرستان است. در این جلسه عضو شورای دیل هلمز تعجب اگر آن را محتاطانه به صرف پول در جاده جدید تجهیزات به عنوان دولت بود طرح ریزی کسری و تیم Riopelle خواسته مورفی و دیگر کارکنان برای شروع کار در این شهر 2021 بودجه و پیش بینی 10-15% هزینه های برش که در آن سال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن