"حتی اگر من در زندان هستم من احساس آزادی روح من"

MR: چه خواهد شد شما اگر شما منتشر شده است ؟ AA: این سوال من را خوشحال می کند. اول من می خواهم به دیدار مادر من

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

MR: چه خواهد شد شما اگر شما منتشر شده است ؟

AA: این سوال من را خوشحال می کند. اول من می خواهم به دیدار مادر من قبر و مرتب آن را. او نمی تواند تحمل عذاب و درد و رنج پس از اعتقاد و گذشت در 25 مه 2012. [من می خواهم به] رفتن به فرغانه [یک شهرستان در جنوب شرقی ازبکستان] – که در آن مادر من متولد شد, برای دیدن بستگان وجود دارد; [و] به تاشکند جایی که من فرزندان و نوه های خود زندگی می کنند.

من به اصرار مردم برای زندگی در صلح و آرامش. من کار بر روی کتاب های جدید.

من تمایل زیادی به نقاشی از مناظر و پرتره. من می خواهم برای رفتن به چین که در آن هر دو مدرن هنرمندان و استادان قدیمی کار می کنند و جایی که آنها تولید مثل نقاشی هنرمندان بزرگ است. پس از کسب مهارت های جدید من می خواهم به تولید مثل نقاشی از [وینسنت] ون گوگ و دیگر نقاشان. من می خواهم برای ایجاد یک کتابخانه هنرهای زیبا.

MR: چگونه می توانم به شما فکر می کنم مردم باید به ترویج و حفاظت از حقوق بشر در قرقیزستان وجود دارد ؟

AA: تنها یک توسعه جامعه مدنی می تواند باز کردن راه برای رفاه کشور خود را به یک آزادتر آب و هوا. برای این اتفاق وجود دارد نیاز به یک پایدار قانون اساسی و یک شرط بسیار مهم باید رعایت شود: شهروندان باید قادر به اعتماد به دولت و به ترتیب اقدامات سازمان های دولتی خود باید قابل پیش بینی باشد.

جامعه مدنی باید توسعه [خود] و مبارزه با فساد [و] همه چیز ممکن است برای جلوگیری از نقض حقوق بشر است.

منظور از نهادهای عمومی به توسعه لازم است برای ایجاد عدالت و استقلال قوه قضائیه. باستان سیسرو فیلسوف گفت: "یک قاضی است که زبان قانون, قانون سکوت قاضی است." احترام به حقوق بشر و آزادی است که تا حد زیادی وابسته به قضات است. همین دلیل است که لازم است برای سرعت بخشیدن به اصلاحات قضایی. ما همیشه باید تماس بگیرید و چه سفید و چه سیاه است سیاه است.

ما شاهد روند خطرناک از ناسیونالیسم در کشور ما است. کلید نهادهای عمومی باید رله به شهروندان ضرورت مقاومت در برابر این گرایش.

ما که در حال زندگی در این کشور را در دستیابی به حاکمیت قانون و از آن مهم است برای همه برای یادگیری به رعایت نظم و قانون بدون استثنا.

MR: چند در جهان می دانم زیادی در مورد قرقیزستان و در مورد آنچه در جریان است وجود دارد. چه به شما می گویند برای الهام بخشیدن به منافع خود در کشور ؟

AA: حوادث در جنوب در ماه ژوئن سال 2010 و بالا مشخصات پرونده من به [جهان] یک فرصت برای یادگیری در مورد یک کشور به نام قرقیزستان.

منظور از جهان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مثبت طرف کشور ما و برای درمان آن با احترام و لازم است به منظور توسعه ورزش است. Aisuluu Tynybekova, [المپیک کشتی گیر] و دیگر ورزشکاران مطرح ملی پرچم جمهوری قرقیزستان در صحنه جهانی را یک فرصت برای یادگیری بیشتر در مورد کشور ما است.

هنر و توسعه این هنر یکی دیگر از کارت ویزیت برای کشور, برای مثال, خواننده اپرا Bulat Minzhilkiev. و در هنرهای تجسمی, محبوب ترین portraitist زندگی در سن پترزبورگ یک پسر روستایی از نرین. آثار او به فروش می رسد در قیمت های بالا اما تعداد کمی از مردم حتی در جمهوری قرقیزستان می دانم که در مورد او.

در هر جامعه, حقوق بشر و آزادیهای اول آمده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن