اروپا جدید طرح بازیابی نباید خندق سبز آن معامله جدید

با بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB) نامیده می شود برای نجات اقتصاد کشورهای اروپایی در میان بلندی رکود اقتصادی ما

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399

با بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB) نامیده می شود برای نجات اقتصاد کشورهای اروپایی در میان بلندی رکود اقتصادی ما در بانک به صورت آینده و تبدیل شدن به یک توسعه پایدار و شفاف و پاسخگو نهاد.

به عنوان Covid-19 همه گیر در ادامه به آشکار شدن دولت های اروپایی در حال توسعه عمومی بسته های مشوق برای کمک به راهاندازی مجدد اقتصاد و جلوگیری از رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی است. و EIB خواهد شد بازی یک گل سرسبد نقش تحت اتحادیه اروپا بازیابی بسته های اعلام شده توسط کمیسیون اروپا و رئیس جمهور دیروز.

اولا این بانک اتخاذ اقدامات اضطراری و اعلام کرد که آن را صرف €40 میلیارد برای حمایت بیشتر شرکت های کوچک و متوسط (SMEs) در اتحادیه اروپا و €5.2 میلیارد دلار در خارج از اروپا است. در موازی شورای اروپا توافق برای ایجاد یک جدید €25 میلیارد دلار صندوق ضمانت که پشت €200 میلیارد دلار از جدید EIB عملیات با هدف تامین وام برای بخش دولتی و خصوصی با افزایش تمرکز بر رسیدن به بنگاههای کوچک و متوسط و midcaps از طریق بانک های دولتی و خصوصی.

سپس EIB خواهد بود یک بنای جدید بهبود اقتصادی برنامه ریزی و آینده اتحادیه اروپا بودجه مطرح شده توسط کمیسیون اروپا. در آن خواهد بود بخشی از وام و تسهیلات زیر فقط انتقال ساز و بهره مندی از پیشرفته تضمین از بودجه اتحادیه اروپا برای حمایت از عملیات خود را در سراسر اروپا است.

هدایت بودجه عمومی از طریق EIB برای حمایت از اقتصاد ما دیده می شد توسط دولت های اتحادیه اروپا به عنوان یک مقدار کمتر بحث برانگیز گزینه از mutualising بدهی از طریق "Coronabonds". هنوز هم آن را بالا می برد یک سوال مهم در مورد بانک آینده را بهبود آن تلاش شود سازگار با آن جاه طلبی برای تبدیل به "اتحادیه اروپا آب و هوا بانک" و تبدیل شدن به یک هسته سرمایه از اروپا سبز معامله ؟

به عنوان پرچم در نامه 11 غیردولتی EIB جمهور ورنر هویر در پایان آوریل به خصوص با توجه به نصب شواهد ارتباط اکوسیستم بهداشت و سلامت انسان ضروری است که این بانک نقش جدید در بازیابی هم راستا با آن نقش محوری در تامین مالی اروپایی سبز معامله است.

شش ماه پس از پیشگامانه تصمیم به توقف کمک های مالی به سوخت های فسیلی تلاش برای کمک بهتر به فقط پایدار و انتقال نیاز به نگهداری شود. واقعا در حال تبدیل شدن به "اتحادیه اروپا آب و هوا بانک" را به وضوح مجموعه ای دراز مدت نقش EIB در فرمان ما در اقتصاد پایدار تر و عادلانه مسیر.

EIB در حال حاضر در حال طراحی یک آب و هوا نقشه راه در جهت تبدیل شدن به اولین موسسه مالی به چین تمام عملیات خود را با توافق پاریس. اگر بانک نتواند به ارائه این هدف تامین مالی ستون اروپایی سبز معامله را در معرض خطر جدی.

همه EIB عملیات از جمله برنامه های بهبود ، باید به دنبال کسب و کار به عنوان معمول و باید امن بیشتر سرمایه گذاری در یک کربن خنثی اقتصاد ارائه حمایت های اجتماعی به جوامع تحت تاثیر decarbonisation. اولویت باید با توجه به سرمایه گذاری در بهره وری انرژی ساختمان, نوسازی غیر متمرکز منابع انرژی تجدید پذیر دایره اقتصاد و اشکال دیگر از زیرساخت های متصل به نیازهای شهروندان و سرزمین.

آینده آب و هوا نقشه راه همچنین باید اطمینان حاصل شود که EIB بهبود اقتصادی اقدامات نمی سوخت پروژه ها و شرکت هایی که در مقابله با اهداف از توافق پاریس. تمام سرمایه گذاری با ماندگاری طولانی ناپایدار قفل در اثر باید جلوگیری شود. برای مثال EIB باید با استفاده از منابع مالی جدید برای کمک به تامین مالی حمل و نقل هوایی و دیگر آلاینده بخش که تجربه مشکلات اقتصادی و در حال حاضر درخواست برای وثیقه-outs بدون نیاز به آنها را عمیقا تغییر مدل های کسب و کار.

یک تغییر عمیق از طرز فکر نیاز به محل به طوری که اشتباهات گذشته در حال تکرار نمی مانند اتحادیه اروپا با استفاده از پول برای تامین مالی خصوصیسازی زد از خدمات عمومی (از جمله در بخش بهداشت و درمان). این Covid-19 بحران به نور بر روی برخی از این شکست با حمایت عمومی و خصوصی مشارکت – که EIB به شدت ترویج بیش از دهه گذشته – پس از بازی بخش مهمی در از بین بردن بهداشت عمومی سازه و تضعیف حق به سلامت.

اتحادیه اروپا تامین مالی عمومی باید محافظت از آسیب پذیر ترین افراد و کسب و کارهای کوچک به جای کسانی که مسئول تشدید شکنندگی جوامع ما. از آن خواهد شد بسیار مهم برای EIB recovery برنامه ای برای تمرکز بر مقابله با نابرابری اجتماعی و آسیب پذیری جوامع ما. در این راستا EIB باید اقدامات لازم برای جلوگیری از هر شرکت دریافت EIB پشتیبانی از پرداخت سود سهام به سهامداران خود, دادن پاداش به مدیر عامل و یا از انجام به اشتراک گذاری buybacks. این باید کمک به وادار کردن شرکت ها برای محافظت از کارکنان خود را حفظ اشتغال و شرایط کاری مناسب و معقول ارائه دهد.

در نهایت به عنوان یک بخش قابل توجهی از آن در آینده عملیات را به هدف های کوچک و متوسط از طریق خطوط اعتباری اعطا شده به بانک های دولتی و خصوصی یکی دیگر از چالش برای EIB خواهد بود برای قرار دادن کنترل کافی در محل برای اطمینان حاصل شود که "intermediated" عملیات هستند به اندازه کافی شفاف و محافظت از تقلب و فساد خطرات به طوری که آنها واقعا به نفع کارگران و اقتصاد واقعی است.

وقت آن رسیده برای یک اصلاحات اساسی از EIB آن را پایدار تر و شفاف و دموکراتیک بانک. اگر درست انجام امور مالی دارای پتانسیل واقعی برای فرمان زیست محیطی انتقال مقابله با نابرابری اجتماعی و بهبود بلند مدت انعطاف پذیری جوامع است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب