Ex-مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل مایکل کوهن در زندان فدرال

توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:19:25 pm کوهن یک بار یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن ن

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: AP | نیویورک | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:19:25 pm
Michael Cohen, Donald Trump, trump-Cohen, Michael Cohen pleads guilty, Trump lawyer, Stormy Daniels, White house, United states, world news کوهن یک بار یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین مشاوران شد با صدای بلند منتقد پس از شفاعت از گناه. (AP)

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن, بود, بازگشت به زندان فدرال پنج شنبه پس از balking در شرایط خاصی از خانه حبس او اعطا شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

سوابق به دست آمده توسط آسوشیتدپرس گفت: کوهن دستور داده شد به بازداشت و پس از او "موفق به توافق برسند به شرایط فدرال محل نظارت در منهتن." اما کوهن وکلای مورد مناقشه که گفته کوهن گرفت موضوع را با یک وضعیت خود را در خانه حبس است که منع او را از صحبت کردن با رسانه ها و انتشار بگو همه کتاب او شروع به کار در زندان فدرال. قوانین ممنوع است او را از "نوشتن در رسانه های اجتماعی" که سوابق نشان می دهد.

"هدف این است که برای جلوگیری از glamorizing یا آوردن تبلیغات به وضعیت خود را به عنوان یک محکوم زندانی خدمت وادار سازد اصطلاح در جامعه" در این سند می گوید.

کوهن نوشته است بگویید همه کتاب که او آماده شده بود به انتشار خود را در مورد زمان کار برای مغلوب ساختن پیشی جستن سازمان وکلای او گفت:. "کوهن مطمئن بود این بود که نوشته شده فقط برای او" خود را وکیل جفری لوین گفت: خانه حبس شرایط. "من هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این."

یک وزارت دادگستری رسمی را به عقب رانده است که خصلت و گفت: کوهن حال حاضر به قبول شرایط خانه حبس به طور خاص است که او ارسال به پوشیدن مچ پا نظارت بر. رسمی نمی تواند بحث در مورد این موضوع علنی و خطاب به AP به شرط ناشناس ماندن.

کوهن مشاور حقوقی لانی دیویس که به نام "کاملا نادرست" و اضافه کرد که "در هیچ زمان هم مایکل همیشه شی به مچ پا و دستبند."

کوهن بعد از توافق به قبول تمام الزامات خانه حبس شد اما به زندان گرفته شده با این وجود دیویس گفت:. "او می ایستد مایل به ثبت نام در کل سند در صورتی که آنچه در آن طول می کشد" منتشر خواهد شد.

کوهن برگزار می شد در اواخر روز پنج شنبه در شهر کانون اصلاح و در منهتن لوین گفت. تیم حقوقی خود را در ضمن آماده شد اضطراری درخواست تجدید نظر به بهار او را از بازداشت کرده است.

کوهن که از او به جرم فرار از پرداخت مالیات مالی مبارزات انتخاباتی تقلب و دروغ گفتن به کنگره تا به حال منتشر شده است مارس 21 روی کردند به عنوان بخشی از تلاش برای کند کردن روند گسترش این ویروس در فدرال زندانها.

کوهن و 53 شروع خدمت حکم او در مارس 2019 و برنامه ریزی شده بود به در زندان باقی می ماند تا نوامبر 2021 اما اجازه داده شد برای خدمت مانده از این مدت سه سال در خانه. شرایط محدود کردن انتشار کتاب خود را تنها از طریق گسترش پایان دوره خود را.

کوهن یک بار یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین مشاوران شد با صدای بلند منتقد پس از شفاعت از گناه.

کوهن محکومیت مرتبط با جرایم از جمله dodging مالیات بر 4 میلیون دلار در درآمد خود را از کسب و کار تاکسی دروغ گفتن در کنگره شهادت در مورد زمان بحث در اطراف رها شده برنامه ریزی برای ساخت یک برج ترامپ در روسیه و هماهنگ پرداخت به دو زنان به نگه داشتن آنها را از صحبت کردن علنی در مورد اتهام امور با مغلوب ساختن پیشی جستن.

دادستان گفت: پرداخت مبلغ غیر قانونی کمک های مبارزات انتخاباتی. مغلوب ساختن پیشی جستن که رد امور گفت: هر گونه پرداخت به یک موضوع شخصی.

راجر آدلر یکی از کوهن وکلای گفت: AP که FBI موافقت کرده بود برای بازگشت به کوهن دو گوشی های هوشمند آن را تصرف کردند به عنوان بخشی از تحقیقات خود را اضافه کوهن برنامه ریزی شده بود به آنها را انتخاب کنید تا سهشنبه پس از یک قرار ملاقات در دادگاه فدرال در منهتن مربوط به خود را در خانه حبس.

دیویس افزود: قرار ملاقات با مقامات فدرال در نظر گرفته شده برای نهایی شرایط کوهن را به خانه بردهاند. کوهن نیز تا به حال شده است در انتظار برای دریافت یک دستبند مچ پا, او گفت:. "این چیزی بود غیر از روال" دیویس گفت: با اضافه کردن قرار ملاقات با او را مشروط افسران تا به حال چیزی برای انجام با او بودن عکس ناهار خوری.

روز قبل از کوهن بازگشت به زندان نیویورک پست منتشر کرده بود عکس از کوهن و همسر خود را با بهره گیری از یک وعده غذایی با دوستان در یک رستوران در نزدیکی منهتن صفحه اصلی.

"این یک جرم به خوردن و حمایت از کسب و کارهای محلی", آدلر گفت کوهن بوده است "پرتاب را به یک ظرف پتری از coronavirus."

یک قاضی فدرال بود را تکذیب کرد کوهن تلاش برای آزادی به خانه حبس پس از گذراندن 10 سال در زندان و گفت: در مارس حاکم است که آن را "به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تلاش برای تزریق خود را به اخبار چرخه."

اما اداره زندانها می تواند انتقال زندانیان به خانه حبس بدون یک نظم قضایی.

زندان طرفداران و رهبران کنگره تا به حال فشرده وزارت دادگستری برای انتشار در خطر زندانیان با این استدلال که بهداشت عمومی راهنمایی برای اقامت 6 فوت (2 متر) به دور از مردم دیگر تقریبا غیر ممکن است پشت میله های زندان.

دادستان کل ویلیام بر دستور اداره زندانها به افزایش استفاده از صفحه اصلی حبس و تسریع در انتشار واجد شرایط پرخطر زندانیان آغاز و در سه زندان شناسایی به عنوان coronavirus نقاط داغ. Otisville که کوهن بود که قرار بود یکی از این امکانات است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن