هر شب دعا می کنم که همه گیر می رود

من Rendani Sirwali, 46, یک معامله گر از Khubvi روستا در استان لیمپوپو در آفریقای جنوبی. برای بیش از یک دهه در

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

من Rendani Sirwali, 46, یک معامله گر از Khubvi روستا در استان لیمپوپو در آفریقای جنوبی. برای بیش از یک دهه در حال حاضر من در حال اجرا غیر رسمی بازار در تههیندو مجتمع خرید, فروش, میوه, سبزیجات, شیرینی و سیگار.

من متاهل با دو فرزند در سن چهارده و بیست. فرزند ارشد است و در سال آخر خود را در دانشگاه Venda. در حال اجرا غیر رسمی بازار شده است و تنها منبع درآمد برای بیش از بیست سال است اما با توجه به COVID-19 همه گیر است که ما مجبور به سراسر کشور مستند من شده اند قادر به کار و یا هر گونه پول.

هر چند من حمایت از اقدامات پیشگیرانه در محل قرار داده شده توسط دولت ما برای کمک به مبارزه با گسترش COVID-19 خانواده رنج می برند هر دو از نظر مالی و روانی. ما حتی تلاش برای پرداخت هزینه مواد غذایی مناسب و معقول.

از طریق غیررسمی بازار من نان آور در خانواده ما چهار. شوهر من کار نمی کند و هر دو فرزندان من بستگی دارد از نظر مالی. چند روز قبل رئیس جمهور اعلام در ماه مارس در مورد سراسر کشور مستند من خریداری سهام جدید. آن معنای گذشته برای کل ماه آوریل, اما من قادر به فروش هر چیزی.

بسیاری از اقلام میوه و سبزیجات به طوری که آنها به پایان رسید تا بودن فاسد که به معنای از دست دادم تمام پول من است. پرتاب دور است که همه فاسد مسائل بود پرتاب دور من پول سخت به دست آورده. من سمت چپ با هیچ چیز به ما را از طریق ماه های آینده.

ما از آنجا که اجازه داده شده به عنوان غیر رسمی معامله گران برای بازگشت به فروش در تههیندو خیابان ولی فقط میوه و سبزیجات است. من شده اند قادر به انجام این کار از آنجا که من نمی باید هر گونه پول از چپ به خرید هر چیزی به فروش در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب