'اروپا می تواند به احتمال زیاد دیدن دوم coronavirus موج در پاییز'

نوشته شده توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 8:01:03 pm یک مرد عبور

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399
نوشته شده توسط Abhimanyu Chakravorty | دهلی نو | به روز شده در: 4 ژوئن 2020 8:01:03 pm
یک مرد عبور از یک نقاشی دیواری به تصویر می کشد پوشیدن پرستار اسکراب و ماسک صورت در Shoreditch منطقه شرق لندن در ادامه مقدمه ای از اقدامات را به انگلستان از coronavirus مستند دوشنبه 4 ژوئن 2020. (Dominic Lipinski / PA طریق AP)

اروپا می تواند به احتمال زیاد دیدن دوم شیوع کروناویروس در پاییز سال جاری خبر داد که مدیر تغییر آب و هوا و محیط زیست و سلامت, دکتر ماریا نیرا. او بیانیه بود اما خو با خوشبینی محتاطانه. "احتمال موج دوم وجود دارد اما ما هنوز در موج اول. ما سیستم های بهداشتی در حال حاضر بهتر آماده برای درمان بیماران و به طور کلی سالم رفتار در اروپا افزایش یافته است با مردم در حال حاضر آگاهی بیشتری از ویروس ها و مسئولیت های خود گفت:" دکتر نیرا در تعامل با indianexpress.com در یک نشست خبری در اروپا بهبود سلامت' سازمان یافته توسط چه کسی و در هر نفس مسائل روز سه شنبه.

به عنوان Covid-19 نفر در سراسر اروپا شاهد یک روند رو به پایین و مستند اقدامات هستند که به تدریج برداشته در مراحل سوال این است که اگر این قاره آماده است برای دیدار با چالش های بهداشتی ناشی از احتمال موج دوم.

کل موارد مثبت در اروپا ایستاده در 2,146,986 همیشه پس از اولین مورد تایید شده گزارش شده در ژانویه 25. تعداد کل مرگ و میر افزایش یافته است به 180,135 با انگلستان ضبط بیشترین تعداد تلفات در 39,811.

Dr نیرا را رصد می آید هفته پس از Andrea آمون مدیر مرکز اروپایی برای کنترل و پیشگیری از بیماری در مصاحبه با گاردین هشدار داد موج دوم در اروپا حتی به چندین کشور در ادامه به سهولت مستند محدودیت بازگشایی مرز در تلاش برای بازسازی خود بیمار اقتصاد ضربه سخت با این بیماری همه گیر.

"در مورد موج دوم اتفاق می افتد, آن را نمی خواهد همان قدر به عنوان اولین. و اگر این مورد و سپس این بدان معناست که ما نمی هر چیزی را یاد بگیرند. اما اگر شما آماده برای بدترین سپس شما شگفت زده برای بهتر شدن و این چیز خوبی است. ما می دانیم که به طور کلی سطح ایمنی از جمعیت عمومی در اروپا کم است در 5-7 درصد است. بنابراین ما نیاز به یک قوی اپیدمیولوژیک پاسخ سیستم است که می تواند تشخیص موارد سریع و به حداقل رساندن خطر" گفت: Dr نیرا.

بخوانید | Coronavirus مستند: بازگشت به مدرسه در اروپا

"ما نمی تواند زندگی می کنند در یک دولت دائم از ترس و اضطراب, چرا که نه سالم است یا نه. ما نباید بیش از حد پارانوئید در همان زمان نمی شود بیش از حد آرام از نظر اقدامات ما نیاز به نگاهی به خودمان را از ویروس," او اضافه شده است.

در سطح جهان بیش از 6,430,705 موارد گزارش شده 3,85,947 مردم را در برابر عفونت و 2,804,982 بهبود یافته اند. ایالات متحده همچنان به بدترین متاثر ملت با 1,851,520 موارد و 1,07,175 مرگ و میر.

مستند تست تحمل عمومی

در این پنج شنبه, مه 31 سال 2020 عکس, یک پیشخدمت با پوشیدن یک ماسک صورت منتظر مشتریان در یک تراس بار در بارسلونا. ملی اسپانیا آمار دفتر گفت که آن را دریافت صفر گردشگران بین المللی در ماه آوریل پس از این کشور تا به حال مرزهای خود را بسته در ارتفاع آن شیوع کروناویروس. (AP Photo/امیلیو Morenatti)

اسپانیا یکی از اروپا بدترین آمار سازمان ملل با حداقل 240,326 موارد و 27,128 مرگ و میر به ازای هر دانشگاه جانز هاپکینز تنها راه برای مهار coronavirus در غیاب یک واکسن است که به توجه در این پیام از مقامات دولتی پزشکی و علمی جامعه است. در حالی که عفونت و مرگ و مير را آهسته در این کشور مقامات اسپانیایی از نزدیک نظارت بر وضعیت جلوتر از برنامه ریزی بازگشایی مرزها در ماه جولای.

همچنین به عنوان خوانده شده | اروپا ممکن است پیوستن به مسابقه های اولیه واکسن دسترسی با تخفیف

ترزا ریبرا اسپانیا معاون رئیس جمهور و وزیر محیط زیست, انتقال, که او نیز بخشی از اتحادیه اروپا بهبود سلامت جلسه گفت: indianexpress.com که "تنها پاسخ است که مسابقات اسپانیا نیاز به امنیت و ایمنی است برای پیدا کردن یک واکسن یا درمان" چیزی که او "نمی دانم زمانی که آن اتفاق خواهد افتاد".

"با این حال این مهم است که به نگه داشتن چشم در چگونه همه چیز تکامل است. شفافیت در اطلاعات در شیوع مهم است اما به همان اندازه مهم است یادگیری در مورد مکان ظرفیت در واکنش به این ویروس و پیش بینی هر گونه خطرات اضافی است که ما ممکن است" گفت: Ribera.

"برای اقامت دائم مستند معنا ندارد. بنابراین ما نیاز به ترس اما محدود کردن این ترس به زندگی عادی چرا که می تواند جنون در غیر این صورت," او اضافه شده است.

اما بهبودی از بیماری همه گیر باید سبز

اشتباه قطعه از پازل ما شد بسیار قابل مشاهده است با توجه به بحران گفت: Dr نیرا. اما در حال حاضر او گفت: این همه در مورد چگونه ما می توانید انتخاب کنید تا قطعات متزلزل کردن با این بیماری همه گیر و انجام بهتر ساخت و ساز با آنچه که ما داشته باشد. "در حال حاضر که ما تشخیص ما می توانید در دیواره های سبز برای حفاظت از سلامت مردم و این امکان پذیر است."

چند هفته به عقب برای بهبود یافتن از سلامت و بحران اقتصادی با توجه به همه گیر اتحادیه اروپا تا به حال پرده برداری عظیم 750 میلیارد یورو ($824 میلیارد دلار) طرح محرک اقتصادی در تاریخ 27 مه که باعث می شود آن آب و هوا-بی طرفی استراتژی محور بهبود بسته با انحراف به سمت اعضای اتحادیه اروپا مانند ایتالیا و اسپانیا که در میان بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار. اتحادیه اروپا سبز معامله در تئوری اقدام به آوردن برابری بین فقیر و غنی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا از طریق سبز شرایط متصل با بهبود اقتصادی.

در آن قسمت و اسپانیا و چند روز قبل از اتحادیه اروپا بسته محرک اقتصادی اعلام شد معرفی کرده بود بلند پروازانه آب و هوا پیش نویس قانون که در صورت تصویب خواهد ممنوعیت جدید زغال سنگ, نفت و گاز, پروژه, پایان دادن به یارانه های سوخت های فسیلی و وضوح طرح یک مسیر به تولید 100 درصد انرژی های تجدید پذیر و رسیدن به کربن بی طرفی 'بعد از' 2050.

با توجه به ریبرا دولت اسپانیا در تلاش است برای آماده سازی خود و صنایع برای آینده بشود تولید انرژی تجدید پذیر و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی تحولات است که با آن می آیند. "ما می دانیم که ما باید محیط زیست بار است که آخرین و بار مالی نیز به منظور تسهیل بهبود اقتصادی. اما آنچه که ما نیاز به جلوگیری از یک اضافی سومین بار به این واقعیت ارتباط دارد که ما ممکن است به هدر رفتن پول ما را در تسهیل بهبود اقتصادی. ما نیاز به اطمینان حاصل شود تا حد ممکن است که هر سیگنال های ما ممکن است ارسال آنها به منظور تسهیل یک صدای سالم و اساس اقتصادی و انرژی سیستم است که بسیار بیشتر احترام از محیط زیست محدوده مرزهای سیاره ای" گفت: Ribera.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب