اروپا شروع به بازگشایی مرز اما هیچ سفر رایگان و در عین حال

توسط: رویترز | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 8:07:36 am از ایسلند به یونان محدودیت های ب

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: رویترز | بروکسل | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 8:07:36 am
Europe coronavirus cases, coronavirus Europe, coronavirus France, coronavirus pandemic, coronavirus global updates, World news, Indian Express از ایسلند به یونان محدودیت های بسیاری برای اتحادیه اروپا و شنگن بازدید کنندگان را به سهولت در روز دوشنبه. (منبع: DW)

کشورهای اروپایی سهولت برخی از کنترل مرز در روز دوشنبه پس از coronavirus مستندات اما اسپانیا ادامه داد: بسته شدن یک درهم آمیخته از محدودیت در جای دیگر و راه های جدید کار معنی قبل از همه گیر سطح از سفر یک راه طولانی ،

منطقه شنگن از 22 کشور اتحادیه اروپا به علاوه نروژ و سوئیس در عمل کنترل-رایگان گذرگاه شده است اما عمدتا بسته به مدت سه ماه به همه اما ترافیک کالا و مهم کارگران است.

اروپایی, صفحه اصلی امور کمیسر Lauren جوهانسون خواست شنگن اعضای هفته گذشته به آسانسور داخلی کنترل مرز توسط دوشنبه, اجازه می دهد تا یک بازگشایی تدریجی به کشورهای دیگر از جولای.

این حرکت می تواند کمک به نجات بخشی از فصل تابستان در اروپا, کتک سفر و صنعت گردشگری. با تفریح و فرهنگ در این بخش باعث می شود تا تقریبا 10 درصد از اقتصاد اتحادیه اروپا و حتی یک تکه بزرگتر در کشورهای مدیترانه ای, برخی از آمار که سخت با این بیماری همه گیر.

از ایسلند به یونان محدودیت های بسیاری برای اتحادیه اروپا و شنگن بازدید کنندگان را به سهولت در دوشنبه اما آن را نمی خواهد بازگشت به نامحدود سفر به منطقه شنگن را 420 میلیون نفر جمعیت.اسپانیا اجازه خواهد داد که هیچ گردشگران خارجی تا 21 ژوئن با استثنا در برخی از جزایر اسپانیا.در جای دیگر حق سفر بستگی دارد که در آن شما زندگی می کنند و که در آن شما در حال رفتن.

یونان را دستور قرنطينه برای کسانی که پس از رسیدن از یک رشته از فرودگاه در هشت کشور اتحادیه اروپا. جمهوری چک دارای ترافیک-سیستم نور محرومیت برای ورود گردشگران از 'نارنجی' یا 'red' کشورهایی مانند پرتغال و سوئد.

دانمارک اجازه خواهد داد که گردشگران از ایسلند و آلمان و نروژ اما قابل توجه نیست و سوئد در وضعیت آنها کتاب حداقل شش شب اقامت.بریتانیا اجباری دو هفته ای قرنطینه برای بازدید کنندگان به معنی استرالیایی را همان سلول در فرانسه.

قبل از بحران به طور متوسط 3.5 میلیون نفر عبور داخلی اتحادیه اروپا مرز هر روز با توجه به پارلمان اروپا در گزارش سال گذشته برخی از 1.7 میلیون نفر از رفت و آمد به کار می کنند.

بسیاری از دومی در حال حاضر کار از خانه در حالی که در ادامه محدودیت ها و نگرانی های بهداشت و درمان انتظار می رود برای جلوگیری گردشگری و سفر کسب و کار.

در فرودگاه بروکسل روز یکی از بازگشایی را ببینید حدود 60 پرواز عامل 10 درصد از نرمال 600.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن