اتحادیه اروپا ما را به تجدید نظر در تصمیم به شکستن روابط با که

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:01:51 pm او گفت: رسمی اعلام خواهد شد و به احتما

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 31 مه سال 2020 12:01:51 pm
EU urges US to reconsider decision to break ties with WHO او گفت: رسمی اعلام خواهد شد و به احتمال زیاد اوایل هفته آینده. (AP Photo/الکس Brandon)

اتحادیه اروپا به نام آمریکا را به تجدید نظر در تصمیم خود برای خاتمه ارتباط آن با سازمان بهداشت جهانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم بودن بیش از حد احترام به چین است.

"همکاری و همبستگی جهانی از طریق تلاش همه جانبه تنها موثر و ماندگار راههای برای پیروزی در این نبرد جهان مواجه است" با توجه به بیانیه مشترک روز شنبه از رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen و بلوک ارشد خارجی فرستاده جوزپ Borrell. "ما می خواهیم آمریکا را به تجدید نظر خود را اعلام کرد تصمیم گیری است."

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که ایالات متحده خواهد بود "فسخ رابطه ما با کسانی که" اما آن را بلافاصله روشن چگونه او در نظر گرفته شده برای انجام نذر خود و یا چگونه به سرعت به ایالات متحده می تواند به خروج از این پیمان را امضا کرده و به عضویت این سازمان که بخشی از سازمان ملل متحد.

"ما باید دقیق اصلاحات که آنها باید و تعامل با آنها را به طور مستقیم اما آنها حاضر به عمل" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور قبلا به حالت تعلیق کمک های مالی به چه کسی شکایت که آن را به حال شده است در همدستی با چین در کتمان میزان خطرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس که سرچشمه در استان هوبئی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن