در اروپا صنعت گوشت است coronavirus نقطه داغ

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:41:41 pm فایل – در این پنج شنبه, مارس 12 سال 2020 فایل ع

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 2:41:41 pm
Germany agrees stricter meat industry regulations following coronavirus outbreaks فایل – در این پنج شنبه, مارس 12 سال 2020 فایل عکس یک مرد پیاده گذشته Westfleisch کشتارگاه در کوزفلد آلمان. (AP Photo/مایکل پروست فایل)

Tönnies یکی از بزرگترین آلمان شرکت پردازش گوشت مصرف شده است توپخانه ضد هوایی پس از اخبار بی خانمان است که تعداد زیادی از آن کارگران تا به حال قرارداد coronavirus. تا کنون بیش از 1500 نفر را آزمایش مثبت برای COVID-19. شیوع بیماری ممکن بود چرا که بسیاری از کارگران خارجی برای کار این شرکت قرار دارد تا در کهنه چهارم زندگی می کنند. به مسائل بدتر Tönnies است و نه تضمین اجتماعی فاصله اجرا شده است در محل کار.

شیوع بیماری هایی از این, اما نه محدود به آلمانی, گوشت, گیاهان پردازش. در یک گزارش اخیر فدراسیون اروپایی از اتحادیه های کارگری در مواد غذایی, کشاورزی و گردشگری (عفت) هشدار داد که "وحشتناک کار و اشتغال, شرایط مسکن" بر "هزاران نفر از گوشت کارگران در بسیاری از کشورها در سراسر اروپا است."

ویروس شیوع بیماری در سایر کشورهای اتحادیه اروپا

بسیاری از شرکت پردازش گوشت در کشورهای عضو اتحادیه اروپا مانند بلژیک و فرانسه و ایرلند و اسپانیا و لهستان و هلند دیده اند coronavirus شیوع بیماری در گیاهان خود را از آوریل سال 2020 است.

ایرلند صنعت گوشت دوم-بدترین ضربه پس از آلمان است. در مجموع 950 کارگران قرارداد COVID-19 در 19 گیاهان. در برخی از سایت های, یک چهارم از کل نیروی کار کاهش یافت و بیمار است. در عین حال با وجود چنین شیوع بیماری هیچ یک از ایرلندی گیاهان تعطیل شد.

هنگامی که یک coronavirus شیوع آمار هلندی کشتارگاه در Groenlo در نزدیکی مرز آلمان در سمت چپ آن 20 درصد از نیروی کار آلوده پیشرو تولید کننده مواد غذایی Vion به تعطیل کردن سایت در ماه مه. کارگران فقط تست شده اما پس از مقامات آلمانی به نام برای این که بیشتر کارگران شد, زندگی در آلمان و رفت و آمد در سراسر مرز به محل کار خود.

دو کشتارگاه گزارش شیوع ویروس در اواسط ماه مه. تا کنون 180 کارگران باید آزمایش مثبت برای پاتوژن. تنها یک سایت واقع در Val de Loire بسته شد با محلی مقامات فرانسوی پس از 10% از نیروی کار کاهش یافت و بیمار است.

در یک کارخانه در بینفر, اسپانیا توسط Litera گوشت برخی از 200 عفونت گزارش شده است.

"آلمان دیده می شود بزرگترین شیوع در یک کارخانه فرآوری گوشت" با توجه به عفت دبیر Kristjan Bragason. او می گوید این توضیح برای این است که "ما شاهد واقعی اجتماعی دامپینگ" در سال های اخیر است. آلمان بزرگترین تولید گوشت.

پرداخت کم و ضعیف مسکن

بسیاری از کارگران در صنعت گوشت در حال کار توسط پیمانکاران فرعی و تگرگ از شرق اروپا و آفریقا و آمریکای جنوبی است. عفت تخمین می زند که 80 درصد از آلمان تولید گوشت انجام شده توسط کارگران مهاجر از اروپای شرقی است.

آلمان کشتارگاهها استخدام پیمانکاران فرعی برای تامین کارگران به کشتار و روند یک شماره خاص از حیوانات. بر روی کاغذ این شرکت عامل کشتارگاه و در نتیجه حمل بدون مسئولیت برای تعدادی از کارگران در آن سایت چه آنها پرداخت می شود و چگونه کار سازمان یافته است.

با توجه به این راه گریز قانونی کارگران خود را در مخاطره وضعیت اقتصادی قرار داده و با ساعت های بی پایان از کار از روی مقاطعه با چند می شکند. آنها اغلب کهنه به خوابگاه نیست که پایه استانداردهای بهداشت.

کارگران مهاجر پرداخت تا €200 ($225) به اجاره یک تخت در خوابگاه مشترک با بسیاری از دیگران است. "اجتماعی فاصله اقدامات در جای خود قرار داده و در محل کار بی معنی هستند اگر کارگران آلوده در این خوابگاه ها می گوید:" Kristjan Bragason. برخی از آنها او می افزاید: بنابراین ترس از دست دادن شغل خود را از آنها حتی نشان می دهد تا به کار شوند.

سیستم های تهویه مطبوع در کشتارگاه ممکن است گسترش ویروس ذرات و در نتیجه افزایش خطر ابتلا به عفونت. دماهای پایین به نوبه خود به معنی کارگران هستند بیشتر در معرض ابتلا به ویروس. این باعث می شود اروپایی کشتارگاه coronavirus hotpots.

حرکت به یاغی پيمانكاران فرعي در صنعت گوشت

عفت می گوید: این ویروس فقط می تواند شامل اگر چک در کارگران مهاجر' شرایط زندگی اجرا می شوند. در دانمارک که در آن هیچ شیوع گزارش شده در کشتارگاه سه چهارم از کارگران دانمارکی. اسپانیا نیز کاهش تعداد کارگران مهاجر در گوشت آن میباشد.

پس از انتخابات در سال 2017 جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام کرد او را به عمل در برابر عمل استخدام گوشت کارگران از طریق پیمانکاران فرعی. او گفت: هر کسی مشغول به کار برای یک سال یا بیشتر باید با توجه به مناسب قرارداد از شرکت مادر. تا کنون هیچ قانون به این اثر منتقل شده است.

آلمان گفته است که در حال حاضر می خواهد به پیش نویس و تصویب یک قانون مشابه قبل از ژانویه 2021. کار در آلمان وزیر Hubertus Heil از مرکز-چپ سوسیال دموکرات (SPD) می خواهد به یاغی عمل برون سپاری نیروی کار در صنعت گوشت.

جهانی صنعت گوشت در کانون توجه

"تنها کشور در یک وضعیت مشابه به آلمان" Bragason می گوید: "ایالات متحده است." وجود کشتارگاه گزارش کرده اند و شبیه سنبله در عفونت.

چند ما گیاهان مجبور به توقف تولید برخی از 5000 کارگران آزمایش مثبت برای ویروس. بسیاری از سایت دوباره باز شده است با این حال رئیس جمهور آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور حکمی اعلام گوشت صنعت ضروری بخش. او در مرحله بعد از ما آمد سوپر مارکت ها مواجه گوشت نمایند.

در طول یک شهر مجازی سالن با گوشت کارگران دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن اخیرا نسبت به ما گوشت گیاهان پردازش به یک "منطقه جنگی." ما کشتارگاهها معمولا کارکنان توسط کارگران خارجی از آمریکای لاتین که مجبور به تحمل وخیم شرایط کار.

بیشترین تولید گوشت در سراسر جهان خود را پرداخت کارگران دستمزد بسیار کم و آنها را وادار به تحمل یک ناامن متزلزل وجودهای به منظور نگه داشتن هزینه های تولید و قیمت فروش پایین. گزارش های رسانه ها از بریتانیا و کانادا و برزیل و اتریش نشان می دهد که در اینجا هم COVID-19 شیوع بیماری وجود دارد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن