اروپا ممکن است پیوستن به مسابقه های اولیه واکسن دسترسی با معاملات

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:04:48 pm بر اساس این طرح که اتحادیه اروپا به دنبال

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 10:04:48 pm
coronavirus, coronavirus latest news, lockdown, lockdown 5.0 guidelines, lockdown 5.0, lockdown extension, lockdown in india, india news, coronavirus news, covid 19 india, coronavirus live news, corona news, corona latest news, india coronavirus, coronavirus live news, coronavirus latest news in india, coronavirus live update, covid 19 tracker, india covid 19 tracker, covid 19 tracker live, corona cases in india, corona cases in india بر اساس این طرح که اتحادیه اروپا به دنبال مشترک تهیه و ارائه کمک های مالی به جلو با این شرط که کشورهای عضو را مناسب برای خرید لازم است دوز از آن شرکت است. (عکس: رویترز)

اتحادیه اروپا به دنبال پیوستن به مسابقه های جهانی برای تضمین دسترسی سریع به آینده coronavirus واکسن به دنبال معاملات برای به اشتراک گذاشتن هزینه های توسعه با شرکت های دارویی.

این بازوی اجرایی اتحادیه اروپا خواسته است تا بلوک 27 دولت برای یک دستور به مذاکره با شرکت ها برای پیشبرد قرارداد و رزرو برای دوز امیدوار کننده نامزدها با توجه به داخلی یادداشت به دست آمده توسط بلومبرگ. وزرای بهداشت به بحث در مورد جزئیات این طرح در یک کنفرانس ویدیویی در هفته آینده.

وجود نگرانی رو به رشد در اروپا که در منطقه سقوط خواهد کرد و پس از آمریکا و چین در به دست آوردن منابع از هر شات که موفق ثابت می کند. در این یادداشت کمیسیون اروپا هشدار می دهد که این حرکت لازم است پس از ایالات متحده آمریکا زده موافقت نامه های مشابه. این شامل یک تعهد از آنجا که $1.2 میلیارد دلار به AstraZeneca Plc برای کمک به ایجاد دانشگاه آکسفورد Covid واکسن. این کمیسیون در حال حاضر به رهبری یک بودجه درایو برای توسعه و تولید نامزدها.

اتحادیه اروپا قصد دارد به تقلید از آمریکا در پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه قدرت است که "تامین مالی پروژه های مختلف حتی قبل از هر گونه اثبات شده است برای کار با امید داشتن دو یا سه داوطلبان موفق است که اجازه می دهد برای توزیع در میان شهروندان ایالات متحده" با توجه به یادداشت مورخ 25 مه.

اتحادیه اروپا و نمایندگان دولت در بروکسل مورد بحث پیشنهاد روز چهارشنبه این کمیسیون نماینده گفت: این بلوک باید سرمایه گذاری در چندین آزمایش و خطر از دست دادن برخی از پول و یا چیز دیگری می شود در سمت چپ در انتهای خط که یک واکسن است در بر داشت. کمیسیون بهداشت و درمان سیاست سخنگوی استفان دی Keersmaecker نمی بلافاصله پاسخ به تماس های قرار داده شده برای تلفن همراه خود را برای اظهار نظر ،

بر اساس این طرح که اتحادیه اروپا به دنبال مشترک تهیه و ارائه کمک های مالی به جلو با این شرط که کشورهای عضو را مناسب برای خرید لازم است دوز از آن شرکت است. برخی از مقررات نظارتی در میان کشورهای عضو باید کارآمد مانند تسهیل برچسب الزامات و شل شدن محدودیت در اصلاح ژنتیکی محصولات بازوی اجرایی اتحادیه اروپا گفت: در این یادداشت.

بهداشت مقامات کشور خواست برای جلوگیری از به اصطلاح واکسن ناسیونالیسم. شرکت سانوفی اجرایی Paul Hudson موجب خشم و انزجار در پاریس در ماه گذشته با یک پیشنهاد است که ایالات متحده ممکن است دریافت داروسازی را واکسن برای اولین بار پس از این کشور ارائه کمک های مالی برای توسعه آن از طریق بردا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن