منطقه یورو اعتماد به نفس اینچ تا از کم سابقه به عنوان مستند کاسته

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 10:26:25 pm وینچ حمل مهر و موم شده کویل فولاد بیش

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 10:26:25 pm
وینچ حمل مهر و موم شده کویل فولاد بیش از یک منطقه ذخیره سازی جلوتر از حمل و نقل در Salzgitter AG کارخانه فولاد در Salzgitter آلمان در روز دوشنبه 2 مارس سال 2020 است. فولادسازی گزارش درآمد در مارس 16. عکاس: Krisztian Bocsi/ایسنا

ضریب اطمینان اقتصادی در منطقه یورو افزایش یافت و از یک رکورد کم پس از شرکت ها شروع به بازگشایی در سراسر این قاره به دنبال کاستن از محدودیت های همه گیر.

یک وانت در کمیسیون اروپا سنج است که مطابق با گزارش های مشابهی در هفته های اخیر نشان می دهد که 19 کشور منطقه است که به آرامی به کار راه خود را از بدترین بحران در حافظه زندگی. در همان زمان از دست دادن شغل و کسب و کار به هفته از مستندات است که به احتمال زیاد به ترک آسیب پایدار بر روی پارچه از اقتصاد است.

بهبود در صنعت اعتماد به نفس در مارس رانده شد به طور کامل توسط تولید بالاتر از انتظارات که معکوس تقریبا نیمی از آنها اسلاید قبلی دو ماه. در همان زمان تولید کنندگان بیشتر شد بدبینانه در مورد خواست ها و تمایلات در خدمات نیز بدتر بازتاب خاص فشار در هتل ها, رستوران ها و گردشگری.

اتحادیه اروپا اجرایی arm پرده برداری بی سابقه ای بسته محرک جمعه که توسط لنگر 750 میلیارد یورو ($825 میلیارد دلار) از مشترک بدهی صدور و اریب به سمت یورو اعضای بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر از جمله ایتالیا و اسپانیا.

دولت همچنین اعلام کرده اند سخاوتمندانه فرد طرح برای کمک به اقتصاد خود را به دست آوردن مجدد زمین. در اوایل این هفته رئیس امانوئل پاکسازی پرده برداری از یک قایق از اقدامات با هدف احیای فرانسه تلاش صنعت خودرو. آلمان تنظیم شده است برای ارائه یک طرح جامع در اوایل ماه ژوئن است.

رئیس بانک مرکزی اروپا کریستین لاگارد خارجه کشورهای عضو خود را برای واکنش سریع و تلاش برای کاهش نگرانی روز چهارشنبه که بالاتر از هزینه های عمومی را در یک نتیجه بحران بدهی. سیاست گذاران باید نگه داشته قرض گرفتن هزینه های پایین با 750 میلیارد یورو اوراق قرضه-خرید طرح است که به احتمال زیاد افزایش یافته است در هفته آینده شورای حکام نشست.

در آن زمان جدید اقتصادی پیش بینی در دسترس خواهد بود. کمیسیون اروپا پیش بینی کرده است 7.7% کاهش در منطقه یورو خروجی برای سال, و بانک مرکزی اروپا است که فرح برای رکود بین 8% و 12%.

با تلاش برای احیای اقتصاد در حال رشد در اندازه و تمایلات رز به 67.5 از یک downwardly تجدید نظر در 64.9 در ماه آوریل است. که تعداد به روز شد به حساب تغییرات در داده ها.

احساسات نیز در هلند و آلمان و اسپانیا و گسترده بدون تغییر در فرانسه. با مارس دیتا برای ایتالیا در دسترس نیست, آن را نمی ممکن است به قاضی آخرین پیچش در روند در منطقه یورو سومین اقتصاد است.

منطقه اشتغال انتظارات سنج bounced بازگشت در ماه مه باقی ماند اما در طول تاریخ در سطح پایین است. زیان کار هستند و تنها با شروع به کوه به ویژه در صنایع سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر. بیکاری رو به افزایش است و حتی در آلمان با وجود حمایت سخاوتمندانه برنامه ارائه شده توسط دولت است.

توی AG بزرگترین بسته-تعطیلات شرکت را از بین بردن عنوان بسیاری از 8000 شغل در حدود 15 درصد از نیروی کار خود را. Air France-KLM آغاز مذاکرات با اتحادیه های کارگری به کاهش کارکنان به عنوان بخشی از بازسازی به رونمایی شود در ماه های آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن